• Ben ik echt de enige die zich irriteert aan die alleen-quote reacties?

    Echt, het komt op mij over als onverschillig, voegt niets toe, en is in mijn ogen gewoon spam.

    Zet er dan op zijn minst bij waaróm je het met die specifieke reactie eens bent.

    Of niet?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Neuh, niet echt. Meestal typ ik wel mijn eigen reactie uit, maar als iemand mijn woorden al prima verwoord heeft en/of als ik in een luie bui ben, waarom zou ik dan de moeite doen om iets helemaal uit te typen als ik ook op twee knopjes kan drukken met hetzelfde resultaat? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dan ben ik dus inderdaad de enige.

    Maar ik blijf het spam vinden. Is hetzelfde als alleen (Y) neerzetten als je het ergens mee eens bent.
    Maar ja, dan zal ik de quote-reacties maar negeren.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Lioncourt schreef:
    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.


    Dit precies


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En toch voegt iedereen nu iets toe. Is dat nou zo moeilijk? xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    En toch voegt iedereen nu iets toe. Is dat nou zo moeilijk? xD

    Ik doe het nu omdat het anders lijkt alsof ik hier een reactie ga quoten alleen om jou te pesten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat vermoeden had ik al, maar dat bedoelde ik ook niet.

    Toch bedankt dat je het deed. :P

    Achja. Het verklaart wel dat iedereen zulke hoge post-aantallen heeft.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Dat vermoeden had ik al, maar dat bedoelde ik ook niet.

    Toch bedankt dat je het deed. :P

    Achja. Het verklaart wel dat iedereen zulke hoge post-aantallen heeft.

    Dat valt op zich wel mee, aangezien ik ook liever mijn eigen reactie type. Alleen vind ik het zo dubbel als ik exact hetzelfde in andere woorden ga typen terwijl ik het net zo goed met een quote kan benadrukken. En ik ben op zo'n moment gewoon lui.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wiarda schreef:
    Neuh, niet echt. Meestal typ ik wel mijn eigen reactie uit, maar als iemand mijn woorden al prima verwoord heeft en/of als ik in een luie bui ben, waarom zou ik dan de moeite doen om iets helemaal uit te typen als ik ook op twee knopjes kan drukken met hetzelfde resultaat? :'D

    Hier ben ik het mee eens, nou blij?:)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wiarda schreef:
    Neuh, niet echt. Meestal typ ik wel mijn eigen reactie uit, maar als iemand mijn woorden al prima verwoord heeft en/of als ik in een luie bui ben, waarom zou ik dan de moeite doen om iets helemaal uit te typen als ik ook op twee knopjes kan drukken met hetzelfde resultaat? :'D


    Uhu.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:28 ]

    @Lenah: Ja, kan ik begrijpen, hoor. =)
    Het is alleen dat het zo vaak gebeurd. Het komt zo raar op mij over, je mag niet alleen een emoticon posten, maar wel alleen een quote, wat op mij hetzelfde over komt.
    Maarja, dat bewijst misschien maar weer dat ik hier niet thuishoor. =)

    Oke, dat klonk depressiever dan de bedoeling was.

    En Jaccochips, heel erg blij, dank je.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Oneens, het komt gewoon wel eens voor dat een ander precies hetzelfde als jou denkt of dat je het er gewoon simpelweg mee eens bent en dan kun je het net zo goed quoten. Het voegt misschien niet echt iets toe, maar soms is het handig voor de topic-maakster/maker om te weten hoeveel mensen een bepaald iets denken.
    Lekker chaotisch getypt dit. :')


    You are beautiful, you are love.

    Tsja, ik heb er totaal geen last van. Idk, het is gewoon makkelijk en zoals inderdaad al gezegd is is het best kansloos om precies hetzelfde te typen. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    THndALlover schreef:
    @Lenah: Ja, kan ik begrijpen, hoor. =)
    Het is alleen dat het zo vaak gebeurd. Het komt zo raar op mij over, je mag niet alleen een emoticon posten, maar wel alleen een quote, wat op mij hetzelfde over komt.
    Maarja, dat bewijst misschien maar weer dat ik hier niet thuishoor. =)

    Oke, dat klonk depressiever dan de bedoeling was.

    En Jaccochips, heel erg blij, dank je.

    Een emoticon is vaak ook gewoon praktisch gezien inhoudloos. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dan lees je ze niet


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    THndALlover schreef:
    En toch voegt iedereen nu iets toe. Is dat nou zo moeilijk? xD

    Why would I? Om een paar mensen tevreden te stellen die het vervelend vinden om louter quotes te lezen? Ik vind ook wel eens dingen vervelend, bijvoorbeeld dat ik een half jaar school mag missen omdat de examencommissie een stel klerehonden zijn. And yes, I need to get over that shit too and grow some balls.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste