• Wat blijkt dus, in de buurt van de stad (daar woon ik heel dichtbij) is een enorme brand aan de gang. Er kwamen en komen nog steeds rookwolken van af zo donker als de nacht zelf. Best vet om te zien, maar daar zit je dan in bed, nog slaapdronken, terwijl je moeder je vol praat en hyper loopt te doen. Lekker wakker worden (cat)

    Hebben jullie al iets beleefd op de vroege ochtend?

    EDIT: Het was een voormalige textielfabriek. Logisch dat het zo rookt.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 8:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    leuk =='...dat doen mijn ouders dus niet...die weten dat ik allergisch reageer op ruw wakker gemaakt worden...dan word ik echt verschrikkelijk chaggrijnig...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Enschede ftw *O*

    Yeah *O*
    Wel fking eng, die brand. Ik schrok me dood van alle rook vanochtend...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    (...)
    Yeah *O*
    Wel fking eng, die brand. Ik schrok me dood van alle rook vanochtend...

    Eng vind ik het niet echt xd Ik vind het wel vet ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oei, da's niet best! Maar zal niet echt leuk zijn om mee wakker te worden. :')
    Ik werd wakker uit mijn 'nachtmerrie', waarin de zombie apocalypse aan de gang was. xd Dat betekende zombies het hoofd in slaan, wegrennen voor een draak en boompje klimmen. Geweldige fantasie heb ik als ik droom.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Oei, da's niet best! Maar zal niet echt leuk zijn om mee wakker te worden. :')
    Ik werd wakker uit mijn 'nachtmerrie', waarin de zombie apocalypse aan de gang was. xd Dat betekende zombies het hoofd in slaan, wegrennen voor een draak en boompje klimmen. Geweldige fantasie heb ik als ik droom.

    Hahahaha, dat is best geweldig ja


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Eng vind ik het niet echt xd Ik vind het wel vet ^^

    Ik wel, de rookwolken dreven over mijn kamer heen toen ik wakker werd, niet e zo leuk wakker worden, haha. En het stonk :x

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 9:41 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahahaha, dat is best geweldig ja


    Opzich, de draak was wel vet. afgezien van het feit dat het duizenden mensen vermoorde

    Ging even een filmpje kijken van die brand, maar dat is wel ernstig! D:


    You are beautiful, you are love.

    Cloelia schreef:
    (...)
    Ik wel, de rookwolken dreven over mijn kamer heen toen ik wakker werd, niet e zo leuk wakker worden, haha. En het stonk :x

    Hahaha, niet lekker nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er was er keer brand op een industrie terrein 10 km verderop. De hele horizon zag zwart en je kon af en toe ook zo'n vuurwolk zien.
    Ergens heel mooi, maar aan de andere kant best erg.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jep, ik werd ooit eens wakker door een heleboel lawaai en toen ik ging kijken stonden er 5 gewapende mannen met een bivakmuts in mijn woonkamer.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eerst een zogenaamde gewapende man die ervoor moest zorgen dat wij om moesten rijden - en het huis waarin hij zou zijn was LEEG - nu een textielfabriek. Komt Enschede volgende week met wat anders ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Skedaddle schreef:
    Jep, ik werd ooit eens wakker door een heleboel lawaai en toen ik ging kijken stonden er 5 gewapende mannen met een bivakmuts in mijn woonkamer.

    D: Waarom?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het rookte net nog toen ik terug fietste vanaf de uni. Wat duurt dat lang zeg D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jep, ik heb vanochtend ook iets 'beleefd'. Nuja, eerder ontdekt; mijn vinger is dus verstuikt en het doet echt enorm veel pijn als ik hem toe plooi; nu ben ik erachter gekomen dat het een menselijke reactie is om je handen toe te knijpen als je wakker wordt. Pijnlijke ontdekking dus.(cat)


    effort never betrays you

    Ik heb me vanochtend 20 minuten verslapen.