• Gisteren hadden we het op school in godsdienst over wat voor ons de meest ultieme vorm van schoonheid was. Wat is jullie antwoord daar op? Wat is vinden jullie persoonlijk de meest vergaande vorm van schoonheid? -Kan van alles zijn van zwangere vrouwen tot uitspraken :')-


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Diepzinnig voor een zaterdagavond.
    Laat me even denken, Marie. (:

    Edit: Voor mij zit schoonheid vooral in de natuur.
    Zoals net, drie konijntjes die over de pelouse wegrenden, hun witte staartjes in de lucht. Tot ze nabij de struiken waren, waar ze mij de rest van de tijd aanstaarden.
    Ik denk zelf dat ik toen een buizerd zag rondvliegen.
    Dat is voor mij schoonheid.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 20:43 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mjin neus :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit postte ik eerder deze week op fb;
    Have you ever stood in the dark when it was raining, and looked up at a fluttering streetlight to see you were being showered not with water but with a thousand tiny drops of light?
    Beauty is everywhere around you. You just have to stop and stand still long enough to see it.

    Voor mij zit schoonheid in zulke dingen, niet in gezichten, lichaamstypes of stijlen.

    Fantasie en durven verder kijken dan wat je op het eerste zicht ziet is voor mij echte schoonheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    voor mijn mening, ogen.


    -

    zodra je, jezelf accepteert zoals je bent


    Can't control my second personality

    Voor mij zit schoonheid in simpele dingen, zoals de bladeren die van de bomen vallen en het nieuwe seizoen inluidden, dieren en kinderen die kunnen doen wat ze willen,..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn definitie van schoonheid?
    Ik vind het eigenlijk moeilijk te verwoorden, maar zal toch mijn best doen.

    Schoonheid zit in de kleine dingen van het leven.
    Het draait daarom niet altijd om uiterlijk, maar ook om het innerlijke en wat voor persoon je bent.
    Wees goed voor je naasten, vrienden en familie maar ook voor de dieren die je tegenkomt in je leven.
    Goed zijn voor anderen geeft een voldaan gevoel en je krijgt er ook iets voor in de plaats.
    Maar ook dingen zoals de geboorte van een baby of dingen uit de natuur vind ik een vorm schoonheid.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Een lach.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Schoonheid is voor mij voornamelijk moeder aarde en haar dieren. Als het over mensen gaat is schoonheid voormij het accepteren wie/hoe je bent. That's beauty!:9~


    I'll lick the poison from right off your kiss

    De ogen.


    26 - 02 - '16

    Schoonheid zit in de kleine dingen *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Op echt diepzinnige en totaal niet zweefteverig gedoe? Karakter. Ik ken mensen die ik echt een mooi karakter vind hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    I don't know. Volgens mij is er niet echt iets wat "schoonheid" genoemd mag worden, meningen zijn verdeeld. Het is eigenlijk hetzelfde als de term "perfect", je kunt niet zeggen wat perfect is, want iedereen vind schoonheid en perfectie iets anders.

    Holy crap, dat was diep.

    Elenei schreef:
    Schoonheid zit in de kleine dingen *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gancanagh schreef:
    Dit postte ik eerder deze week op fb;
    Have you ever stood in the dark when it was raining, and looked up at a fluttering streetlight to see you were being showered not with water but with a thousand tiny drops of light?
    Beauty is everywhere around you. You just have to stop and stand still long enough to see it.

    Voor mij zit schoonheid in zulke dingen, niet in gezichten, lichaamstypes of stijlen.

    Fantasie en durven verder kijken dan wat je op het eerste zicht ziet is voor mij echte schoonheid.


    Helemaal mee eens.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.