• Nou, ik heb niet afgelopen vrijdag maar de week daarvoor op vrijdag avond een hele leuke jongen ontmoet. We hebben nummers uitgewisseld en hij whatsappte me heel veel, wat ik niet erg vond. Toen ben ik vorige week dinsdagavond naar hem toe geweest. We hebben toen gewoon film zitten kijken en hij deed supercute. Either way, sinds die avond praat hij helemaal niet meer tegen mij uit zich zelf en daar snap ik nou echt niks van. Ik heb hem zelf nog een aantal keer gewhatsappt maar ik wil niet als stalker achter hem aanlopen of zo. Ik heb hem nu 2 dagen niet gesproken en dat vind ik best kut. Als hij niks van me wil, is dat geen probleem of zo. Ik zou het wel jammer vinden maar omg, dat kan hij toch gewoon zeggen? /: Ik snap echt geen fuck van jongens soms.
    Maar goed, wat denken jullie? Wat zouden jullie doen?
    Xx


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Ik denk dat er ondertussen al wel antwoord is en stiekem ben ik wel benieuwt.
    Persoonlijk zou ik het opvatten dat hij niets met me te maken wilt hebben, dan zou ik hem ook met rust laten, wat heb je aan iemand die je zo behandeld? Misschien kun je hem af en toe nog eens spreken, dan zie je uiteindelijk vanzelf wel aan zijn reactie hoe het nu eigenlijk zit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    In ieder geval nog bedankt voor jullie berichtjes!
    Voor wie het wil weten, ik heb hem een week met rust gelaten tot ik hem afgelopen weekend weer tegen kwam. Ik moest helaas net weg maar we hebben het toen maar even over whatsapp uitgesproken en nu zie ik hem vanavond weer (:
    Ben wel super zenuwachtig, maar dat is wat anders x].
    Nogmaals bedankt!


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Fijn dat het toch zo goed is afgelopen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk dat ht goed is afgelopen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heb ik ook gehad.
    Hij heeft ondertussen al twee maand niet meer tegen me gesproken en spreekt ook niet meer als ik 'm tegenkom. Lul.


    Has no one told you she's not breathing?