• Meer mensen die nu eigenlijk met Grieks of Latijn bezig moeten, maar er echt géén zin in hebben?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    *steekt hand op*
    IK!
    Ik heb vrijdag Grieks SO, maar Quizlet is belangrijker 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben sinds dit jaar van Gymnasium af. Yay me :'D

    Grammarnazi schreef:
    *steekt hand op*
    IK!
    Ik heb vrijdag Grieks SO, maar Quizlet is belangrijker 8D

    Leuk! *sarcasm* Succes, waar gaat hij over. Heb je ook het boek Pallas? (; Ik ben nu bezig met Grieks twee vertaalteksten en 5 pagina's uit het werkboek maken voor donderdag.. Ugh, klinkt leuk, toch?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Jup... moet nu eigenlijk woordjes leren. Grr.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Mensen, daar heb je www.latijnengrieks.nl voor. En sssst dat heb je niet van mij :Y) Al werkt dat natuurlijk niet bij leren

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fijn, mag ik eerst de vaatwasser ook nog in en uitruimen. Kan ik mijn huiswerk niet maken, gaan leraren weer zeuren. Lig ik weer veel te laat op bed en ben ik fucking chagerijnig. Gadverdamme, ik haat mijn leven.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:28 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Leuk! *sarcasm* Succes, waar gaat hij over. Heb je ook het boek Pallas? (; Ik ben nu bezig met Grieks twee vertaalteksten en 5 pagina's uit het werkboek maken voor donderdag.. Ugh, klinkt leuk, toch?

    Yes, Pallas:Y)
    Vorige jaar suckte mijn werkboek daarvan echt, hij viel telkens uit elkaar :')
    Over les elf en twaalf, woordjes herhalen. Eind vorig jaar waren we al bij les dertien, lol. Dat mens weet dus echt helemaal niks van onze klas :3

    Oh my, dat is echt veel D: Veeeeeeeeeel succes, overleef het en hoe halen docenten het in hun hoofd om zoveel huiswerk op te geven? ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ruri schreef:
    Jup... moet nu eigenlijk woordjes leren. Grr.

    Dat is fijnn! :3 Niet dus.

    Omg, ik moet niet alleen maken moet ook nog 2 hoofdstukken woordjes leren en 9 blokken grammatica. IK HEB EEN HEEL LEUK LEVEN, MAKKELIJK MAKKELIJK MAKKELIJK. Pfffft. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Grammarnazi schreef:
    (...)
    Yes, Pallas:Y)
    Vorige jaar suckte mijn werkboek daarvan echt, hij viel telkens uit elkaar :')
    Over les elf en twaalf, woordjes herhalen. Eind vorig jaar waren we al bij les dertien, lol. Dat mens weet dus echt helemaal niks van onze klas :3

    Oh my, dat is echt veel D: Veeeeeeeeeel succes, overleef het en hoe halen docenten het in hun hoofd om zoveel huiswerk op te geven? ._.

    In welk jaar zit je, wij zijn nu bij hoofdstuk 20 (':
    Nou eigenlijk valt het wel mee dat is huiswerk van 2 weken, maar ze is op werkweek en nja, ik ben nogal goed in uitstellen. :c Waar ik zelf op zulke momenten van baal, want het moet voor overmorgen af. :C Gadsie.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    In welk jaar zit je, wij zijn nu bij hoofdstuk 20 (':
    Nou eigenlijk valt het wel mee dat is huiswerk van 2 weken, maar ze is op werkweek en nja, ik ben nogal goed in uitstellen. :c Waar ik zelf op zulke momenten van baal, want het moet voor overmorgen af. :C Gadsie.

    In de 3e, en jij zal wel in de 4e zitten, want vrienden van mij uit de 4e zijn daar nu 8D
    Uitstelgedrag? Herkenbaar:Y) Nah, anders heb je altijd latijnengrieks.nl nog, ghehe.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hier is er nog een! Ik zit opgescheept met Latijnse woordjes $

    Grammarnazi schreef:
    (...)
    In de 3e, en jij zal wel in de 4e zitten, want vrienden van mij uit de 4e zijn daar nu 8D
    Uitstelgedrag? Herkenbaar:Y) Nah, anders heb je altijd latijnengrieks.nl nog, ghehe.

    Ja, ik zit inderdaad in de 4e.. (: Ja, inderdaad!

    @ AnneMalik; Ahww, succes! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bedankt! Jij ook (: <3

    AnneMalik schreef:
    Bedankt! Jij ook (: <3

    dankjewel


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik!
    Ik heb vandaag nog so gehad van Grieks en tegen donderdag moet ik alle onregelmatige, defectieve, deponente, semi-deponente... werkwoorden kennen + 100 woorden.
    En dan tegen volgende week een bundel van 20 bladzijden over Caesar. :C


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.