• Wat voor sjaals dragen jullie vaak? (ik bedoel, wat voor kleur of partroon enzo, en waar koop je ze?)
    Want ik heb dringend sjaals nodig want ik heb er nauwelijks goede, en ik ben wel al wel in verschillende winkels gaan kijken, en ik vind ook verschillende sjaals mooi, maar ik kan van een sjaal echt neit op voorhand zeggen of ik hem ook daadwerkelijk veel aan kan doen, en ik vind meestal sjaals ook nogal duur voor wat het is dus wil ik een miskoop vermijden ;s


    effort never betrays you

    Ik heb een witte, wollen colsjaal die ik gewoon bij de H&M gekocht heb.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik koop m'n sjaals vaak bij H&M, Pieces en Primark.


    To infinity and beyond •

    Claires / v&d / h&m.
    Bij Claires had ik een zwarte sjaal met paars/wit/grijze doodskoppen erop gehaald. En bij v&d/h&m heb ik een dikkere donkerpaars en witte sjaal gehaald voor de winter.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:42 ]

    Ik heb een lekker warme witte sjaal van bij de H&M, maar die was wel van vorig jaar. Voor het moment heb ik nog geen mooie sjaals gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik draag bijna nooit sjaals. Maar ik heb wel een witte wollen van de Hema en een zwate van H&M en die vind ik wel fijn!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Oh ik heb heel veel sjaals, allerlei verschillende. Maar de meesten heb ik gekregen of in een plaatselijke winkel gekocht, dus ik denk niet dat ik je veel verder zal kunnen helpen^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Oh ik heb heel veel sjaals, allerlei verschillende. Maar de meesten heb ik gekregen of in een plaatselijke winkel gekocht, dus ik denk niet dat ik je veel verder zal kunnen helpen^^

    Misschien kan je zeggen welke kleuren of patronen jij het vaakst aan doet? Want dat is een van de grootste problemen, dat ik totaal niet weet wat voor een sjaal je echt wat mee bent ;3


    effort never betrays you

    Ik heb een lekkere dikke wikkelsjaal van de Vero Moda. Een beetje donkergroen/turquoise achtig. (:
    Je moet trouwens nemen wat je zelf mooi vind.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:57 ]


    You are beautiful, you are love.

    Goh, ik koop ze wat overal , meestal neem ik effen sjaals , met geen patroon dus, ik ben nu opzoek naar een okergele sjaal voor deze winter , zou ik echt heel graag hebben ;D goeie sjaals vind je bij veritas vind ik , of pieces ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb heel veel sjaals ;o


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nu eentje van Pieces, zo'n eentje die nooit eindigt Bedenk ik me opeens een geniaal moment. Een vriend van me probeert mijn sjaal van mijn nek af te halen. *Trek aan uiteinde* *Komt maar geen einde* Vriend: 'WHUT? WTF is this shit?' Ik: *Dubbel*
    En een hele fijne die mijn zus voor mijn verjaardag gekocht heeft en ik heb géén idee waar ze die vandaan heeft :') Maar hij is wel heel warm en fijn :Y)
    En ik heb een wollen bij de V&D gehaald, maar die zit niet zo fijn, omdat ie kriebelt...

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive



    Dit zijn al mijn sjaals (A) ( min eentje, want die zit in de was (: )
    Die zwarte (linksboven) is er zo een van de pieces, een hele lange, rechte.
    En die roze en grijze (links onder) zijn gebreid door mijn moeder (net zoals die ontbrekende). De roze is lang en de grijze + ontbrekende grijs met witte zijn van die cols.
    Alle andere zijn gewoon vierkanten die je in een punt moet vouwen ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een zo'n zwarte wollen sjaal die ik echt heel fijn vindt, alleen is die nu uitgerekt dus ik moet een nieuwe. Ik had ook zo'n blauwe daarvan trouwens, ook uitgerekt lol. Maar die heb ik nu niet nodig want die gingen vooral om de warmte. Iig, ik heb ook een roze sjaal met een leuke print, een dunne sjaal die ik heel mooi vindt (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Amarelo schreef:
    (...)
    Misschien kan je zeggen welke kleuren of patronen jij het vaakst aan doet? Want dat is een van de grootste problemen, dat ik totaal niet weet wat voor een sjaal je echt wat mee bent ;3

    Waarom wil je een sjaal waarbij je 'echt iemand bent'? Koop gewoon een leuke sjaal die jij mooi vind, en die lekker zit.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb 3 Van die ronde, een donkerrode, een groen/blauwe en en hele kleine wit met zwarte hertjes :3
    Een aantal arafat(geen idee hoe je dat schrijft) sjaals.
    1 met bolletjes, die heeft mijn oma gebreid.
    Een standaard saaie grijze.
    En dan nog een paar die ik nooit draag.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran