• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 2 (': Even een paar dingen:
    1. Maak eerst topic nr.1 vol (:
    2. Geloof niet alles wat Jacco (sandrachips) zegt. (A)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sandrachips schreef:
    Oke, vreemd geval:
    Waarom willen meisjes niet dat de jongen betaald als ze samen iets gaan doen?
    Vaaaaag, maar even heel recent..

    Tja, ik heb zelf altijd dat ik dan het gevoel krijg alsof ik zijn geld steel :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Sandrachips schreef:
    Oke, vreemd geval:
    Waarom willen meisjes niet dat de jongen betaald als ze samen iets gaan doen?
    Vaaaaag, maar even heel recent..

    Ik heb dan het gevoel dat ik zijn geld steel, maar toch vind ik het heel erg aardig als een jongen dat doet. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sandrachips schreef:
    Oke, vreemd geval:
    Waarom willen meisjes niet dat de jongen betaald als ze samen iets gaan doen?
    Vaaaaag, maar even heel recent..


    Hij mag best eens wat betalen, dat vind ik wel leuk. Maar ik betaal af en toe ook gewoon eens, dan hoef ik me niet schuldig te voelen. (:


    You are beautiful, you are love.

    Zoals iedereen zegt: omdat we er een schuldgevoel van krijgen.
    Wat verder niet wilt zeggen dat we het niet appreciëren.


    Has no one told you she's not breathing?

    Maar ze zegt dat jongens er altijd iets voor terug willen...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Maar ze zegt dat jongens er altijd iets voor terug willen...

    En dat slaat nergens op.
    Bij Nikki en mij is het zo dat als ik veel geld heb ik betaal en als zij het heeft zij betaald.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sandrachips schreef:
    Maar ze zegt dat jongens er altijd iets voor terug willen...


    Ik zou me als jongen een beetje beledigd voelen, omdat je een soort van vergeleken lijkt te worden met een loverboy...


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Ik zou me als jongen een beetje beledigd voelen, omdat je een soort van vergeleken lijkt te worden met een loverboy...
    Tja, maar ze zei dat ze door andere ervaringen haar vertrouwen in jongens een beetje kwijt is


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Tja, maar ze zei dat ze door andere ervaringen haar vertrouwen in jongens een beetje kwijt is


    Probeer eens door te vragen, misschien begrijp jij haar dan beter en kun je haar laten weten dat jij niet zo in elkaar zit. Misschien kost het haar tijd, maar het is het proberen waard om haar weer vertrouwen te geven in jongens.


    You are beautiful, you are love.

    Wat vinden jongens zo leuk aan gamen? (:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Probeer eens door te vragen, misschien begrijp jij haar dan beter en kun je haar laten weten dat jij niet zo in elkaar zit. Misschien kost het haar tijd, maar het is het proberen waard om haar weer vertrouwen te geven in jongens.
    Ja, daar ben ik nu mee bezig *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    Wat vinden jongens zo leuk aan gamen? (:
    Helemaal niks *O*
    Naja, soms wel, als ik eenmaal bezig ben :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omnivium schreef:
    Wat vinden jongens zo leuk aan gamen? (:

    Ik vind het zo leuk als ze de volgende dag tegen elkaar gaan praten over hoe ze van elkaar hebben gewonnen bij FIFA of COD :'). Gaan ze altijd ruziën.


    The odds are néver in our favor.

    Omnivium schreef:
    Wat vinden jongens zo leuk aan gamen? (:

    Nikki speelt ook gewoon games dus ik zie het probleem niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nikki speelt ook gewoon games dus ik zie het probleem niet?


    Het is ook geen probleem, het valt me gewoon op dat vooral jongens gamen. Ook op school bijvoorbeeld. Terwijl meisjes eerder met hun opdrachten bezig gaan.


    You are beautiful, you are love.