• Knap, slank, getalenteerd, strijdlustig en een groot ego. De jongens en meisje die voor modellenbureau, Kixx, werken hebben het allemaal. De ene net nog iets arroganter dan de anderen.
    Crackle, is de nieuwe kledinglijn van het jaar en heeft aan Kixx gevraagd modellen te leveren. Kixx zelf kiest een paar van zijn beste modellen, maar daar is het nog niet om gedaan. Want maar een iemand kan het nieuwe gezicht van Crackle zijn.
    Om het nog iets leuker te maken, is er een Crackle huis opgericht. Gewoon om de strijd tussen de kandidaten iets op te voeren. verplicht zijn heel de dag met je rivalen door te brengen en het elkaar extra moeilijk te maken. Of gun je het je beste vriend ook? of je grote liefde misschien? Je word op alles getest en de verschrikkelijkste opdrachten komen voorbij. Maar je moet er iets voor over hebben om het nieuwe gezicht te worden.
    Dus, maak je maar mooi op, knipper een paar keer met je ogen en lachen naar de camera.


    Rules
    -Ervaring verplicht
    -minimaal 5 regels.
    -Personages worden door mij goedgekeurd.
    -16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    -Langere afwezigheid melden.
    -Naamsverandering.
    -OOC is met haakjes.

    ---

    Ik hou het aantal meisjes en jongens het liefst een beetje gelijk. dus niet dat ik straks 20 meisjes heb en 3 jongens.

    Boys
    - Liam James Payne. Blog
    - Harry Edward Styles. DamnBieber
    - Louis William Tomlinson. Praelectio
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. Jolene

    Meisjes zitten vol, totdat ik meer jongens heb!
    Gilrs
    -Angel Jasmine Moon. DamnBieber
    -Melanie Kiara JonesDepay
    -HurtedHeart
    -Clarisse Infelia Bond Lavigna
    -Isis Howards.Helium
    -Skoupa
    -Savannah Chayenne Montez. Malino


    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 16:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Harry en een meisje?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam? (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik twijfel nog een beetje, maar ik reserveer alvast Louis. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam:Harry Edward Styles
    Leeftijd:19
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:-


    Naam:Angel Jasmine Moon
    Leeftijd:19
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:-

    Voordat ik het vergeet


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil graag een meisje


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zou ik ook een meisje mogen??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zet jullie er morgen allemaal bij, zit nu op mijn telefoon, dus gaat een beetje lastig met jullie namen enzo. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh shit, never mind :'D

    EDIT: Hoeveel meisjes zijn er toegestaan? En mag ik er dan één?

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 11:32 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik ook nog een meisje?

    Ik heb nu besloten dat ik minder RPG doe zodat ik meer kan reageren. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 9:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil graag meedoen maar ik heb geen Q RPG ervaring maar wel op andere sites.
    5 regels is zeker geen probleem dus kan ik dan wel of niet meedoen?


    "Stay Strong"

    Mag ik een meisje reserveren?


    El Diablo.

    Naam: Savannah Chayenne Montez.
    Leeftijd: Bijna 19.
    Karakter: Savannah is een tikkeltje arrogant en heeft een groot ego. Ze heeft altijd te horen gekregen dat ze prachtig is, en ze weet het zelf natuurlijk ook. Savannah is erg sociaal en maakt snel vrienden, in haar vrije tijd gaat ze dan ook het liefst met haar vrienden erop uit. Savannah houd ook van feestjes, van een diner tot een echte houseparty. Je kan haar er altijd voor wakker maken. Ze heeft soms haar bitchy momenten, maar dat is iedereen nu wel gewend. Verder is ze best ijdel, en zorgt er altijd voor dat ze er geweldig uit ziet.
    Uiterlijk:



