• Ik moest strafwerk maken voor Geschiedenis want ik had al voor de 2e keer mijn huiswerk niet af en het meisje naast mij ook niet. Wij vonden dat best grappig dat we het allebei waren vergeten :')
    Maar in ieder geval zei hij dat wij een of andere paragraaf moesten overschrijven, maar toen kwam ik aan dat dat niet mag omdat het dan copywrite is. Hij moest er wel om lachen want ik had een hele theorie waarom dat was, maar helaas moest ik het toch maken. Maar het is niet veel en gewoon mijn eigen schuld, dus dan maakt het me niet zo veel uit :')

    Hebben jullie wel eens een leraar gedist?
    Xx

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:34 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    *zei i.p.v. zij

    Wat bedoel je met die c? Vat er geen drol van, maar discussies met een leraar met een achterliggende humor bij kwesties zijn altijd leuk. :'D

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:33 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Met de c bedoelt ze copyright. Maar ik vind hem wel goed gevonden ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Svenka schreef:
    *zei i.p.v. zij

    Wat bedoel je met die c? Vat er geen drol van, maar discussies met een leraar met een achterliggende humor bij kwesties zijn altijd leuk. :'D


    Wow, meestal maak ik die fouten nooit :'O
    Maar het is in ieder geval van copywrite. Heb het verbeterd! :')

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:37 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Aurorae schreef:
    Met de c bedoelt ze copyright. Maar ik vind hem wel goed gevonden ^^


    Oh, haha, ik snap 'm. AHAHA, serieus, dan ben je ook echt best slim dat je dat bedenkt. [x Ik ga die onthouden.

    SeverusS: Ik maak ook zelden foutjes, dus ik snap wat je bedoelt, haha. Hmm, laat die ene C staan en dus tussen haakjes copywrite, staat ook wel geniaal. Vind ik. [x

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:37 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Oh, haha, ik snap 'm. AHAHA, serieus, dan ben je ook echt best slim dat je dat bedenkt. [x Ik ga die onthouden.


    Waarschijnlijk werkt ie wel bij leraren die wel tegen een lolletje kunnen. Niet tegen onze stagier helaas...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Good one! Die ga ik onthouden (:
    Ik ben nooit bijdehand genoeg om zulke dingen te bedenken. (Daar kom ik altijd een halfuur later mee)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Meh, ik houd niet zoveel van het woord 'gedist'. Maar ik kom eigenlijk nooit in de problemen met leraren omdat ik altijd overal onderuit weet te komen. Vraag me niet hoe ik het doe.

    Nee, bij ons zijn de leraren vaak een stuk chagrijn, of zo cool dat je ze niet hoeft te dissen. xD
    Maar ik lulde me dan sowieso ook altijd overal onderuit. ='D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Lioncourt schreef:
    Meh, ik houd niet zoveel van het woord 'gedist'. Maar ik kom eigenlijk nooit in de problemen met leraren omdat ik altijd overal onderuit weet te komen. Vraag me niet hoe ik het doe.


    De meeste leraren controleerden mijn huiswerk niet. Maar ik heb vandaag volgens mij een soort van mijn leraar gedist. Ik was wat aan het doen op mijn rekenmachine en mijn leraar zei, stop je mobiel weg dus ik liet mijn rekenmachine zien. Maar ik vond het best wel dom dat ie niet zag dat het een rekenmachine was i.p.v een mobiel.


    Physics is awesome

    Hahaha xD das wel grappig!

    Nee ik heb dat nog nooit gedaan, heb ook nooit strafwerk. Ik ben echt zo'n brave leerling haha:$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lioncourt schreef:
    Meh, ik houd niet zoveel van het woord 'gedist'. Maar ik kom eigenlijk nooit in de problemen met leraren omdat ik altijd overal onderuit weet te komen. Vraag me niet hoe ik het doe.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik maak meestal netjes m'n huiswerk, en als ik het vergeet dan ben ik er eigenlijk altijd wel op tijd bij om met een oplossing te komen denk ik ;p


    effort never betrays you