• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jullie gaan echt niet gezond snel. Ik hoop dat dit doordeweeks wel wat afneemt. :'D


    everything, in time

    {MAIINN TOPICS}


    Don't be like the rest of them, darling

    Charlie L'aler
    Met een zucht keek ik op mijn horloge, het was tijd om weer terug te gaan want ik moest nog wat dingen doen in het hoofdkwartier. Ik stond op van het bankje waar ik op zat griste mijn tas mee en begon dan langzaam door het park terug te lopen.

    Dylan O'dair
    Verveeld stond ik van een afstandje te kijken aar het schoolgebouw. Zwijgend pakte ik een sigaret uit mijn pakje en met een knip van mijn vingers zorgde ik er zo voor dat er een vuurtje ontstond waardoor de sigaret aanging. Ik gooide mijn rugzak over mijn schouder en zo, met de sigaret in mijn hand liep ik naar de school.


    On wednesdays we wear black

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore
    Wat dacht je van mensen vermoorden? Dat was ergens toch wel vermakelijk al zei hij dat niet luidop, 'Geen idee, ik heb niet echt een hobby' Andwoorde ik schouderophalend. 'Wat doe jij als hobby?' Vroeg hij aan haar.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga huiswerk maken, weet niet of ik reageer of niet :3]

    Noralie Key
    Ik twijfel nog steeds maar uiteindelijk loop ik dan toch naar het tafeltje waar Daniël ook zit. 'Erg als ik erbij kom zitten?' vraag ik dan aan hem. Het zou gênant zijn als hij zou weigeren. Dan zou ik ergens anders heen gaan. Ik kijk hem aan met een rustige blik. Ik ben altijd wel rustig opzich. Alhoewel. Niet rustig, maar ik ben gewoon beheerst. Ik denk na voordat ik doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [SORRY! Ik moest mijn moeder helpen.]


    help

    Bagoly schreef:
    Jullie gaan echt niet gezond snel. Ik hoop dat dit doordeweeks wel wat afneemt. :'D

    (Dat zei ik dus ook al.. Er moeten echt langere reacties komen en in GB geplaatst worden als je iets wilt vragen of zo. De topics bestaan meer uit vragen en dingen die je tegen elkaar zegt dan posts.)

    Dante Chase West.
    Als ik de douche uitkom en me helemaal aan heb gekleed, merk ik dat Jane nu ook haar andere oog heeft voorzien van de rotzooi die zij mascara en oogpotlood noemt. Met grote ogen keek ze me aan en ik kon bijna haar gedachten horen.
    “Ik nog niet,” bekende ze een tikkeltje verbaasd, waardoor ik grinnikte en mijn tas pakte waar ik enkel wat eten en drinken in gooide, behalve dat zat er ook een schrijfblok en één pen in, meer niet. Ik vond het sowieso onzin, dus waarom mijn best ervoor doen? Ik ga alleen omdat Jane ook gaat, zonder haar zou ik niet eens gaan.
    Zij draaide zich naar me toe nadat ze alle spullen voor school had gepakt en zich klaar had gemaakt. “Nu wel, maar het is niet eerlijk. Wij vrouwen hebben meer tijd nodig en dankzij jou zijn we te laat, dus ik win,” zegt ze quasi-beledigd, waardoor ik grinnik en nonchalant mijn schouders ophaalde.
    “Ik vind het best hoor, als jij daar blij van wordt, kleintje,” Grijnsde ik en gooide mijn arm om haar schouder heen om haar vervolgens plagerig tegen me aan te drukken en een kus op haar voorhoofd te drukken. Hierna liet ik haar weer los en liep slenterig met mijn tas, die over de grond sleepte, naar mijn schoenen om deze aan te doen. “Welke les heb je eerst?” vroeg ik nieuwsgierig aan haar terwijl ik de tas rond mijn schouder gooide en haar aankeek met mijn leren jas in de andere hand.


    †

    [Dan kunnen ze elkaar kennen. ^^ Mijn echte naam is trouwens Marthe, hé. xd Of Mally, mag je ook zeggen. ^^

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Geen idee, ik heb niet echt een hobby..." mompelt Damon. "Wat doe jij als hobby?" Marie slikt even haar eten door en veegt haar mond af. "Wel... Van alles eigenlijk. Vooral veel met muziek en kunst... Maar hoe kan je nu geen hobby hebben? Er moet toch wel iets zijn waarin je je passie en emoties kwijt kan?"


    help

    (Wie wilt er met een van mijn personage's praten? ik verveel me echt dood xd)


    On wednesdays we wear black

    [ Hoe zit dat eigenlijk op die universiteiten hier? Wat voor lessen zijn er mogelijk, of kun je echt een studierichting volgen? D: ]


    everything, in time

    [Ik heb nog een Wynnie De Pooh over. En Marleen: ik heb geen idee... Doe gewoon basisvakken. XD Kheb trouwens Marie's leeftijd aangepast. Ze is nu al 502 jaar 20.]


    help


    Damon Salvatore
    'Niet dat ik weet' Andwoord Damon schouderophalend waarna hij nog een hap neemt van de appel die nu zijn enige eten was, in de jaren had hij meestal wel iets anders gevonden om zijn emoties en passie's in kwijt te kunnen.. Al hielpen dode bloederige lijken erg om je emoties op kwijt te kunnen, blijkbaar luisteren die beter dood dan levend.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Gallymogger schreef:
    [Ik heb nog een Wynnie De Pooh over. En Marleen: ik heb geen idee... Doe gewoon basisvakken. XD Kheb trouwens Marie's leeftijd aangepast. Ze is nu al 502 jaar 20.]


    (Met wie zou je willen praten dan? :D)


    On wednesdays we wear black

    Jane Madeline Hawley
    'Ik vind het best hoor, als jij daar blij van wordt, kleintje.' O no he didn't! Grijnzend gooit hij een arm over mijn schouder, trekt me tegen zich aan en kust mijn voorhoofd.
    Met enkel een vestje in mijn ene hand en mijn tas op mijn schouder sta ik bij de deur terwijl Dante zijn schoenen uittrekt.
    'Filosofie,' zeg ik verveeld. 'Mag ik weer naar gezeik luisteren. Op het begin was het echt interessant, maar nu slaat het gewoonweg nergens meer op. Zeg een vage zin en bam, je bent filosoof.' Ik merk dat ik aan het zeuren ben en houd gelijk mijn mond dicht. Wanneer Dante klaar is met zijn schoenen hou ik de deur voor hem open en sluit hem vervolgens achter me.
    'Zeg alsjeblieft dat jij hetzelfde hebt,' smeek ik hem bijna.
    Omdat ik nog moe ben wil ik door mijn ogen wrijven, maar ik denk gelijk aan de make-up en laat mijn arm weer zakken. Uiterst slecht idee.
    'Als jij het eerste geen filosofie hebt, dan.. Is dat niet cool. Ik wil koffie,' voeg ik er als grote onderwerp verandering aan toe.


    everything, in time

    Fuch this shit ik moet weer helpen met mijn ouders. Ben terug in een kwartiertje.


    help