• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue
    -overige dingen spreken wel voor zich


    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    In de koelkast is altijd wel fruit en drinken te vinden. Ook zijn er overal snacks in de kasten( nee, we laten Niall niet verhongeren hoor :))

    ik verzoek jullie de spelmakerstukjes te lezen.

    12:00-eten
    13:00-vrije tijd
    14:00-shoppen
    16:00-vije tijd
    18:00 eten
    23:00 op kamer

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 12:57 ]

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik ga huilen. Louis is juist een van de bandleden die ik gewoon niet mag -_-. Iniedergeval mijn topics. Ik hoop niet dat deze RPG zo snel doodloopt want het lijkt me wel een leuke )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik ga nu taarten bakken dus kan even niet reageren. :Y)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik kan even niet schrijven, moet helpen opruimen voor de visite straks]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn topics]


    Do what people say you can't.

    DamnBieber schreef:
    (Ik ga huilen. Louis is juist een van de bandleden die ik gewoon niet mag -_-. Iniedergeval mijn topics. Ik hoop niet dat deze RPG zo snel doodloopt want het lijkt me wel een leuke )

    [ Ik probeer om in ieder geval jou personage van gedachten te laten veranderen >: ) Als die in de 1e instantie Louis ook niet de leukste vind. *zucht* Hij wordt het minst gewardeerd van 1D... :( ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik wacht nog even met reageren totdat Harry is aangemaakt. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Louis Tomlinson:

    Langzaam open ik mijn ogen. Ik zie dat ik niet thuis ben, maar in een andere kamer. Ik ga meteen rechtop zitten. 'DA-?!' zeg ik bijna schreeuwend, daarna merk ik dat er een meisje naast me ligt. '-fuq' maak ik mijn woord fluisterend af. Met mijn rug tegen de muur, en mijn handen letterlijk in mijn haar kijk ik met grote open ogen recht voor me uit. Ik bedenk mezelf dat ik me hiervoor heb opgegeven, maar hoe kom ik hier? Ik zucht een keer diep en kijk naar het meisje naast me. Ze is in ieder geval niet lelijk. Ik stap zo stil mogelijk uit het bed om haar niet wakker te maken. Ik verken het huis even. Ik open een paar deuren en zie dat ik niet de enige jongen ben die naast een knap meisje sliep. Meisjes zijn echt lief als ze slapen. Ik loop richting de keuken. Ik kan niet voor iedereen een ontbijtje maken, maar op zijn minst voor het meisje waar ik naast wakker ben geworden. Ik ken haar niet, maar ik wil wel gewoon aardig zijn. Ik doe een broodje in de oven, en stel de tijd en graden in. Ik zoek een dienblad, een bord, en een glas. Wow, ze hebben hier echt alles. Als het broodje klaar is leg ik die samen met een croissant op het bordje. Dit is saai. Ik leg er een servet bij. Ik schenk jus d' orange in het glas. Als laatste maak ik een omelet en zet die op een ander bord. Voila! Als ik er een roos bij zou leggen zou het perfect zijn, maar ik ben niet verliefd. Ik zet het ontbijtje op het kastje naast het meisje. Ik laat haar nog even slapen. Ik sluit de deur zacht en ga alvast televisie kijken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    spelmaker:
    Op de televisie verschijnt de dagplanning
    12:00-eten
    13:00-vrije tijd
    14:00-shoppen
    16:00-vije tijd
    18:00 eten
    23:00 op kamer

    Huidige tijd:9:30
    Shoppen houd in dat er allemaal nieuwe kleren achter een deur zitten. Die deur is normaal op slot, behalve als ik hem open.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 15:44 ]

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Alle vijf zijn ze geweldig]

    Zayn Javadd Malik

    Gapend werd ik wakker. Slecht geslapen. Toen ik opkeek, merkte ik dat ik niet in mijn eigen bed lag. En toen ik naast me keek, zag ik een meisje. Met één spastische beweging viel ik uit bed en belandde ik op de harde, koude vloer. 'Damn' bracht ik uit. Al snel was ik opgekrabbeld en stond ik met beide benen op de grond. Mijn joggingbroek zat nog goed, en voor de rest had ik enkel een ontbloot bovenlichaam en blote voeten. De tattoos die ik had laten zetten, waren goed te zien. Ik haastte me door een deur, waar ik bij een badkamer uitkwam. Precies goed. In de spiegel keek ik ten eersten naar mijn haar. Oh God, het zat helemaal door de war. Op één van de wasbakken, stonden allemaal haarspullen. Hier hadden ze tenminste goed voor gezorgd. Gelijk draaide ik het potje open en ging er even met mijn vingers door, om vervolgens mij haar helemaal in model te brengen. Na even bekeek ik het resultaat. Geweldig. Nog altijd enkel in mijn joggingbroek liep ik de slaapkamer weer uit, en keek even naar het meisje. Het was een knap meisje. Maar ik liep de deur uit, en zocht even rond. De trap liep ik af, waar ik in de woonkamer nog een jongen tegen kwam. Hij had bruin haar en blauwgrijze ogen. Ongemakkelijk liep ik wat naar voren, en stak mijn hand op ter begroeting. 'Hi. Ik ben Zayn' stelde ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik verveelde me dus besloot alvast een stukje te schrijven. ]

