• Hoi lieve mensjes.

    Vorig jaar heb ik mijn haar in een rechte pony laten knippen, maar laat deze nu al weer bijgroeien omdat het me verveelt. Nu had ik me het volgende bedacht:


    Dat ik mijn lokken aan de voorkant langs mijn gezicht laat knippen. Ik zie er ongeveer zo uit:


    mijn vraag is dus of het staat. Klasgenoten, tevens mijn beste maatjes zeggen van wel, maarja, dat zijn dus vrienden. Jullie komen van buitenaf en zo, dus zal dit staan?

    ps; ik ga mijn haar misschieeeeen lichtbruin verven. xoxo


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    lichtbruin verfen zal ik niet doen.
    ik denk echt dat dit je beter staat, dat blonde.
    & omdat ik je voorhoofd niet goed zie, kan ik niet zien of het je zal staan die pony.
    maar als ik nu zou moeten beslissen met deze foto, denk ik dat het je wel staat. :)

    X


    FASHIOOOON.

    OMYGAWD dat eendje 8D
    Ik denk dat het wel zou staan, maar vind je haar zoals het nu is ook heel mooi :3.


    i put the fun in funeral

    Heb je misschien ook een foto waar je voorhoofd wel op staat?
    Dan kan ik het net iets beter beoordelen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, dat kan prima, alleen komt het er wat golvender uit te zien dan op de foto.


    ^ Zo komt het eruit te zien als je pluizig en golvend haar hebt. Dat van jou zal er waarschijnlijk wat beter uit komen te zien omdat je haar minder pluist.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sapientia schreef:
    Heb je misschien ook een foto waar je voorhoofd wel op staat?
    Dan kan ik het net iets beter beoordelen ^^


    zal echt fijn zijn, kunnen we veel beter beoordelen idd. =3


    FASHIOOOON.




    Verven wilde ik het ook niet doen inderdaad. Had dat al wel eens, maar pakte niet echt spectaculair uit. Dank voor alle positieve reacties trouwens! Bij deze een andere foto ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik denk dat het je echt goed zal staan (:


    FASHIOOOON.

    Ik denk dat het je wel staat ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Het zal je zeker goed staan^^
    dat eendje<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sapientia schreef:
    Ik denk dat het je wel staat ^^


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ik denk dat het je leuk staat ^^

    alleen verven?
    Ja als jij bruin mooier vindt is het jouw keuze maar ik vind blond sws een mooiere kleur en ik vind dit blond wel mooi bij jouw gezicht staan :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Je vraagt om een mening toch?
    Ik vind je pony dus echt helemaal niet mooi. Het maakt je hoofd heel lang en je haar heel plat. Ik zou een schuine pony of lok doen als ik jou was.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    oh jk. Dat van Jennifer zou je goed staan ja!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    oh jk. Dat van Jennifer zou je goed staan ja!


    Haha! Daaom, ik was die pony heel snel zat en was lelijk enzo :).


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ja, zou ik echt doen!
    ik denk dat het je echt heel mooi zal staan


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood