• Ben ik echt de enige die zich irriteert aan die alleen-quote reacties?

    Echt, het komt op mij over als onverschillig, voegt niets toe, en is in mijn ogen gewoon spam.

    Zet er dan op zijn minst bij waaróm je het met die specifieke reactie eens bent.

    Of niet?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Maar dat is toch hetzelfde?
    Alleen een quote, wat er al staat.
    Kun je net zo goed alleen ^ typen ofzo.

    Maar blijkbaar maak ik ergens een probleem van wat jullie geen probleem vinden. Ik kan het gewoon niet snappen.
    Een forum is een plaats voor gesprekken. Soms kan ik het begrijpen, maar het is niet echt bevorderlijk voor leuke gesprekken, of wel dan? =/


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Lioncourt schreef:
    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.

    Ik wilde hier eerst niks meer bij zetten om mijn punt extra duidelijk te maken, maar dit vind ik dus ook.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oke, ik snap het al, ik ben een zeikerd.

    @Uchiha: Dat is iets heel anders. Ik lig hier ook niet wakker van ofzo, maar ik zal mijn mond wel houden. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Maar dat is toch hetzelfde?
    Alleen een quote, wat er al staat.
    Kun je net zo goed alleen ^ typen ofzo.

    Maar blijkbaar maak ik ergens een probleem van wat jullie geen probleem vinden. Ik kan het gewoon niet snappen.
    Een forum is een plaats voor gesprekken. Soms kan ik het begrijpen, maar het is niet echt bevorderlijk voor leuke gesprekken, of wel dan? =/

    Dat valt op zich wel mee, maar als je ^, of 'This' typt zorgt dat er niet voor dat een gesprek beter gaat lopen.
    En soms heb je er gewoon niets meer aan toe te voegen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    THndALlover schreef:
    Maar dat is toch hetzelfde?
    Alleen een quote, wat er al staat.
    Kun je net zo goed alleen ^ typen ofzo.

    Maar blijkbaar maak ik ergens een probleem van wat jullie geen probleem vinden. Ik kan het gewoon niet snappen.
    Een forum is een plaats voor gesprekken. Soms kan ik het begrijpen, maar het is niet echt bevorderlijk voor leuke gesprekken, of wel dan? =/

    En dan zijn er mensen die het vervelend vinden als je alleen ^ in een reactie zet.
    Ik vind het ook wel eens vervelend als het halve forum uit gequote reacties bestaat, maar je moet de dingen ook niet groter maken dan ze zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik bedoelde dat het hetzelfde was, niet dat het een vervanging moest zijn. =)

    Ik blijf het raar vinden. Maar goed, dan laat ik jullie verder maar doorspammen met rust. =3

    En nee, ik ben over het algemeen niet zo'n zeikerd. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Lioncourt schreef:
    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.

    Kijk nu doe ik het weer :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat iedereen zegt. En ik quote nu niks.
    Het is wel heel handig als je extra meningen wilt weten. Want nu weet je dat je zo ongeveer de enige bent...


    Food.

    Ik quote geen dingen als "nee, vind ik niet". Dan geef ik mijn eigen mening, maar als iemand zo'n heel mooi verhaaltje heeft met een mening waar ik me echt in kan vinden en dat er bij wijze van spreken echt een regenboog boven m'n hoofd verschijnt, dan quote ik dat gewoon. En dan zeg ik ook nog wel vaak eronder dat ik het er mee eens ben.

    Maar echt irritant vind ik het niet. Ik vind het ook niet per definitie onverschillig staan, of zo. Hangt er dus vanaf - zie bovenstaande.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 22:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hmm, ik doe het regelmatig, soms zet ik er wat bij. Als de reactie aan mij voldoet, vind ik het prima. Het is soms erg goed, mooi of zo verwoord dat ik het ook zo zou willen opschrijven. ^.^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tja, sommige zijn te lui om iets nog eens te typen, maar dan willen ze wel dat iedereen weet dat ze hebben meegedaan aan de discussie. Je kunr beter niet reageren, maar dat is dan ook weer zo saai.

    Ik vind het overigens wel leuk als iemand mijn reactie quote, want dan lijkt het net een compliment omdat ze zo goed hebt verwoord wat je wilde zeggen. ^^

    Conclusie: Ja, je bent de enige.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    In sommige topics kan het, vind ik. In andere topics is het overbodig. Zoals Scharry zegt, wanneer je wil weten hoeveel mensen een bepaalde mening hebben, is het handig. Wanneer je verschíllende meningen wil zien, dan is het inderdaad fijner als mensen de moeite nemen zelf iets te typen :).


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik irriteer me daar ook aan. Als één iemand een reactie zet en de rest het dan quote zonder iets bij te zetten heb ik echt iets van: 'Volgens mij heeft ze het wel door dames dat het op die manier moet.' Ergens is het een beetje nutteloos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het handig zodat je ziet dat mensen een mening delen. Al is het leuker als ze er wat bij zetten.


    26 - 02 - '16