• okee, ik ben dus een meisje van 15, bijna 16, maar ik ben nog nooit echt verliefd geweest. afgelopen zomervakantie is ook pas de 1 x dat ik een jongen leuk vond, maar ik was niet verliefd. ik zeg telkens tegen mezelf dat het niet erg is en dat het wel komt, maar bijna al mijn vrienden hebben een vriend of vriendin, en daar begin ik een beetje van te balen.
    hebben meerdere mensen hier last van?
    xxx <3


    live your life like it's your last day

    15 is nog heel jong, hoor. Je hebt nog de tijd van je leven! Doe maar rustig aan, het komt wel.
    Ik heb ook nog nooit verkering gehad, het is heel normaal.

    Ik wordt over een maand 16 en ben single en al mijn vriendinnen zijn dat ook. En ze zijn hartstikke knap, dus dat is het ook niet x'D. Het gebeurt of het gebeurt niet. Het moet gewoon de ware zijn hoor.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:27 ]


    The odds are néver in our favor.

    Relax. Vorig haar had ik dat ook.
    En zie mij hier nu. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom maak je je daar druk om ??
    Toen ik 15 was, kon het me niks schelen, maar dat kan ook aan mij liggen (:
    Je komt vanzelf wel iemand tegen (:

    Ik was tot mijn 17de alleen, nu heb ik al meer dan een jaar een relatie. Geef het tijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat had ik ook toen ik zo oud was als jij, en nu heb ik een vriend. Komt wel goed dus ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben zeventien en heb nog nooit een vriendje gehad, het komt nog wel (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben 15 en ik heb nooit een vriendje gehad en dat wil ik ook helemaal niet hebben. Ik heb een vriendin van 14 die laatst nog een dat als ik eerlijk ben vind ik 14 jaar zelfs te jong. (cat)


    Shoganai i ne~

    Ik ben 15 (16 in januari) en ik ben ook nog nooit verliefd verliefd geweest.
    Net zoals jij vond ik deze zomer wel een jongen erg leuk en HAD ik verliefd op hem kunnen worden, misschien, maar dat is bij nader inzien toch niet gebeurt. En eigenlijk maak ik me er niet zo echt zorgen over, eerder over de gedachte dat als ik een persoon leuk vindt hij mij niet leuk zou vinden.


    effort never betrays you

    Runaways schreef:
    Ik ben 15 (16 in januari) en ik ben ook nog nooit verliefd verliefd geweest.
    Net zoals jij vond ik deze zomer wel een jongen erg leuk en HAD ik verliefd op hem kunnen worden, misschien, maar dat is bij nader inzien toch niet gebeurt. En eigenlijk maak ik me er niet zo echt zorgen over, eerder over de gedachte dat als ik een persoon leuk vindt hij mij niet leuk zou vinden.

    ik heb dus precies hetzelfde!


    live your life like it's your last day

    Het komt wel met de tijd.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben 18 en ben ook nog nooit verliefd geweest, mijn vader was ergens midden 20. Je ben nog jong.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voordat ik 16 was had ik nog nooit een relatie of gezoend. Dat komt allemaal vanzelf wel joh! :)
    Het is echt niet gek, je kant beter wachten op de juiste persoon als dat je hals over kop de eerste beste jongen neemt. Het komt allemaal vanzelf. Alles op z'n tijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn eerste vriendje kreeg ik net voor mijn 18de verjaardag...die kon je niet echt een vriendje noemen, helaas, maar dat was wel diegene die mij voor het eerst zoende...mijn tweede vriendje kreeg ik toen ik 18 was...na een tijd begonnen mijn gevoelens te vervagen...nu heb ik sinds van 19de verjaardag een hele lieve vriendverloofde, al 1 jaar en 2 maanden...

    kort samengevat: het komt allemaal wel...neem je de tijd, na een tijd zul je iemand vinden waar je helemaal stapelverliefd op wordt ^.^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn vriend is nu 20 en ik ben de eerste waar hij verliefd op is geworden, kan gewoon. :')
    Geloof me, je kan beter het tijd geven en uiteindelijk iemand vinden waar je een lange tijd een relatie mee kan hebben dan zo snel mogelijk een relatie beginnen met wie dan ook die na een tijdje alweer ophoudt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''