• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Hehe, sorry :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké...


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    xSpookje schreef:
    [Oehhh, ik claim Nathaniel :9~ and OMG die ogen, zooooo mooi! ]


    In de regels staat dat je realistisch moet spelen, wat betekend dat ze niet gelijk verliefd worden. Daarmee bedoel ik ook géén van tevoren afgesproken stelletjes, dat is echt niet leuk voor de andere. I'm sorry darling.


    Keep your head up, keep your heart strong

    hoi

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 17:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    doei

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 17:25 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    We need one more boy...


    Keep your head up, keep your heart strong

    zal ik de laatste jongen nemen?
    Bedankt voor bericht, TheseWords, ik lees zo alles even door


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ik heb alles doorgelezen.
    ik speel nooit een hyper feestende jongen, maar dat is wel leuk, een keer wat nieuws.
    Zal ik hem aan gaan maken?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naging schreef:
    ik heb alles doorgelezen.
    ik speel nooit een hyper feestende jongen, maar dat is wel leuk, een keer wat nieuws.
    Zal ik hem aan gaan maken?


    Doe maar, dan zet ik erbij.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Joshy-Kena Irone Brown (hij stelt zich meestal voor als Joshy of Josh, goede vrienden noemen hem soms ook Kena of zijn volledige naam)
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:





    Hij heeft donker haar en groene, sprankelende ogen. Hij heeft een goed lichaam waar hij nooit iets voor doet. Meestal geeft hij niet veel om zijn eigen uiterlijk. Hij is 1.82 lang. Hij had vroeger een grote bril, die hij niet meer nodig heeft.
    Innerlijk: Joshy kan best heel wild zijn, hij houd van vrijheid. Hij drinkt niet vaak, maar als hij drinkt zuipt hij zich helemaal lam. Hij is niet een boy van Rap muziek en house, dance en zulk soort mensen, niet van de achterstevoren petten en lage broeken. Hij kleed zich meestal heel losjes en rustig. Hij is erg goed in verleiden, zijn uiterlijk helpt hierbij. Verder kan hij er niet tegen als mensen liegen, hij komt erg op voor zijn vrienden. Hij heeft een zwak voor meisjes, maar als hij eenmaal een vriendinnetje heeft, blijft hij van de rest af. Hij is dan heel trouw, zorgzaam maar geeft haar ook genoeg vrijheid. Als zijn vriendin vreemdgaat gaat hij kapot. Hij kan daar echt niet tegen.

    Extra: Hij rookt niet, gebruikt geen drugs. Hij heeft claustrofobie. Ook heeft hij een groot zwak voor wolven, onweer en uilen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 14:44 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vul mijn reservering vanmiddag nog in, eerst even aankleden en huiswerk maken.


    The truth may be orange!

    Naging schreef:
    Volledige naam: Joshy-Kena Irone Brown (hij stelt zich meestal voor als Joshy of Josh, goede vrienden noemen hem soms ook Kena of zijn volledige naam)
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:





    Hij heeft donker haar en groene, sprankelende ogen. Hij heeft een goed lichaam waar hij nooit iets voor doet. Meestal geeft hij niet veel om zijn eigen uiterlijk. Hij is 1.82 lang. Hij had vroeger een grote bril, die hij niet meer nodig heeft.
    Innerlijk: Joshy kan best heel wild zijn, hij houd van vrijheid. Hij drinkt niet vaak, maar als hij drinkt zuipt hij zich helemaal lam. Hij is niet een boy van Rap muziek en house, dance en zulk soort mensen, niet van de achterstevoren petten en lage broeken. Hij kleed zich meestal heel losjes en rustig. Hij is erg goed in verleiden, zijn uiterlijk helpt hierbij. Verder kan hij er niet tegen als mensen liegen, hij komt erg op voor zijn vrienden. Hij heeft een zwak voor meisjes, maar als hij eenmaal een vriendinnetje heeft, blijft hij van de rest af. Hij is dan heel trouw, zorgzaam maar geeft haar ook genoeg vrijheid. Als zijn vriendin vreemdgaat gaat hij kapot. Hij kan daar echt niet tegen.

    Extra: Hij rookt niet, gebruikt geen drugs. Hij heeft claustrofobie. Ook heeft hij een groot zwak voor wolven, onweer en uilen.



    Aangepast!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naging schreef:
    Volledige naam: Joshy-Kena Irone Brown (hij stelt zich meestal voor als Joshy of Josh, goede vrienden noemen hem soms ook Kena of zijn volledige naam)
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:





    Hij heeft donker haar en groene, sprankelende ogen. Hij heeft een goed lichaam waar hij nooit iets voor doet. Meestal geeft hij niet veel om zijn eigen uiterlijk. Hij is 1.82 lang. Hij had vroeger een grote bril, die hij niet meer nodig heeft.
    Innerlijk: Joshy kan best heel wild zijn, hij houd van vrijheid. Hij drinkt niet vaak, maar als hij drinkt zuipt hij zich helemaal lam. Hij is niet een boy van Rap muziek en house, dance en zulk soort mensen, niet van de achterstevoren petten en lage broeken. Hij kleed zich meestal heel losjes en rustig. Hij is erg goed in verleiden, zijn uiterlijk helpt hierbij. Verder kan hij er niet tegen als mensen liegen, hij komt erg op voor zijn vrienden. Hij heeft een zwak voor meisjes, maar als hij eenmaal een vriendinnetje heeft, blijft hij van de rest af. Hij is dan heel trouw, zorgzaam maar geeft haar ook genoeg vrijheid. Als zijn vriendin vreemdgaat gaat hij kapot. Hij kan daar echt niet tegen.

    Extra: Hij rookt niet, gebruikt geen drugs. Hij heeft claustrofobie. Ook heeft hij een groot zwak voor wolven, onweer en uilen.


    Oeh, I like him. And I think Julia likes him too
    We hebben bijna alleen maar knappe jongens hier, haha.


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik hoop dat iedereen snel aanaamkt want ik wil beginnen :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naging schreef:
    ik hoop dat iedereen snel aanaamkt want ik wil beginnen :Y)

    Dan moeten ze dat wel héél snel doen. Ik moet namelijk om half 6 weg om te werken tot 12, half één en dan kunnen we dus pas morgen beginnen...


    Keep your head up, keep your heart strong