• Heb ik al gezegd dat ik het geheugen van een kwal heb?
    Ik heb gister koekjes gebakken en had nog deeg over, dus weer een bakplaat vol koekjes gemaakt net. In de oven gezet voor 10 minuten. Dus ik ging naar boven om mijn huiswerk af te maken.
    Een dikke minuut of 20 later had ik zin om muziek te luisteren, de iPod lag beneden. Kom ik beneden, zie ik de oven nog aanstaan. Langzaam realiseerde ik me dat dat niet goed was. Ja, ik was vergeten dat ik koekjes in de oven had. Go Maaike!
    Gelukkig was het niet heel erg. Er kwam een klein beetje rook uit de oven en mijn koekjes smaken verbrand, maar het huis is nog heel *zucht.
    Danku Lot dat u mij naar beneden liet gaan voor het te erg werd (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oei, gelukkig ging je op tijd naar beneden dan. ;3 And oh well, beter verbrand-smakende koekjes dan géén koekjes. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik ging eens brownies bakken, maar ipv dat ik 'm 30 min op oven zette, drukte ik op het magnetronknopje (krul). Na een minuut of tien begon ik me af te vragen wat dat vreemde geluid was (het klonk alsof ze verderop aan het heien waren, lol). Toen zag ik allemaal blauwe flitsen uit de oven komen en realiseerde ik me dat ik iets fout deed (cat). De brownies waren stenen. Gewoon letterlijk stenen.


    i put the fun in funeral

    Haha wat een geluk dat je dan naar beneden moest lopen. :'D
    Het is mij nog nooit gebeurd gelukkig -laat ik het afkloppen.
    Maar ik heb wel vaak genoeg gehad dat een taart mislukt was omdat ik het niet te 'luchtig' had geklopt. That makes me sad. :c

    Audacity schreef:
    Ik ging eens brownies bakken, maar ipv dat ik 'm 30 min op oven zette, drukte ik op het magnetronknopje (krul). Na een minuut of tien begon ik me af te vragen wat dat vreemde geluid was (het klonk alsof ze verderop aan het heien waren, lol). Toen zag ik allemaal blauwe flitsen uit de oven komen en realiseerde ik me dat ik iets fout deed (cat). De brownies waren stenen. Gewoon letterlijk stenen.

    Hahaha hier moest ik echt hard om lachen -sorry. :'D

    haha lekker bezig :P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Jezus, ik zou me echt lam schrikken. Ik ben iemand die de deur 3 keer checkt voordat ie het huis veilig kan achterlaten, voor gevoel dan. Fingerspitzengefühl, noemen ze dat. Ik heb dat ook met keukenapparaten. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder had ooit de gasding aan laten staan, en terwijl iedereen buiten een ijsje zat te eten en niets merkte, zat ik binnen achter de computer en het rook héél vreemd en was een beetje mistig in huis. Ghehe.

    Mijn oven gaat gewoon uit als ie klaar is :'D 10 min is 10 min en dan lampje uit.


    -

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Hahaha hier moest ik echt hard om lachen -sorry. :'D


    Stenen zijn ook best grappig :Y).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Stenen zijn ook best grappig :Y).

    Even offtopic; Waarom kan Henk geen auto rijden? (cat)
    Meest bekende en stomme grap ooit but idc. :W

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Even offtopic; Waarom kan Henk geen auto rijden? (cat)
    Meest bekende en stomme grap ooit but idc. :W


    Henk... is een steen (cat)


    i put the fun in funeral

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Even offtopic; Waarom kan Henk geen auto rijden? (cat)
    Meest bekende en stomme grap ooit but idc. :W

    Lol, we noemen een vriendin van mij altijd Henk en dat grapje komt altijd voorbij x'D

    OT: Handig. Joh, ik ging een keer koekjes bakken met iemand en we hadden ze iets te lang in de oven laten zitten. Ze waren volledig zwart! Gelukkig hadden we nog wat over dat nog in de oven in moest en die gingen wel goed :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik had vandaag hetzelfde, alleen dan met een pizza :'D Moest maar een 12 minuutjes erin dus ik denk van, ah dan kan ik mooi nog een tiental minuutjes schrijven... inmiddels 40 minuten later, bedenk ik me toch dat ik iets in de oven had gedaan omdat ik honger had. Goh ja, zwart geblakerde pizza xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Audacity schreef:
    (...)

    Henk... is een steen (cat)

    Zoals een vriend van me dan zou zeggen; Dat was een echte dijenkletser! 8D

    Audacity schreef:
    (...)

    Henk... is een steen (cat)


    Wat een KEIgoede grap :')


    #WWED - What Would Emma Do?