• The Supernatural

    "Welcome to Yule House"


    Verhaal

    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?



    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Krachten
    Het gaat natuurlijk over tieners met bovennatuurlijke krachten. Het maakt mij niet zoveel uit welke kracht je gebruikt, maar het liefst de meest voorkomende. Ik heb er even een paar op een rijtje gezet als je inspiratieloos bent ;
    - Heks/ tovenaar (heeft de kracht over de vier elementen)
    - Necromancer
    - Weerwolf
    - Vampier
    - Half-demoon (kan van alles zijn)
    - Gedachtelezen
    - Visioenen
    - Een klopgeest hebben
    - Onzichtbaarheid
    - Enz.

    Rollen
    Note: het is mogelijk dat jouw personage al weet dat hij/zij bovennatuurlijk is, maar ik wil er ook een paar hebben die dat nog niet weten. Dus zet het er even bij.

    Meisjes VOL:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens VOL :
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers VOL:
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi

    Lijstje voor tiener
    Volledige naam:
    Leeftijd (tussen 15 en 18 voor tiener):
    Geboortedatum:
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter (slechte+goede):
    Bovennatuurlijke kracht:
    Extra:

    Lijstje voor medewerker
    Volledige naam:
    Leeftijd (25+):
    Uiterlijk:
    Beroep:
    Karakter:
    Extra:
    (medewerkers zijn niet bovennatuurlijk)

    Rollenstory

    # Dit is de eerste keer dat ik een RPG maak, dus als je iets mist, meld het dan even.
    # Dit RPG is gebaseerd op The Darkest Power van K. Armstrong, dus het RPG volgt niet de precieze verhaallijn.
    # By Amethysst


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:48 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    {Er zijn mensen die goed met meisjes kunnen Rpg'en en die het totaal niet kunnen, in mijn geval kan ik dat niet en met jongens dus wel *gayhand* Simpel}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Er zijn mensen die goed met meisjes kunnen Rpg'en en die het totaal niet kunnen, in mijn geval kan ik dat niet en met jongens dus wel *gayhand* Simpel}


    [genius :Y)]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Het valt me op dat Marique en Noah de enige 18 jarigen zijn D:
    Moet ik ze anders een jaartje jonger maken?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Het valt me op dat Marique en Noah de enige 18 jarigen zijn D:
    Moet ik ze anders een jaartje jonger maken?


    [nee hoor het is denk wel leuk als er wat leeftijdsverschil is]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Naam: Anna Bailey Miller
    Leeftijd: 16, maar in werkelijkheid 514
    Geboortedatum: 9 februari 1498
    Uiterlijk (+foto):



    Anna is niet heel groot. Ze is 1,68 lang, heeft zwart golvend haar en bruine ogen. Ze ziet er altijd goed verzorgt uit en draagt meestal kleren die in de mode zijn en die ze lekker vind zitten. Het meeste draagt ze donkere kleding, maar ze heeft ook lichte kleren. In haar ogen kan je zien dat ze al veel heeft meegemaakt.
    Karakter: Anna is vampier die mensenbloed drinkt, maar ze zal nooit een mens expres doden voor bloed. Soms steelt ze uit het ziekenhuis en soms hypnotiseert ze ze als het ware, waardoor ze het niet meer weten. Als ze je kent zal ze heel aardig tegen je doen, maar ze kan ook gemeen uit de hoek komen en laat zeker niet met zich sollen. Ze is zeker geen stil iemand die ergens weg duikt in een hoekje en ze verstopt zich ook zeker niet. Ze kan zich heel goed beheersen en is daarom ook meestal onder de mensen te vinden. Natuurlijk 'verhuist' ze eens in de zoveel tijd. Ze is een van de eerste vampiers. Anna heeft een kwetsbaar punt en dat is haar verleden. Praten over haar verleden doet ze daarom ook niet. Ze heeft nog nooit iemand verteld wat er precies is gebeurd. Anna kan zich heel goed beheersen en ze is heel sterk en snel. Anna haar zwakke punt is waarschijnlijk jongens en het feit dat ze zich niet heel graag echt bind aan mensen. Dat heeft er mee te maken dat ze vaak 'verhuist' en omdat ze niet zomaar aan iedereen kan vertellen dat ze vampier is. Met jongens is ze nooit echt goed geweest. Ze heeft er soms wel een paar gebruikt, maar echte liefde heeft ze nog nooit gevonden.
    bovennatuurlijke kracht: Anna is een vampier.
    Extra: Doordat anna een vampier is, is ze super snel en heel sterk. Ze verbergt voor iedereen dat ze een vampier is, omdat mensen vaak denken dat ze ze gaat vermoorden ofzo. Als mensen vragen wat ze heeft zegt ze dat ze mensen kan hypnotiseren en dat ze herinneringen kan veranderen of laten verdwijnen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:57 ]

    Volledige naam: Damon MacGreggor
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: 1 April
    Uiterlijk (+foto):



    Damon heeft donkerhaar en lichtblauwe ogen, en heeft een gespiert lichaam en een charmante glimlach.
    Karakter: Damon is zelfstandig aangedreven meestal en reserveert die op de oppervlakte, hij laat zijn emoties slechts door wanneer hij boos is. Hij handelt over het algemeen oneerbiedig en arrogant, en speelt constant rebussen. Hij houd er van om mensen te iriteren en het kan hem niets schelen als de ander boos word of iets dergelijks. Daarbij doet hij dingen zonder daar overna te denken, iets wat niet altijd in zijn voordeel werkt.

    Bovennatuurlijke kracht: Hij heeft een klopgeest, dit is een deel van hem waar hijzelf controle over heeft, aangezien hij zich er nog niet helemaal van bewust is heeft hij er geen controle over en weet soms niet wat er gebeurt. De klopgeest kan apparatuur ontregelen en kan voorwerpen laten bewegen en zweven.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 16:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wat zal ik Damon laten zijn.. Ik kan namelijk niet kiezen.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Onzichtbaarheid?
    Kan hij komen spoken, lol...
    Haal je inspiratie uit films, heb ik ook gedaan voor Marique.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    een klopgeest past bij zijn karakter haha, hij houd ervan om mensen te irriteren xD

    of inderdaad onzichtbaarheid, kan hij ook mensen irriteren

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:18 ]

    Hmm.. Een klopgeest hebben, houd dat ook in dat hij zelf de klopgeest is? Net als bij Lizz?


    Don't be like the rest of them, darling

    [hij kan dan natuurlijk zelf ook klopgeest zijn,, doe je een combi tussen klopgeest en onzichtbaar zijn haha xD kan ie mensen irriteren, maar ze kunnen dan niemand zien haha]

    [als het damon is kan hij met elke gave mensen irriteren :p]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:28 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Yeah, he can XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Wat doet een klopgeest bij iemand dan presies?


    Don't be like the rest of them, darling

    [let's google... ik weet niet precies hoe je het uit moet leggen]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.