• Ik zou heel graag mijn haar laten verven. Nu is het alleen het probleem dat ik niet weet welke kleur. Mijn ouders zijn ook niet echt 'voor', omdat ze denken van "Eens het er op is, is het te laat!" Zelf twijfel ik ook enorm. Ik heb een licht getinte huid en donkerblond/bruin haar. Ik haal er even de meest recente foto bij, die van mijn verjaardagscadeau:


    Welke kleur denken jullie dat me het beste zou gaan? De meeste van mijn vriendinnen zeggen zo'n bordeaux/donkerrode kleur, maar ik weet het dus even niet meer D: Daarom hoor ik graag jullie meningen..
    Zo is mijn haar dus gewoon:


    En zo zou mijn haar in het bordeux zijn, lol.


    Go or no?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:17 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Roodbruin zal wel mooi zijn, maar niet helemaal rood (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou niet je hele haar verven. Het is echt zonde, en het duurt ontzettend lang voordat je je eigen haar weer terug hebt tenzij je alles weer je eigen haarkleur gaat verven.
    Maar als je het gaat doen zou ik voor een iets donkere kleur gaan. Niet voor rood.

    Lioncourt schreef:
    Ik zou niet je hele haar verven. Het is echt zonde, en het duurt ontzettend lang voordat je je eigen haar weer terug hebt tenzij je alles weer je eigen haarkleur gaat verven.
    Maar als je het gaat doen zou ik voor een iets donkere kleur gaan. Niet voor rood.

    Wat bedoel je dan met 'niet je hele haar'?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vind jouw haar gewoon al mooi, ik zou het niet verven.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bronx schreef:
    (...)
    Wat bedoel je dan met 'niet je hele haar'?

    Gewoon, dat je alles verft. Ik wilde dat eerst ook maar bedacht me toen omdat ik toch mijn eigen haarkleur niet wil missen. x3
    Nu heb ik enkel een gedeelte donkerpaars geverfd. Zo bedoel ik dat.

    Memoria schreef:
    Ik vind jouw haar gewoon al mooi, ik zou het niet verven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou het twee tinten donkerder bruin doen. Dan krijg je zo'n exotische uitstraling (=


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    Ik zou het twee tinten donkerder bruin doen. Dan krijg je zo'n exotische uitstraling (=


    26 - 02 - '16

    Ik vind jou haar eigenlijk al mooi zoals het is, maar als je een kleur gevonden hebt die je echt wat lijkt, gewoon doen.


    You are beautiful, you are love.

    Lilium schreef:
    Roodbruin zal wel mooi zijn, maar niet helemaal rood (:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Memoria schreef:
    Ik vind jouw haar gewoon al mooi, ik zou het niet verven.

    Je hebt prachtig haar!


    •*• Lululu •*•

    Lilium schreef:
    Roodbruin zal wel mooi zijn, maar niet helemaal rood (:

    Dit.
    Ja, hoor maak me maar weer jaloers met het feit dat jij met dolfijnen hebt gezwommen en ik niet! D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben paarsroodbruin denk ik, en ik had donkerder haar dan dat van jou. %aar ik weet niet, ik vind jouw kleur eigenlijk wel mooi, ik denk dat rood nogal donker kan uitdraaien, dus dan zou je iets redelijk licht moeten pakken. Maar in jouw plaats zou ik eens voor nog blonder gaan, denk ik ;3
    Edit: wat denk ik vooral vreemd gaat zijn als je je haar verft, is dat het ineens echt EEN kleur gaat zijn, terwijl jij van jezelf net haar hebt met veel verschil tussen licht en donker hebt (lol, dat is nogal vaag uitgelegd maar je snapt vast wat ik bedoel) en ik denk dat dat in het algemeen dan wel minder mooi is dan wat je zelf hebt ;s

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:11 ]


    effort never betrays you

    Hahahahaha omg, ik heb even een foto van mezelf bewerkt om te kijken hoe het er zou uitzien als ik het in het bordeaux deed:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:14 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vind je haar eigenlijk best mooi hoe het is , maar het staat je ook wel , die rode tint (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.