• Ik en mijn vriend zijn al enige tijd aan het overwegen om een konijntje te kopen voor ons zoontje. Nu kwam mijn ma dus doodleuk en heel serieus naar ons toe, ik heb een heel leuk konijntje gekocht en ik kan hem deze week al ophalen. Ik weer van: mam, we zijn het aan het overwegen, dat is iets anders dan kopen.
    M'n ma toch helemaal enthousiast en het negeren, je moet deze gewoon zien, je zal helemaal verkocht zijn.



    Ja, ik was dus echt helemaal verkocht. Ik lag gewoon dubbel van het lachen. Zo eentje willen we er echt allemaal :'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 11:44 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik had nu echt iets schattigs verwacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik had nu echt iets schattigs verwacht.



    Ik dus ook :'D

    En ik wil DAT konijntje, die is echt zo cute :3 Tegen januari gaan we er eentje kopen, normaal gezien. Dan wordt de kleine 4 dus is tevens een leuk verjaardagscadeau (scheelt een hoop frustratie met het uitzoeken van speelgoed want we hebben eerst nog de sinterklaas en kerst XD)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 11:49 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wat een schattig beestje ;3


    26 - 02 - '16

    Hahahah holy shit.


    Your make-up is terrible

    haha leuk beest (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik dus ook :'D

    En ik wil DAT konijntje, die is echt zo cute :3 Tegen januari gaan we er eentje kopen, normaal gezien. Dan wordt de kleine 4 dus is tevens een leuk verjaardagscadeau (scheelt een hoop frustratie met het uitzoeken van speelgoed want we hebben eerst nog de sinterklaas en kerst XD)
    Ja ik wil dat knotje ook. Gelukkig mag ik van mijn vriend een konijntje hebben, maar op mijn kot wil ik dat niet, want ons bed staat niet in een aparte kamer en dat is dan niet echt zo hygiënisch vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ja ik wil dat knotje ook. Gelukkig mag ik van mijn vriend een konijntje hebben, maar op mijn kot wil ik dat niet, want ons bed staat niet in een aparte kamer en dat is dan niet echt zo hygiënisch vind ik.


    We zorgen hier voor een goed buitenhok voor in de lente en de zomer en dan als het te koud wordt kan hem naar binnen.
    Nja, als je bed al in je leefruimte staat en dan nog een konijn erbij... dan blijf je alle dagen poetsen en in de weer om het schoon te houden. Momenteel hebben ze op school een konijn in de klas, echt heel leuk en koddig, maar het is een zooitje in de hoek met dat zaagsel xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    We zorgen hier voor een goed buitenhok voor in de lente en de zomer en dan als het te koud wordt kan hem naar binnen.
    Nja, als je bed al in je leefruimte staat en dan nog een konijn erbij... dan blijf je alle dagen poetsen en in de weer om het schoon te houden. Momenteel hebben ze op school een konijn in de klas, echt heel leuk en koddig, maar het is een zooitje in de hoek met dat zaagsel xD
    Ja zo is het en als dat beestje zijn behoefte doet, ruik je dat toch altijd wel. Als je het iedere dag ververst, blijft het wel proper, maar toch. Iedereen zijn feces stinkt. Nee dat hoef ik dus niet op mijn kot. Ik wacht wel toch we ons eigen huis hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat beest is geweldig. (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pyromancer schreef:
    Ik had nu echt iets schattigs verwacht.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Bitch please :Y)



    word


    quidquid excusatio prandium pro

    Pyromancer schreef:
    Ik had nu echt iets schattigs verwacht.


    Tears are words the heart can't say.

    Hahaha, geniaal.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Leuk hoor, maar mag ik je wel aanraden om even wat meer over konijnjes op te zoeken. Het is namelijk zo dat 2 konijntjes het beste is, omdat hij anders wegkwijnt, zeker als je m buiten gaat houden. Hier kun je heel veel over vinden op internet en ook heel veel discussies, maar ik wou het je toch even laten weten (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    Leuk hoor, maar mag ik je wel aanraden om even wat meer over konijnjes op te zoeken. Het is namelijk zo dat 2 konijntjes het beste is, omdat hij anders wegkwijnt, zeker als je m buiten gaat houden. Hier kun je heel veel over vinden op internet en ook heel veel discussies, maar ik wou het je toch even laten weten (:


    De meningen over 1 of 2 konijnen houden zijn behoorlijk verdeeld. De ene zegt dat het beter is er 2 samen te hebben, de ander zegt dat het geen kwaad kan om er gewoon 1 te houden zolang het genoeg aandacht krijgt. Ik ga me ook zeker niet uitspreken wat waar is en wat niet (:
    Het is ook zeker niet dat we een konijn aanschaffen van o wat leuk, een pluizig ding dat je in een hok houdt en eten geeft. (Okay, toegegeven, voor m'n vriend is dat wel zo :'D) Ik doe me altijd inlezen voor ik ergens aan begin.
    Of het nu om een roodstaart papegaai gaat die we hebben of om een simpel konijn.

    Ik heb daarnaast m'n halve leven konijnen gehad, waaronder 9 jaar lang een dwergkonijn in z'n uppie (echt gestorven van ouderdom en niet van het wegkwijnen), dus dat gaat vast wel goed komen (:
    Natuurlijk, als we ontdekken dat het konijn een 'vriendje' nodig heeft omdat het wegkwijnt - want dat kan natuurlijk altijd gebeuren - zullen we er zeker wel voor zorgen dat er een 'vriendje' bij komt, maar tot die tijd houden we er gewoon 1. Ik ben ook heel eerlijk, ik wil dat het konijn een soort maatje wordt voor m'n zoontje, gewoon omdat ik vind dat dat heel belangrijk is in de ontwikkeling van een kind. Zo leert hij met dieren omgaan, er zorg voor te dragen en daarnaast is het emotioneel ook zeker niet slecht, en dat gaat nu eenmaal beter met 1 konijntje dan met 2.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:19 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”