• hoi allemaal!ik schrijf voor Bookscout YO een boek, daar heb ik al eerder iets over gezegd geloof ik, maar ik zit nu in een writersblock.
    heeft eimand tips wat je moet doen daar tegen? ik heb al is rondgekeken maar ik vond niks waar ik ook echt wat aan heb. xxx
    Ilana


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ga iets anders doen dan schrijven en voordat je het weet heb je weer inspiratie.
    (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tja, ik heb geen idee. Ik heb al een jaar lang een writersblock, waarvan ik vrees dat het ook niet gauw meer over gaat :')
    Misschien is een tip wel om er gewoon nog steeds aandacht aan te blijven geven met dingen die je vroeger altijd inspireerden, net zolang tot er wel weer wat uitkomt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hey die uitgeverij ken ik. Ik heb van iemand die daar een boek heeft uitgegeven een boek gekocht. Was duur, maar het verhaal was wel leuk. Misschien ooit eens het vervolg kopen.

    En wat je tegens een writersblock kunt doen, geen idee. Ik heb het zo vaak en het gaat vanzelf weg xd

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 12:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Schrijf elke dag gewoon twintig minuten en dan niet aan je verhaal, maar gewoon random wat er in je opkomt. Wedden dat je zo weer inspiratie hebt mede door die andere korte stukjes.
    Niet denken oh, ik weet niets. Gewoon schrijven, bijv. Wat je buiten ziet of je typt iets in op google en als je daar een plaatje bij krijgt. Schrijf je over dat plaatje.. (: Misschien is dat makkelijker en dan schrijf je tenminste, zo komt de inspiratie voor je boek ook wel terug! (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Schrijf elke dag gewoon twintig minuten en dan niet aan je verhaal, maar gewoon random wat er in je opkomt. Wedden dat je zo weer inspiratie hebt mede door die andere korte stukjes.
    Niet denken oh, ik weet niets. Gewoon schrijven, bijv. Wat je buiten ziet of je typt iets in op google en als je daar een plaatje bij krijgt. Schrijf je over dat plaatje.. (: Misschien is dat makkelijker en dan schrijf je tenminste, zo komt de inspiratie voor je boek ook wel terug! (;


    ty


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)

    ty

    Ik hoop dat het werkt! (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fantaseren voor het slapengaan, of je door je dromen laten inspireren.Dat werkt bij mij vaak op een of andere manier. Muziek werkt ook wel. Of een pauze nemen tot je de inspiratie gevonden hebt die je zoekt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.