• HoiHoi

    ik heb erg pluizend haar de laatste tijd, mischien omdat het geverfd is.
    maar ik had dus de vraag hebben julie ervaring met pluizig haar en wat kan ik het beste doen?
    mijn haar is al wat geverfd geweest. maar ligt het aan mijn haar dat het pluist of de verf of... hebben julie ideen en zouden julie me willen helpen.
    post het maar.
    alvast bedankt xx

    (sorry als er hier al aardig wat topics over zijn maar het leek me makkelijker om gewoon te vragen )


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Haarspray op ene borstel en door je haren halen.
    Schuim erin en dan fhönen.
    Voedende shampoo/conditioner voor geverfd/droog haar gebruiken


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn haar pluist en het frustreert me. Op een dag ga ik een stijltang halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed verzorgen en zorgen dat het niet te snel kapot gaat door bijvoorbeeld: stylen. c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je krullen hebt, mousse.


    Has no one told you she's not breathing?

    het kan ook komen door deze heerlijke weersomslagen =[


    Zelf gebruik ik van John Frieda pluisverminderende producten. Duur, maar werkend. Probeer iig. parabenen in je haarproducten te vermijden.


    The night is dark and full of terrors.

    Mijn haar pluist ook, helaas :c en niets helpt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik houd van pluis haar ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    Ik houd van pluis haar ;3


    0_o niet als je mijn haar hebt gezien, trust me!


    Never forget who you are

    mijn haar pluist ook.
    Ik doe meestal vet in : La Bella super shine
    en hairspray: paul mitchell express style
    die combinatie werkt beter dan elk shampoo en conditioner die een mooie resultaat beloofd, vooral op droog haar.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:24 ]


    -