• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje Zenzy, Sofie, Gabriëla, Marthe en Xanthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!

    Sarah – CarrotKing - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher, Minecrafter en Tribute
    Melissa - Scientia - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Saunders - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFanmily, Digrassidict, Campbell Saunders
    Marthe - Gallymogger - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod, Avatar en Potterhead, Firebender, Vuurheer, Narniër
    Naomi - Ademir - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - Alainn - is 14 en wordt 15 op 7 juli , Belg, Directioner en HoN vamp
    Lisette - Dittany - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Grammarnazi - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Calderson - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFanmily
    Nikki - Dirtypaws - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Beaudine - Carstairs - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander, Tribure en Grammarnazi
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 Juli, Nederlander, Directioner, District 2, Anglophile
    Jette - GeverfdeDame - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan, Avada Kedavra-er, Potterhead, Tribute, Little Black Star en Little Monster
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner, TWFanmily, District 2, District 11, District 12
    Kimberly - Gatiss - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander, Directioner, Potterhead, Sherlockian, Alien
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner, Tribute, District 2, TVD, Teen Wolf, Saving Hope
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Gabriëla - Mirchoff - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Sandra - Jaccochips - is 15 en wordt 16 op 6 augustus, Nederlander
    Kim - Hummerson - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander, Jurkie, Rusher, Gleek, Klainer, Jedhead, Olly Murs, hardcore Star Wars fan, Minecrafter.
    Precious - Avatar - is 14 en wordt 15 op 28 oktober, Nederlander, Directioner, Tumblr-verslaafd
    Demi - Arriver - is 12 en wordt 13 op 24 september, Nederlander
    Max - Aotearoa - is 15 en wordt 16 op 5 december, Nederlander, Potterhead, demigod, vampier, tribute, district 3, earthbender, minecrafter
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander, Directioner, Tribute
    Miriam -MirLiam - 13 en wordt op 5 maart 14, Nederlander, Directioner, Belieber, Tribute, Potterhead



    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    225 is geclaimd door Kim.
    De rest vind je HIER...

    - Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook bij de hier boven aangegeven 'HIER'.
    - Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    - Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    - Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.
    - Als een topic niet is gereserveerd mag/moet degene die de laatste reactie in het vorige topic achter heeft gelaten de volgende openen.

    Pervert-Club
    - Sarah
    - Melissa
    - Lieke
    - Lisanne
    - Jette
    - Sofie
    - Mara
    - Joëlla

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat.
    Ons twitteraccount!

    Opgelet mensen!
    - Onze lieve Sofie doneert gratis spotlights, MAAR alleen aan personen met Non-Fanfictie.
    - Nele heeft ons verlaten, daarom heeft Sarah een afscheid tekst voor haar gemaakt.


    Alles over de Bluppies vind je hier!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:13 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TessaRose schreef:
    (...)
    Ja :D
    Heb een paar pagina's terug er een post over(pagina 7 ofzo?) met Nikki en Mara en m'n zusje Anouk en het was echt heel leuk :D

    Agreed.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    TessaRose schreef:
    (...)
    Ja :D
    Heb een paar pagina's terug er een post over(pagina 7 ofzo?) met Nikki en Mara en m'n zusje Anouk en het was echt heel leuk :D


    Ben blij voor je!(:
    -en te lui om die posts te gaan lezen-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mensen, ik ga slapen. M'n benen hebben rust verdient, na vijf uur aan een stuk door gestaan te hebben.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    M'n benen doen zoooooooo veel pijn. Jezus.

    Ik heb echt een uur lang met m'n armen rond lopen zwaaien en ze doen niet eens pijn ofzo :)
    Arme Mara ):


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Scientia schreef:
    (...)

    Hoe gaat het? (:


    Oeps.. Late reactie, maar het gaat wel goed. Ik ga nu slapen x


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    WearyEyed schreef:
    Mensen, ik ga slapen. M'n benen hebben rust verdient, na vijf uur aan een stuk door gestaan te hebben.

    Slaapwel :)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Scientia schreef:
    (...)

    Ben blij voor je!(:
    -en te lui om die posts te gaan lezen-

    Ik schreef op pagina 7(Ik had het goed (yeah)):
    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!
    Mediapark was echt zo gezellig, en ik had er mijn missie van gemaakt om iemand van 1D naar mij te laten zwaaien, wie zwaaide er uiteindelijk allemaal fanatiek(niet zo fanatiek als ik, maar nog steeds fanatiek) richting mij: Liam, Harry, Zayn en Niall!
    Toen Liam naar ons zwaaide vond ik nog het leukst ging soortvan zo: rondkijken en beetje zwaaien, ziet meisjes zich als idioten gedragen en enthousiast zwaaien alsof hun leven ervanaf hangt, lacht meer en zwaait specifiek naar die fans. Wij waren die fans, we vielen op... we VIELEN OP. Ik was al de hele tijd aan het zwaaien en toen Liam een richting ons keek en een beetje zwaaide ben ik er alles aan gaan doen om te zorgen dat hij echt speciaal naar ons zou zwaaien(met 2 in plaats van 1 arm zwaaien en als een gek rondspringen), ik had het gevoel alsof hij mij toen opmerkte, en toen zwaaide hij speciaal onze kant op!

    En het was echt heeeeel gezellig met Nikki en Mara(en m'n zusje Anouk ), we moeten echt een keer een topic meeting organiseren!


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Scuttle schreef:
    (...)

    Oeps.. Late reactie, maar het gaat wel goed. Ik ga nu slapen x


    Slaapwel! <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TessaRose schreef:
    (...)


    Het ziet er echt heel leuk uit! En ik wil ook dat ze naar me zwaaien. ):


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    (...)

    Het ziet er echt heel leuk uit! En ik wil ook dat ze naar me zwaaien. ):

    Ik was zooooooooooooooooooooo(heel erg veel dus) blij! De volgende keer dat ze weer in de buurt(hieronder versta ik NL, BE en west-DE) zijn ga je gewoon ook mee netzoals Lieke :)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    TessaRose schreef:
    (...)
    Ik was zooooooooooooooooooooo(heel erg veel dus) blij! De volgende keer dat ze weer in de buurt(hieronder versta ik NL, BE en west-DE) zijn ga je gewoon ook mee netzoals Lieke :)


    Haha zou ik graag willen! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga slapen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ga zo slapen, slaaplekker Melissa en Sarah (K)

    *Tessa verdwijnt in een mistwolk, als de wolk verdwijnt zie je nog net een pegasus wegvliegen*


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    CarrotKing schreef:
    Ik ga slapen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan niet slapen... Te veel zin in vanavond... :'D


    Deep inside, I've never felt alive