    Tiffany Carey
    Ik word wakker van zonnestralen die op mijn gezicht schijnen. Met een lichte zucht druk ik het kussen over mijn hoofd zodat het donkerder is. Op deze manier blijf ik nog een paar minuten liggen, in de ochtend ben ik meestal niet zo actief. Na een poging om opnieuw in slaap te vallen geef ik het op. Mijn hand grijpt naar de plek waar in mijn kamer thuis het nachtkastje staat om mijn mobiel te zoeken. In plaats van een nachtkastje voelen mijn vingers een lichaam. Door de schrik schiet ik overeind en kijk naar de slapende jongen naast me. Als ik van de schrik ben bekomen neem ik de kamer in me op. Het is duidelijk niet die van mij. Ik graaf diep in mijn geheugen naar afgelopen avond. Als ik het me goed herinner was ik niet dronken op een supergaaf feest, anders had ik wel een kater. Dan bedenk ik me het programma waar ik me voor op had gegeven. Zonder de jongen wakker te maken stap ik het bed uit en ga op zoek naar een kast met kleding. Ik kan moeilijk de hele dag in mijn pyjama rondlopen. Nadat ik elke kast en lade heb opgengetrokken heb ik nog steeds geen normale kleding gevonden. Teleugesteld ga ik naar de badkamer. Daar aangekomen werk ik mijn make-up bij en borstel mijn haar.Ik raap al mijn moed bij elkaar en verlaat de kamer, in mijn pyjama. Op blote voeten loop ik de trap af, naar beneden. Ik loop naar de twee jongens toe die er al staan. 'Hi, ik ben Tiffany,' groet ik ze.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:58 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam James Payne

    Ik open mijn ogen en kijk naar het plafond. Wow, wait. Dit was niet mijn plafond. Ik ga overeind zitten en kijk rond. Naast mij ligt een meisje met blond haar. Eigenlijk wil ik haar wakker schreeuwen en vragen wie ze is. Maar misschien moet ik dat maar niet doen. Ik kijk even wat ik aan heb en hopelijk niet naakt lig. Een zachte, opgeluchte zucht komt uit mijn mond. Gewoon een wit korte mouw shirt en een joggingbroek. Ik stap en bed en kijk even naar het eten dat er staat. Ik twijfel even maar luister toch naar mijn maag. Die wel een paar keer kleine geluidjes maakt. Ik pak een klein stukje stokbrood en stop die in mijn mond. Ik kijk nog een keer rond waar ik nou precies ben. Een beetje wankel pak ik de deurklink en trek die omlaag. Mijn hoofd steekt al uit de deur om de gangen te bekijken. Langzaam loop ik door de gangen, de trap af naar de woonkamer. Er staan al twee jongens en een meisje. 'Hoi, ik ben Liam.' zeg ik met een glimlach. Met een zachte plof laat ik mij op de bank vallen.


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson:

    Ik zie dat het beeld van de tv veranderd is. Er staat een schema op. Lekker, ik ben namelijk echt van regels en orde. Niet dus. Opeens hoor ik een 'boem'. Ik kijk om of er iemand uit de kamer loopt. Niemand. Jammer, ik zou graag de mensen willen ontmoeten. Een tijdje later komt er een jongen uit een kamer. Zijn haar ziet er goed verzorgd uit. 'Hi. Ik ben Zayn' zegt hij tegen mij. Ik sta op en geef hem een hand. 'Ik ben Louis, Louis Tomlinson. Dus met jou zit ik de komende tijd opgescheept? Gezellig! Niet sarcastisch bedoeld hoor, voor de duidelijkheid.' Ik hoor weer een deur opengaan. Dit keer is het een meisje. 'Hi, ik ben Tiffany.' zegt ze. Zij heeft zich ook al opgemaakt zie ik. Haar pyama heeft ze nog wel aan... Waarom verzorgd iedereen zichzelf wel, maar trekken ze geen gewone kleding aan. Kies dan een van de 2... Ik loop naar haar toe en geef ook haar een hand. 'Hallo, ik ben Louis Tomlinson. Aangenaam kennis te maken!' Ik geef haar een kus op haar hand, terwijl ik haar nog steeds aankijk. Ik had haar gezicht ook gezien toen ze sliep. Damn, ze hebben wel knappe meisjes uitgezocht! Dan komt er weer een jongen uit een kamer. Ook hij stelt zichzelf voor en ploft dan neer op de bank. Ik plof naast hem neer en zeg: 'Ik ben Louis.' Ik steek mijn hand uit om zijn hand te schudden.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:18 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Clarisse Infelia Bond

    Met een zachte plof belandde ik op de grond, waarna ik een zachte pijnlijke kreun slaakte. Dit was niet mijn huis, dit was niet mijn kamer of huis. Ik stond op en haalde een hand door mijn haren heen. Mijn blik ging naar het bed waar ik sliep, blijkbaar had er ook iemand anders in geslapen. Ik keek om me heen, geen koffer, geen kleren. Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op, dan maar in mijn pyjama. Snel poetste ik mijn tanden en kamde mijn donkerbruine haren en deed wat make-up op. Alleen maar eyeliner en oogpotlood op mijn waterlijn. Ik liep nog in mijn pantoffels naar beneden en trof daar drie jongens aan en één meisje. ''Hello.'' grinnikte ik en plofte op de bank neer. Daar stond een schema op. Oké dan, dat moest toch lukken? ''Ik ben Claire, trouwens. Mijn hele naam is belachelijk lang, maar mijn achternaam is Bond.'' mompelde ik en liep naar de keuken waar ik een croissant en een glas water pakte. ''Moeten meisjes en jongens samen in één bed slapen?'' vroeg ik met een mond vol. Ik speelde wat met mijn rosario en keek de mensen rond. Het leken me wel aardige jongens en ze hadden leuke jongens uitgekozen. Ik grinnikte even om de gedachte en ging op een barkruk zitten.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.