• "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yup :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Haha inderdaad.

    Inderdaad en ik vind dat stiekem zo leuk.:$


    Physics is awesome

    Mijn sokken moeten niet eens fluffy te zijn om door het huis te sliden(wbw)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Mijn sokken moeten niet eens fluffy te zijn om door het huis te sliden(wbw)


    Ik kan je verzekeren dat wandelsokken [van de HEMA] het ook goed doen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, heb ze gister net weer uit de kast gepakt. Heerlijk. _O_


    You are beautiful, you are love.

    Ik doe dat altijd op mijn sloffen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daarvoor heb ik geen "fluffy socks" nodig. Mijn eigen sokken glijden al goed genoeg. Maaar, ik ben het met je eens :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Calderson schreef:
    Ik doe dat altijd op mijn sloffen. :')


    Nâh, dan ga ik recht op mijn muil, ik pas. [x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Nâh, dan ga ik recht op mijn muil, ik pas. [x


    Haha, mijne zijn er juist glad genoeg voor. Als ik het op mijn sokken doe, blijf ik steken, en val ik voorover. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, true! :'D

    Calderson schreef:
    (...)

    Haha, mijne zijn er juist glad genoeg voor. Als ik het op mijn sokken doe, blijf ik steken, en val ik voorover. :')


    Mijn sloffen zijn juist heel glad, waardoor ik meerdere keren KABOEM op mijn muil ben terug gekomen. En toen kon ik niet eens loeien als een koe. Lol'd, flauw grap. Maar ja, mijn sloffen zijn daarentegen heilig... ze zijn namelijk made in een kleun durpie in die Schweiz. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Mijn sloffen zijn juist heel glad, waardoor ik meerdere keren KABOEM op mijn muil ben terug gekomen. En toen kon ik niet eens loeien als een koe. Lol'd, flauw grap. Maar ja, mijn sloffen zijn daarentegen heilig... ze zijn namelijk made in een kleun durpie in die Schweiz. (cat)


    Haha, nee, zo glad zijn de mijne net niet. Ze kunnen er mee door. :'D Eigenlijk zijn het gewoon schoenen, maar ik vond ze leuker als sloffen, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lioncourt schreef:
    Haha inderdaad.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mohawk schreef:
    Mijn sokken moeten niet eens fluffy te zijn om door het huis te sliden(wbw)