• Oké, we hebben dus een vriendin van mij, A, en een random jongen uit de klas, R.
    Laatst zat ik dus in de klas, en raakte ik afgeleid van mijn werk (de docent was even weg), en begon ik een beetje rond te kijken. Toen zag ik dus dat R, vanaf de andere kant van de tafel allemaal foto's aan het maken was van A met zijn telefoon. Zij had helemaal niets door en ging gewoon werken.
    Dat heb ik dus met een andere vriendin van me die het ook had gezien tegen A verteld, en toen zijn we er met z'n allen een beetje op gaan letten.
    En nu zaten we vandaag dus in de klas, en zat 'ie weer foto's van A te maken. o_O

    Ligt het nou aan mij, of wordt dit nogal freaky?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gazzaniga schreef:
    Dat vind ik ook een beetje freaky. Misschien eens vragen waarom hij dat doet?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Lenah schreef:
    (...)
    Dat is nog het grappigste, want hij zit pas een week of 3 bij ons in de klas. xd


    Dafug. xD


    You are beautiful, you are love.

    Dat is vreemd. Als ik jou was zou ik met een groepje anderen aan hem vragen waarom hij zoiets raars doet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eeeww. Dat is echt heel erg raar. Als ik jou was zou ik hem er inderdaad op aanspreken.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Is je vriendin, hoe zal ik het zeggen, een beetje een buitenbeentje?
    In mijn vorige klas maakten jongens altijd foto's van een wat sullig meisje, gewoon om haar belachelijk te maken. Die foto's belandden op het internet. Extreem lullig natuurlijk, het meisje is ook naar een docent gegaan.


    i put the fun in funeral

    Je kunt het beter tegen een docent zeggen. Die kan tegen die jongen zeggen dat hij moet stoppen. Het kan natuurlijk echt niet!

    0.0 Die dude is echt gestoord.


    It's so easy to be evil

    Creepy...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou er even wat van zeggen hoor. Dat kan echt niet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Haha, wtf? Als dit in mijn klas zou gebeuren zou het ongetwijfeld een grap zijn, maar het klinkt alsof die jongen dat echt meent ;p
    Misschien heeft hij gewoon een ziekelijke crush op haar?


    effort never betrays you

    Eww..


    26 - 02 - '16