• The Supernatural

    "Welcome to Yule House"


    Verhaal

    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?



    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Krachten
    Het gaat natuurlijk over tieners met bovennatuurlijke krachten. Het maakt mij niet zoveel uit welke kracht je gebruikt, maar het liefst de meest voorkomende. Ik heb er even een paar op een rijtje gezet als je inspiratieloos bent ;
    - Heks/ tovenaar (heeft de kracht over de vier elementen)
    - Necromancer
    - Weerwolf
    - Vampier
    - Half-demoon (kan van alles zijn)
    - Gedachtelezen
    - Visioenen
    - Een klopgeest hebben
    - Onzichtbaarheid
    - Enz.

    Rollen
    Note: het is mogelijk dat jouw personage al weet dat hij/zij bovennatuurlijk is, maar ik wil er ook een paar hebben die dat nog niet weten. Dus zet het er even bij.

    Meisjes VOL:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens VOL :
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers VOL:
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi

    Lijstje voor tiener
    Volledige naam:
    Leeftijd (tussen 15 en 18 voor tiener):
    Geboortedatum:
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter (slechte+goede):
    Bovennatuurlijke kracht:
    Extra:

    Lijstje voor medewerker
    Volledige naam:
    Leeftijd (25+):
    Uiterlijk:
    Beroep:
    Karakter:
    Extra:
    (medewerkers zijn niet bovennatuurlijk)

    Rollenstory

    # Dit is de eerste keer dat ik een RPG maak, dus als je iets mist, meld het dan even.
    # Dit RPG is gebaseerd op The Darkest Power van K. Armstrong, dus het RPG volgt niet de precieze verhaallijn.
    # By Amethysst


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:48 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    RockThisShit schreef:
    @Amethysst
    Maar.. kan ik nog meedoen ?


    Sure!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Mensen, we kunnen pas beginnen als de rollen van de medewerkers ook zijn ingevuld!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Sorry ik heb al 2 pers anders had ik wel een kunnen maken.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [ik maak nog wel een medewerker dan.. doe die van het lab maar.. hij/zij komt er zo aan.. denk dat het een hij wordt :p]

    Volledige naam: Alex Jamerston
    Leeftijd (25+): 26
    Uiterlijk:


    Alex is 1,78 lang, heeft donker kort haar en bruine ogen.
    Beroep: Werkt in het lab
    Karakter: Alex is een aardige jongen die onderzoek doet naar de krachten van de tieners. Hij doet onderzoek naar de genen en hoe deze verschillen van de gewone mens. Deze uitslagen moet hij vervolgens doorgeven aan de overheid. Hij doet erg graag zijn werk, alleen is hij het niet helemaal eens met het feit dat de overheid denkt dat ze allemaal een gevaar zijn voor de bevolking.
    Extra: Hij werkt dit jaar voor het eerst in het lab.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:44 ]

    {:c Ik wil ook nog wel een mederwerker invullen anders? Maar moet mijn jongen ook nog invullen.. Doe ik morgen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Thank you all!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Kan ik de laatste jongen reserveren ?
    Ik moet nu naar college, dus kan de rol vanavond pas invullen als het niet erg is !
    Alvast bedankt <3


    •

    Mag ik een nurse en een jongen reserveren??

    @ Shooter en Realist: ik zet jullie er bij ^^


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Thankss

    Volledige naam: Milla Olivia Anderson
    Leeftijd : 25
    Uiterlijk:




    Milla heeft lang bruin haar met bruine ogen met lange donkere wimpers. Ze is vrij klein maar compenseerd het met hoge hakken die ze bijna elke dag draagt. Milla heeft een lichte huidskleur met rond haar neus een paar kleine bijna niet zichtbare sproetjes.
    Beroep: Nurse
    Karakter:
    Milla is een zorgzaam toch sterke jonge vrouw en is graag in het gezelschap van andere en is met onbekende nogal verlegen. Ze is een liedevol persoon en wilt graag zo veel mogelijk en zo goed mogelijk andere helpen. Ze is een luisterend oor maar kan soms erg gevoelig of zelfs emotioneel zij. Mila geeft veel om haar familie en vrienden en zou dan ook echt alles voor ze doen.
    Extra:

    Even mijn rol veder invullen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volledige naam: Matthew Riley Anderson
    Leeftijd; 18
    Geboortedatum: 12-3-1994
    Uiterlijk (+foto):




    Matthew heeft donker blond haar met bijzondere ogen. Net als een paar familie leden van hem heeft Liam een blauw en een bruin oog. het is erg opvallend dus meestal draagt hij een zonnebril. Matthew heeft een licht door de zon gebruinde huid. Hij is 1.95 en heeft een sportieve lichaamsbouw. Zijn style is casual en sportief. Liam's haar zit altijd door de war alsof de wind er door heen geblazen heeft en hij doet er niet echt veel moeite voor. Als hij geen zin heeft zijn haar te doen trekt hij maar gewoon een muts over zijn hoofd waardoor hij een mysterieuze uitstraling krijgt.
    Karakter:
    Matthew is musicaal en speelt dan ook piano en gitaar. In zijn muziek komt hij helemaal tot rust. Maar als hij gestressed is of zich zorgen maakt gaat hij hardlopen. matthew is een vreselijk war hoofd. Als je een afspraak met hem maakt moet je hem bijwijzen van spreken nog een uur van te voren aan herinneren. Hij is sociaal maar niet als er mensen zijn die hij niet kent. Dan is hij nogal terug getrokken en verlegen. Je merkt aan Matthew direct wanneer hij een meisje leuk vind. Hij word nerveus, stil en ontzettend verlegen bij haar in de buurt. Hij haat dit en ergerd zich er ook ontzetten aan. Matthew is avondtuurlijk maar wel verstandig, hij denk wel eerst na voor hij iets gaat doen.
    Bovennatuurlijke kracht:
    Als klein jongetje is Matthew in contact gekomen met een demoon. De demoon zelf was opsterven maar hechte toen hij dood ging zijn krachten en een deel van zijn ziel aan Matthew. Soms als hij boos is neemt de demoon hem over en doet hij dingen die hij anders absoluut niet zou doen.
    Extra:
    Zijn ogen;

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:38 ]

    [Lol, Liam nr 2 :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.