• Mijn vraag is simpel: wie wil 1D naar België?

    Laat jullie massaal horen, hoe meer mensen, hoe beter!


    Wanneer we genoeg reactie krijgen kunnen we aan acties beginnen!

    #1DtoBelgium

    rustig ze komen eind volgend jaar al naar belgie en NL
    tis is voor hun 2013 tour

    Tuurlijk wil ik One Direction in België, maar ik denk dat dingen als #1DToBelgium trenden helemaal niks helpt. Je zult slimmere dingen moeten vezinnen wil je het management laten opvallen dat er ook mensen in België zijn die One Direction naar hun land willen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    1Demy schreef:
    rustig ze komen eind volgend jaar al naar belgie en NL
    tis is voor hun 2013 tour


    Ja, dat dus. Hoewel ik never nooit niet naar hun concert zou willen, mij te veel gegil en gedring. Bovendien ga ik liever naar Demi Lovato, dan zit er een reisje Amerika aan vast. [x OT: Maar ja, hun laten weten dat BE en NL er klaar voor is, is natuurlijk nice om te doen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    1Demy schreef:
    rustig ze komen eind volgend jaar al naar belgie en NL
    tis is voor hun 2013 tour


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    1Demy schreef:
    rustig ze komen eind volgend jaar al naar belgie en NL
    tis is voor hun 2013 tour

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:12 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het is helemaal niet de bedoeling om alleen te trenden. Dat is zeer moeilijk en valt niet zo op.

    Wie zegt dat ze komen? Niets is zeker, waarom krijgt frankrijk, duitsland en nederland ze wel tot bij hun? Meermaals.. Omdar zij actie ondernemen en Belgie niet :)

    evaheroo schreef:
    Het is helemaal niet de bedoeling om alleen te trenden. Dat is zeer moeilijk en valt niet zo op.

    Wie zegt dat ze komen? Niets is zeker, waarom krijgt frankrijk, duitsland en nederland ze wel tot bij hun? Meermaals.. Omdar zij actie ondernemen en Belgie niet :)
    Het is wel bevestigt

    Ik niet en ook niet naar Nederland. ^^


    Life is full of fake people

    Sommige updatepages hebben da gezegd ja, maar zolang Sony / 1DHQ niks zegt is het nie officieel. Nie te hard op vertrouwen dus :)

    IK!!

    Ooit komen ze wel is naar België, maar dat hangt ook niet echt af van hen zelf.


    Tears are words the heart can't say.

    Nee. En laat ze ook maar niet naar NL komen.


    26 - 02 - '16

    Novak schreef:
    Tuurlijk wil ik One Direction in België, maar ik denk dat dingen als #1DToBelgium trenden helemaal niks helpt. Je zult slimmere dingen moeten vezinnen wil je het management laten opvallen dat er ook mensen in België zijn die One Direction naar hun land willen.


    •*• Lululu •*•

    Ik vind dat ze wel eens mogen komen, ja. Want er wordt gezegd dat ze binnen een paar weken ook weer naar Nederland komen & daar zijn ze al geweest en hier nog niet.


    Save me from myself.