• Oké, we hebben dus een vriendin van mij, A, en een random jongen uit de klas, R.
    Laatst zat ik dus in de klas, en raakte ik afgeleid van mijn werk (de docent was even weg), en begon ik een beetje rond te kijken. Toen zag ik dus dat R, vanaf de andere kant van de tafel allemaal foto's aan het maken was van A met zijn telefoon. Zij had helemaal niets door en ging gewoon werken.
    Dat heb ik dus met een andere vriendin van me die het ook had gezien tegen A verteld, en toen zijn we er met z'n allen een beetje op gaan letten.
    En nu zaten we vandaag dus in de klas, en zat 'ie weer foto's van A te maken. o_O

    Ligt het nou aan mij, of wordt dit nogal freaky?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oke, als ze het uit angst niet wil, DEFINITELY iets van zeggen.
    Dit is gewoon fout.

    Ik persoonlijk vind dat je op zijn minst de leraren moet informeren dat ie met zijn telefoon bezig is. Dan heb je niet meteen A's wensen niet gehoord, maar heb je er wel iets aan proberen te doen.
    Maar ik zou echt pissig zijn. Niemand zou mijn vriendinnen zo mogen misbruiken (bij gebrek aan een beter woord), en er niets van horen!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wow, vreemd. Doet me er aan denken dat drie jongens van mijn klas ooit een seksverhaal over een vriendin hadden geschreven en dat dat was uitgekomen. :/
    Maar ik zou er wel iets van zeggen, want het is vreemd.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    THndALlover schreef:
    Oke, als ze het uit angst niet wil, DEFINITELY iets van zeggen.
    Dit is gewoon fout.

    Ik persoonlijk vind dat je op zijn minst de leraren moet informeren dat ie met zijn telefoon bezig is. Dan heb je niet meteen A's wensen niet gehoord, maar heb je er wel iets aan proberen te doen.
    Maar ik zou echt pissig zijn. Niemand zou mijn vriendinnen zo mogen misbruiken (bij gebrek aan een beter woord), en er niets van horen!

    Ik heb ook niet het idee dat hij haar misbruikt, en ik ben niet bepaald het persoon om er dan tegen haar wil iets van te gaan zeggen. Gewoon alleen al omdat ik daar zelf echt heel chagrijnig van zou worden. :')

    En zoals ik al zei: als dit niet snel ophoud gaan we er toch wel iets van zeggen, en daar is ze het dan wel weer mee eens.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat jij wilt, maar ik vind persoonlijk niet dat dit zou moeten kunnen, of dat hij die foto's zou mogen houden als zij ze niet mag zien.

    Creep.

    Maar verder moet je natuurlijk wel je vriendin's wensen respecteren. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Woh dat is inderdaad best wel vreemd. Maakt hij alleen maar foto's van A??

    Frankenstein schreef:
    Woh dat is inderdaad best wel vreemd. Maakt hij alleen maar foto's van A??

    Jep, verder doet hij helemaal niets.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Jep, verder doet hij helemaal niets.

    Zoekt hij verder totaal geen contact met haar ofzo?? Ik zou het toch even aan em vragen, maar niet als er vet veel mensen bij zijn ofzo.

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Zoekt hij verder totaal geen contact met haar ofzo?? Ik zou het toch even aan em vragen, maar niet als er vet veel mensen bij zijn ofzo.

    Nee, verder doet hij helemaal niets, hij praat niet tegen haar, zoekt geen oogcontact..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik weet wat hij gaat doen... (hint: fap, fap, fap)


    You are beautiful, you are love.

    Dat is of heel erg creepy en stalkerig, ofwel superschattig, dat hangt een beetje af van wat ze er zelf van denkt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omnivium schreef:
    Ik weet wat hij gaat doen... (hint: fap, fap, fap)

    Haha, omg, daar denk ik liever niet over na. xd


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Toch zou ik het vragen, maar oke, dat ben ik dan. Wel irritant lol


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou hem er eens op aanspreken. Niet midden in de klas, natuurlijk, maar het is toch wel erg raar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lenah schreef:
    (...)
    Haha, omg, daar denk ik liever niet over na. xd


    Haha, sorry. :') Maarja, hij is denk ik wel verliefd. Maar als ik jullie was had ik hem allang aangesproken dan durft hij het denk ik niet meer. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Haha, sorry. :') Maarja, hij is denk ik wel verliefd. Maar als ik jullie was had ik hem allang aangesproken dan durft hij het denk ik niet meer. ^^

    Dat is nog het grappigste, want hij zit pas een week of 3 bij ons in de klas. xd


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.