• Dusss ik ben terug na een jaar ofzo! ;o En nu zoek ik leuke stories om te lezen (het liefst over onbekende personen). Ik heb geen idee of ik dit in het goede topic heb gepost maargoed haha :$. xo

    [ topic verplaatst door een moderator ]



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Welcome back! Ik kan op de iPad niet snel linken geven, maar ik zal terug komen op het topic. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Link.


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    Welkom terug btw. Hopelijk heb je het weer naar je zin hier op Q. (:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:08 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:

    Niet met onbekende personen, maar misschien vind je het toch wel iets.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb een OP; Flight 701 :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Instagram
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Welkom terug, en ik heb er één. It's five to twelve, darling. Je kan de link op mijn profiel vinden. ;D


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Welcome Back ^^

    Hier zijn 2 van mijn story's, de 2e schrijf ik samen:
    The Girl That Hated The Mockingjay / It isn't over yet

    Twists and Turns of Faith

    Ik hoop dat ze je wat lijken :D


    Tijd voor koffie.

    Welcome back! Ik heb alleen geen stories voor je, sorry...


    Bad decisions make good stories.

    Welcome back! Al weet ik niet echt wie je bent, ghehehe.
    Ik heb een net gestart onbekende personen verhaal samen met Acrimony. (:



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door MustBeLove & Acrimony


    Enjoy!


    life is awesome

    Welcome back! Waarom ben je zolang weggeweest dan? ;o

    Not Regular, but normal



    Vera is een 16 jaar oude tiener, die net als iedere andere tiener bezig is met school, vrienden, feesten en natuurlijk de liefde. Maar Vera zit in een internaat, het Rotternaat in Rotterdam, samen met negen andere tieners. Met zijn tienen doen ze alles samen. Ze gaan samen naar school, eten samen en slapen bij elkaar op de kamers. Alles lijkt heel gewoon, maar wat als de nieuweling ontdekt dat er iets niet klopt aan het huis?


    Tell me about it, stud.

    Mijn favo story is van Lilium, het heet Kiss from a rose :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe zacht zijn de wolken?
    Het was het jaar 1851 en er was waarschijnlijk wel wat interessants aan de gang in de wereld. Mijn wereld was echter niet zo groot en ging niet verder dan het dorp waar ik vandaan kwam en de landerijen van de Brantley's, voor wie ik trouwens al een jaar werkte. Eerlijk gezegd kon ik de Brantley's nooit uitstaan en toen ik voor ze ging werken kwam ik erachter dat rijke mensen saai en naar zijn. Ik had nog de grootste hekel aan hun zoon, Oliver, een arrogante, verwende eikel die een te grote bek voor zijn status had.
    Maar nooit had ik gedacht dat alles zomaar veranderen kon. Ik had een hekel aan mijn oude leven en ook al schrok ik van de verandering, ik omarmde het niet veel later. Plots realiseerde ik dat ik alles zou doen voor de Brantley's; ik was ze trouw. Al kon één verkeerde gebeurtenis er net zo goed voor zorgen dat ik er alles voor over zou hebben om hun ondergang te ondertekenen.
    Ik vertel je het verhaal van een jonge sloeber die zijn dagen met een poëtische bitterheid door probeert te komen, terwijl hij een hopeloos gevecht voert met zichzelf; een wals van angstaanjagende beledigingen, moeiteloze beschuldigingen en het vinden van geluk in een zwaar leven.

    'Jij begon!' snauwde ik.
    'Niet! Jij kuste mij,' zei hij, 'Daar heb ik nooit om gevraagd en dat heb ik nooit gewild!'
    'Jij begon. "Doe mij maar een kerel," zei je!' zei ik verontwaardigd, 'En je kuste net zo goed terug.'



    P.S. Welkom terug!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 1:31 ]


    I can't even think straight.

    Welkom terug. (:

    Ik heb een onbekende personen verhaal, kijk maar even of je het wat vindt! :)

    Crash
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...

    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur


    Every villain is a hero in his own mind.