• Hay ,

    Ik heb dus morgen een High Tea. En die meneer zei ook dat je je 'wat' netjes moest aankleden. Maar het probleem dus dat ik niets 'netjes' in mijn kast heb. Dus ook geen jurkjes , want ik haat die dingen.
    Weet iemand wat er opzicht netjes eruit ziet?

    Alvast bedankt!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Een vest? Spijkerbroek? T-shirt met lange mouw?
    I'm sorry, can't really help you. Ikzelf heb ook geen 'nette' kleding.

    Een zwarte spijkerbroek, wit shirtje/hemdje, zwart blazertje?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Een zwarte spijkerbroek, wit shirtje/hemdje, zwart blazertje?


    26 - 02 - '16

    Misschien een blousje?
    Tja, wat heb je wel? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lilium schreef:
    Een zwarte spijkerbroek, wit shirtje/hemdje, zwart blazertje?


    Ik heb geen blazers.. (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is het denk je ook gewoon normaal om je baseball vest aan te doen? gehehe:Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hmm, baseball is niet echt netjes. Heb j een naturel jasje?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    een zwarte broek, of gewoon een spijkerbroek met een bloesje?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kies de mooiste spijkerbroek uit (zonder gaten o.i.d. en geen vlekken, maar een egaal geval) Doe daar bovenop een blazertje / een shirt in een mooie egale kleur (bv. azuurblauw). Niet te afleidende dingen, dus geen drukke prints. Doe dan een leuke ketting om en armbandjes en / of oorbellen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Euhmm.. Niet echt , alleen maar adidas vestjes:Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik zou zeggen, ga een blousje of net vestje kopen, als je zulke dingen niet hebt...een egaal shirt kan anders ook...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Leen anders iets van je zus / bekende / buurmeisje / weet ik veel wie bereid is om je 'nette' kleren te lenen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb geloof ik wel ergens een blouse.. Zwarte spijkerbroek en paarse vans? -Want andere schoenen heb ik niet..- Of misschien wel beige hakken.. I don't know..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fackdat, ik had dat twee jaar terug ook. Dus mijn ma: WE GAAN INKOPEN DOEN. yay. -_-
    Krijg je er een cijfer of iets voor? Of is het gewoon voor de lol? Als je er niet op beoordeeld word kan je toch dragen wat je wil :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik geloof voor geen cijfer :') Ik zit op TTO en daar doen ze van die tradities na..


    I don't want you to die, I want you to suffer.