    Extra: Savannah is Italiaans/Spaans. Ze heeft een Spaanse moeder en een Italiaanse vader. Ook heeft ze twee oudere broers waar ze een hele goede band mee heeft. Verder heeft ze nog een hondje, ze heet Katara.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Ik ga vandaag na de stad dus waarschijnlijk is mijn rol moren middag af of vanavond.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Bree Leigh Jackson
    Leeftijd: 19 Zomers jong
    Ze is ook net 19 geworden
    Karakter: Bree is niet echt een arrogant meisje en laat het modellenleven haar niet naar het hoofd stijgen. Ze is dus nog vrij normaal en doet alles nog gewoon zelf. Ze is niet iemand die zichzelf zou uithongeren om iets te krijgen. De is een O de Naturel model. Ze hoeft niet veel te doen aan haar uiterlijk. Bree houd erg van mode, maar je ziet haar niet elke dag shoppen. Ze is een meisje die het liefste gewoon een joggingbroek en een sweatshirt aandoet en zelfs daar in gefotografeerd kan worden, maar nu zou ze liever was stijlvoller kleden door de wedstrijd. Ze is eigenlijk niet bang om te verliezen, maar ze zal het niet doen zonder strijd. Bree weet dat dit een grote kans is, maar ze heeft al veel dingen gedaan in haar modellen leven. Bree heeft geen groot ego en is gewoon normaal zoals je het zegt. Ze is lief en zorgzaam en houd van koken. Ze probeert meestal bij mensen een glimlach rond zijn of haar gezicht te krijgen. Bree is heel zorgzaam omdat haar ouders jong overleden zijn en ze altijd al voor zichzelf moest zorgen. Ze moest altijd zorgen voor haar grotere broer en haar jongere broer. Door dit is heel zorgzaam en moederlijk, maar heeftt ze ook jongens trekjes. Zo houd ze ervan om FIFA te spelen of Call Of Duty en om eerlijk te zijn is ze er niet slecht in. Bree is dusniet arrogant en denkt snel aan mensen. Ze is heel sociaal en kan het beste van mensen naar boven brengen. Ze is dus echt een lieverd en snel boos krijg je haar niet. Hooguit geïrriteerd maar je moet haar echt zo boos maken en dan ontploft ze. Als ze je dan wat aandoet is het niet haar schuld. Een je lokte het zelf uit. En twee wat ze doet als ze geen controle heeft is dus niet haar schuld als ze je een stomp geeft. Over dat Bree zit op kickboksen. Dit gebruikt ze meestal om te leren verdedigen en kan ze makkelijk aanvallen weerhouden haar te raken.
    Bree is dol op voedsel en zal zich never nooit uithongeren. Ze kan geweldig koken zoals taarten en dingen met veel callorieen en ze eet ze zonder probleem op. Dit gebeurt Zonder dat ze aankomt. Het is een gave, maar ze houd er wel van. Ze kan echt eten voor tien namelijk. Bree houd ook van sporten en wilt graag haar lichaam fris houden.
    Nu de liefde. Bree die richt zich er niet op. Ze had nooit liefde nodig. Toen haar ouders overleden toen ze 14 was en haar broer van 19 voor haar zorgde zorgde ze ook voor een baan om mee te betalen. Toen ze 15 was begon ze ook al met het modellenwerk en kreeg ze aardig bijverdient zodathaar broertje van 12 nog lekker kon genieten van zijn leven. Bree is altijd te druk geweest met kickboksen werken huiswerk en school waardoor vrienden en vriendjes niet echt aan de pas kwamen. Bree kon vroeger toch beter opschieten metjongens dan met meisjes. Toen Bree 17 werd werd ze wel naar het bal gevraagd maar zei ze nee tegen de leukste jongen van de school. Het speet haar wel, maar ze had die avond een klus voor Jack Wills en ze zou in een mode blad komen. Toen Bree 18 werd had ze wat meer tijd en ging ze met verschillende jongens uit, maar het is nooit wat geworden. Niet dat ze het mist nee. Ze moet nog steeds zorgen voor haar broertje net als haar oudere broer moet. Bree is eigenlijk altijd wel bezig met haar modellen werk. Ze is ook ingeschreven in meerdere modellenbureau's wat ze heeft geleerd maar Crackle kan veel geld opleveren zodat haarbroertje een zorgeloos leven kan leiden.

    Uiterlijk:
    Extra:
    [De rest doe ik vanavond]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @HurtedHeart, het lijkt me niet echt dat het gewaardeerd word in de modellenwereld dat ze op kickboxen zit. gewoon omdat je niet kan aankomen op een fotoshoot met een blauw oog. en op je 14de werken en op je 15de model vind ik een beetje jong.. en dan staat er nog in de uitleg dat elk model bij Kixx werkt. dus neit bij nog meer bureau's. verder denk ik toch wel dat je als model op je eten moet letten en je niet helemaal vol kan proppen, want je mag als model maar een aantal calorieen per dag.
    sorry, ik ben lastig ik weet het, maar ik heb aangegeven dat ik de rollen nakijk. ;x

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 14:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''