• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [mijn topics]

    June Bethany Hamilton Necromancer
    Voorzichtig stapte ik uit mijn moeder's auto en keek om me heen. Ik zwaaide haar uit en kneep mijn ogen tot spleten. Er was iets mis met dit huis, dat voelde ik gewoon. Paranoïde dat ik was liep ik met een slepende koffer achter me aan richting het huis. Vragend waar ik nou weer terecht was gekomen.

    [Ik schrijf in de verleden tijd, maar de tegenwoordige tijd kan ook als de meeste dat prettiger vinden]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik kom aan op de school en het bevalt me totaal niet. Ik trek mijn koffers achter me aan en loop naar binnen. In de ene koffer zitten mijn kleren en in de andere heb ik maar voorraad bloed in gedaan, want ik denk niet dat ze dat hier serveren. Ik kijk om me heen om te kijken in welke kamer ik zit.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:44 ]

    {Mijn Topics}

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Langzaam stap ik uit de knalgele taxi, die achter een auto - waar zojuist een aantrekkelijk meisje uitstapt - tot stilstand komt. Na een keer diep adem gehaald te hebben open ik de deur en zet mijn afgetrapte rode allstars op het knisperende grind. Vanuit de kofferbak zwier ik mijn tas nonchalant over mijn schouder en loop op het meisje af, dat het huis staat te besturen.
    Nu niet verlegen worden, spreek ik mezelf toe in mijn gedachten. 'Heee,' probeer ik zo nonchalant mogelijk eruit te krijgen, 'dus jij bent een van mijn nieuwe huisgenoten?'


    [@ Shooter: June of Anna?]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Damon MacGreggor
    'Bye' Zeg ik tegen mijn broer die me -zonodig- had willen brengen en klap de deur van de auto dicht om de tas over mijn schouder te slingeren, dit kon leuk worden.. Als je het leuk maakte, gewoon wachten tot je hier weg kon aangezien lief doen er voor mij niet in zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    [June ! Ik had het stukje van Anna nog niet gezien c:]


    [lol srry ben een beetje moe :s]

    June Bethany Hamilton - Necromancer
    Ik schrok me dood toen ik achter me een stem hoorde. Niet weer, dacht ik. De laatste tijd zag ik mensen die niemand anders zag en dat maakte me bang. Ik draaide me langzaam om en keek recht in de ogen van een aardige jongen. Ik probeerde zo normaal mogelijk te reageren, maar toch zocht ik naar aanwijzingen dat hij écht was en niet een niet-bestaand spinsel van mijn hersenen.
    'Eh- ja,' zei ik verlegen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:55 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    'Eh - ja,' antwoord het meisje verlegen, terwijl ik zie dat ze me even aarzelend bekijkt. Shit, schiet het direct door mijn gedachten, zou m'n haar raar zitten, of m'n kleren, of heb ik iets tussen m'n tanden?
    'Ik eh,' begin ik aarzelend, duidelijk onder de indruk van het meisje, 'ik ben Ethan,' zeg ik dan maar zachtjes.


    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik zie verderop de lijst hangen. Ik sleep mijn koffers mee en loop erheen. Kamer 4. Ik kijk op de plattegrond waar het is en loop naar de trap en ga naar boven. Ik loop naar de deur en maak die open. Ik loop naar binnen en zet mijn koffers bij een bed neer. Ik zak nog niemand anders in de kamer dus leg ik een snelle, soepele beweging en zonder enige moeite een van de koffers op het bed. De andere schuif ik onder het bed, niemand hoeft te weten wat daar in zit. Ik maak de koffer open en begin met uitpakken.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:02 ]

    Marique Elizabeth Valois

    Het laatste dat ik zag was dat onze ouders in hun auto wegreden terwijl ze ons achter lieten op het domein wat nu onze thuis zou worden.
    Ze keken niet eens om, zo'n goede ouders waren het.
    "Zo, die zullen ons missen." Mompelde ik sarcastisch en keek op naar Noah die er maar wat bij stond. "Kom, kom, broertje, niet getreurd we hebben nog steeds elkaar."
    Met een kleine grijns sloeg ik mijn arm om zijn middel en begon richting het gebouw te slenteren terwijl Noah onze koffers droeg.
    "Ze vinden ons freaks." Hoorde ik hem gesmoord zeggen waardoor ik mijn hoofd tegen zijn borst legde terwijl we nog steeds aan het wandelen waren.


    Noah Franklin Valois

    "Dan is dat zo Noah, wat kan ons dat nu schelen?" Hoorde ik haar suikerzoete stem. "We hebben elkaar en meer hebben we ook niet nodig."
    Ergens had Marique wel een punt, maar hoe je het ook draaide of keerde, het bleven nog steeds onze ouders.
    "Ze mogen niets van onze gaven weten." Communiceerde ik met haar via de gedachtegang. "Dat is volgens mij te riskant."
    Ik zag Marique knikken, maar het was zo gecontroleerd dat ik het amper merkte.
    "Hier gaan we dan," Hoorde ik haar grinniken vanaf het moment dat we het gebouw binnenwandelde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    Ik liep achter een meisje en een jongenen aan op mijn weg naar binnen, fijn.. Ik hielt al niet zo van met mensen opgescheept te zitten en nu zaten er.. Ik weet niet hoeveel mensen in een huis en ik moest ook nog met mensen gaan praten over wat ik dacht, over my dead body.


    Don't be like the rest of them, darling

    June Bethany Hamilton - Necromancer
    Opgelucht haalde ik adem. Hij wás echt. Ik zag hem een beetje bezorgd kijken, wat erg schattig was.
    Ik staarde een paar seconden als een idioot naar Ethan, toen ik besefte dat ik stom bezig was.
    'Ik ben June,' glimlachte ik en stak mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:14 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar

    Terwijl het meisje me een aantal seconden aanstaarde liet ik snel mijn blik zo onopvallend mogelijk over haar heen glijden. Haar donkerblonde haar hing mooi om haar gezicht en de allstars die ze aan had spraken me wel aan.
    'Ik ben June,' zei ze toen ze zichzelf voorstelde. Snel richtte ik mijn blik weer op haar gezicht, terwijl ik licht blozend afvroeg of ze me had betrapt. Ik nam haar uitgestoken hand zachtjes en zorgzaam in de mijne en schudde hem voorzichtig.
    'Nou June, naar binnen dan maar?' vroeg ik aarzelend, terwijl ik mezelf vervloekte om mijn onzekerheid.