• Oké, we hebben dus een vriendin van mij, A, en een random jongen uit de klas, R.
    Laatst zat ik dus in de klas, en raakte ik afgeleid van mijn werk (de docent was even weg), en begon ik een beetje rond te kijken. Toen zag ik dus dat R, vanaf de andere kant van de tafel allemaal foto's aan het maken was van A met zijn telefoon. Zij had helemaal niets door en ging gewoon werken.
    Dat heb ik dus met een andere vriendin van me die het ook had gezien tegen A verteld, en toen zijn we er met z'n allen een beetje op gaan letten.
    En nu zaten we vandaag dus in de klas, en zat 'ie weer foto's van A te maken. o_O

    Ligt het nou aan mij, of wordt dit nogal freaky?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat vind ik ook een beetje freaky. Misschien eens vragen waarom hij dat doet?


    I am an idiot, I move.

    Ik zou er even wat van zeggen hoor. Dat kan echt niet.


    Life is hard and then we die

    Wat een creep.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Gazzaniga schreef:
    Dat vind ik ook een beetje freaky. Misschien eens vragen waarom hij dat doet?

    Dat wilden we doen, alleen was A hier nogal op tegen..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dan vindt A het misschien stiekem wel leuk?

    Nee, serieus, dat is creepy, en volgens mij staat dat vaak ook in schoolregels dat dat soort dingen niet mag.

    Ik zou die kerel echt niet meer durven aankijken. O.O

    Yugh. >.<
    Gewoon op af stappen als A het toch niet leuk vindt, of zij het nou goedkeurt of niet. Zou ik iig doen, zo'n creep zou mijn vriendin niet moeten lastigvallen!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Dan vindt A het misschien stiekem wel leuk?

    Nee, serieus, dat is creepy, en volgens mij staat dat vaak ook in schoolregels dat dat soort dingen niet mag.

    Ik zou die kerel echt niet meer durven aankijken. O.O

    Yugh. >.<
    Gewoon op af stappen als A het toch niet leuk vindt, of zij het nou goedkeurt of niet. Zou ik iig doen, zo'n creep zou mijn vriendin niet moeten lastigvallen!

    Ja dat is dan wel weer zo, maar het lijkt me zo lullig om dat zonder haar toestemming te doen..
    En het is niet alsof R verder zo'n rare gast is of zo, dat maakt het eigenlijk nog vreemder.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou, als ik A was, hem heel strak aan gaan kijken, zodat hij door heeft dat ze het weet.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Lenah schreef:
    (...)
    Dat wilden we doen, alleen was A hier nogal op tegen..

    Why? Vind zij het zomaar goed dat hij foto's van haar maakt?

    Het is een stalker!
    Zou toch best kunnen? Of hij zet haar op het internet ofzo?
    Waarom wilt A hem niet confronteren? Het is toch niet normaal dat iemand stiekem foto's van je neemt?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Why? Vind zij het zomaar goed dat hij foto's van haar maakt?

    Nee, maar ze vindt het vooral heel eng en volgens mij is ze bang dat ze haar gaan pesten als wij er iets van zeggen. (Hij hoort zeg maar een beetje bij de 'coole' kliek.)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rembrandt schreef:
    Het is een stalker!
    Zou toch best kunnen? Of hij zet haar op het internet ofzo?
    Waarom wilt A hem niet confronteren? Het is toch niet normaal dat iemand stiekem foto's van je neemt?

    Nee, we hebben - gelukkig - nog niets op het internet gevonden. Maar we willen dit zeg maar wel in de gaten blijven houden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Nee, maar ze vindt het vooral heel eng en volgens mij is ze bang dat ze haar gaan pesten als wij er iets van zeggen. (Hij hoort zeg maar een beetje bij de 'coole' kliek.)

    Ik denk eigenlijk eerder dat ze hem dan gaan pesten.
    I mean, wie maakt er nu stiekem foto's van iemand o.o


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Da's wel erg vreemd en ongepast, ja D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lenah schreef:
    (...)
    Nee, we hebben - gelukkig - nog niets op het internet gevonden. Maar we willen dit zeg maar wel in de gaten blijven houden.

    Ik zou niet al te lang wachten als ik A was. Sebiet is het kwaad al geschied.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Ik denk eigenlijk eerder dat ze hem dan gaan pesten.
    I mean, wie maakt er nu stiekem foto's van iemand o.o

    Ik denk niet dat hij gepest gaat worden, gewoon om dat hij in de pest-slachtoffer rol de pester is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.