• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen lezen te weinig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.


    Your make-up is terrible

    Dat verschilt per kind.
    Oneens


    Me so good.

    Oneens. Sinds wanneer is er een regel die bepaald wanneer een kind te weinig leest :')


    -

    Assassin schreef:
    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens.
    Ik heb zo ongeveer de hele kinderafdeling van de bibliotheek uitgelezen op de basisschool. (: Maar er zijn inderdaad ook wel kinderen die bijna nooit lezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.


    -

    Oneens, hier lezen we te veel, haha, nee maar met de hype van tegenwoordig, die vampier boeken en al die dingen meer, worden jonge mensen ook aangetrokken tot lezen, dus oneens.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Eens. Bij ons in de klas zijn er mensen die boeken lezen omdat het voor de talen moet en anders niet. Natuurlijk zijn er altijd mensen, zoals mij, die veel en graag lezen. Maar er zijn er, naar mijn ervaring althans, ook heel veel die amper lezen.


    To live would be an awfully big adventure

    Heel mijn klas leest niet graag en ik ben een leesfreak.
    Oneens dus


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Assassin schreef:
    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sommigen. Mensen zoals ik lezen echt te veel (nerd)


    Our perspective only changes when we change our position.

    verschilt per persoon


    Ligt and Darkness are both very different..

    Genius schreef:
    Oneens. Sinds wanneer is er een regel die bepaald wanneer een kind te weinig leest :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens
    Maar school maakt het zo moeilijk om nog te lezen;)
    Ik heb nog een paar ongelezen boeken in de kast liggen :|
    maar heb er geen tijd meer voor.
    Dus het ligt ook een beetje aan school(nerd)
    En natuurlijk de tv en internet xD
    En natuurlijk niet te vergeten Quizlet(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    xSnoepjex schreef:
    Dat verschilt per kind.
    Oneens.


    Hope goes lost but never dies.