• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 2 (': Even een paar dingen:
    1. Maak eerst topic nr.1 vol (:
    2. Geloof niet alles wat Jacco (sandrachips) zegt. (A)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Omdat roddelen en grouperen een oerinstinct is, het is een overlevingstechniek van de oerbewoners van moeder Aarde. Alleen in NL hoeven wij niet te overleven, we hebben zelfs luxe behoeften die we kunnen verwezenlijken! Alleen doordat instinct gaan we sociaal de boel op stelten zetten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahri schreef:
    Waarom bitchen meiden zoveel op elkaar?

    Ik denk doordat ze soms té veel met elkaar omgaan en daardoor zich aan elkaar gaan irriteren. Dat is bij mij in ieder geval vaak zo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mordin schreef:
    (...)

    Ah, die informatie is geheim (cat)

    Nono. Tell me (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ahri schreef:
    Waarom bitchen meiden zoveel op elkaar?



    Omdat er altijd wel één van ons ongesteld is en dan krijg je heisa :Y)

    haha nee, ik en mijn vriendinnen bitchen nooit. De meiden die bitchen zijn meestal van die nickelson snollen die niet al te pienter zijn, tien lagen foundation dragen en zichzelf echt geweldig vinden en vaak ziektes enw oorden zoals fucking gebruiken en overdreven klef done; aaaah, schatje! hé! *kuskus knuffel*

    No offence, maar volgens mij is dit wel waar :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Omdat er altijd wel één van ons ongesteld is en dan krijg je heisa :Y)

    haha nee, ik en mijn vriendinnen bitchen nooit. De meiden die bitchen zijn meestal van die nickelson snollen die niet al te pienter zijn, tien lagen foundation dragen en zichzelf echt geweldig vinden en vaak ziektes enw oorden zoals fucking gebruiken en overdreven klef done; aaaah, schatje! hé! *kuskus knuffel*

    No offence, maar volgens mij is dit wel waar :Y)


    I agree.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Serieus. waarom geven jongens verkeerde signalen af?


    Miep

    Kenickie schreef:
    Serieus. waarom geven jongens verkeerde signalen af?


    Bedoel je dat ze flirterig doen, maar het niet per se menen?


    You are beautiful, you are love.

    Waarom willen jongens altijd bewijzen dat ze supergoed in iets zijn
    OKAY I KNOW VAGE UITLEG *_____*

    dus bv. bij LO zei zo een jongen : 'hey Alma , kijk eens ik kan van hier een punt scoren ( basket ) .


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    TheWantedSiv schreef:
    Waarom willen jongens altijd bewijzen dat ze supergoed in iets zijn
    OKAY I KNOW VAGE UITLEG *_____*

    dus bv. bij LO zei zo een jongen : 'hey Alma , kijk eens ik kan van hier een punt scoren ( basket ) .
    Geen idee, wij zíjn supergoed in álles, dus geen idee waarom hij nog moeite doet om het te laten zien...
    Haha nee, gewoon om te bewijzen dat ze het kunnen, en om aandacht, denk ik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oke, vreemd geval:
    Waarom willen meisjes niet dat de jongen betaald als ze samen iets gaan doen?
    Vaaaaag, maar even heel recent..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Oke, vreemd geval:
    Waarom willen meisjes niet dat de jongen betaald als ze samen iets gaan doen?
    Vaaaaag, maar even heel recent..

    Om te bewijzen dat ze het zelf wel kunnen dokken en om schuldgevoel te voorkomen, I guess.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Om te bewijzen dat ze het zelf wel kunnen dokken en om schuldgevoel te voorkomen, I guess.
    Ze zei net: Jongens willen er altijd iets voor terug hebben


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ze zei net: Jongens willen er altijd iets voor terug hebben

    Whuuut? Dus omdat jongens eens een keer aardig willen zijn, willen ze meteen meer van je? Dat vind ik echt heel scheef hoor. Je kunt toch rustig iets betalen voor iemand zonder iets te willen? Ik zie het probleem niet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Whuuut? Dus omdat jongens eens een keer aardig willen zijn, willen ze meteen meer van je? Dat vind ik echt heel scheef hoor. Je kunt toch rustig iets betalen voor iemand zonder iets te willen? Ik zie het probleem niet (cat)
    Ik ook niet! Zie je wel dat meisjes niet te snappen zijn? (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Oke, vreemd geval:
    Waarom willen meisjes niet dat de jongen betaald als ze samen iets gaan doen?
    Vaaaaag, maar even heel recent..

    Omdat ik rijk ben en ik van mijn geld af moet anders ga ik er domme dingen voor kopen*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.