• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 2 (': Even een paar dingen:
    1. Maak eerst topic nr.1 vol (:
    2. Geloof niet alles wat Jacco (sandrachips) zegt. (A)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, ik snap ook niet waarom ons geslacht zo moeilijk doet. Misschien onzekerheid?


    Wel, roddelen en grouperen in een oerinstinct. Wellicht is het een oorzaak van dit gedrag? Het is een overlevingsmethode volgens historici die de ouwe oerbewoners hebben onderzocht.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Wel, roddelen en grouperen in een oerinstinct. Wellicht is het een oorzaak van dit gedrag? Het is een overlevingsmethode volgens historici die de ouwe oerbewoners hebben onderzocht.


    Haha, geniaal. Dat zou goed kunnen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, geniaal. Dat zou goed kunnen.


    Ik denk dat de oorsprong wel aanleiding is. Maar door zulk haantjes-gedrag te vertonen, creëer je juist de omgeving, maatschappij waarmee men deze instinct toepast om te overleven. Best ironisch dat wij een 1e wereld land zijn, we HOEVEN niet te overleven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omnivium schreef:
    (...)

    Aso-gedrag. (cat) Meisjes denken wat meer na over hoe ze over willen komen. Maar wat me wel opvalt, is dat spugende jongens vaak roken (niet altijd!).
    Ik rook, maar niet vast. Maar zelf heb ik het ook door. Als ik rook, spuug ik heel vaak. Als ik niet rook, spuug ik nooit. Ik denk dat als je rookt, dat je lichaam meer speeksel aanmaakt of zo?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naja, ik ga sportschool, adios x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mensen spugen meer als ze roken, omdat je meer slijm produceert als je rookt.

    Waarom vragen jongens vaak of vanonder bij vanboven past ? (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Mensen spugen meer als ze roken, omdat je meer slijm produceert als je rookt.

    Waarom vragen jongens vaak of vanonder bij vanboven past ? (cat)


    Omdat je dan zeker weet of de persoon haar haar verft :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    LaJoie schreef:
    Mensen spugen meer als ze roken, omdat je meer slijm produceert als je rookt.

    Waarom vragen jongens vaak of vanonder bij vanboven past ? (cat)
    Die vraag snap ik niet? :W
    Ik voel me dom :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    LaJoie schreef:
    Mensen spugen meer als ze roken, omdat je meer slijm produceert als je rookt.

    Waarom vragen jongens vaak of vanonder bij vanboven past ? (cat)


    blij dat ik niet rook. ik vind spugen zo Verschrikkelijk goor.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Mordin schreef:
    (...)

    Omdat je dan zeker weet of de persoon haar haar verft :Y)

    En als ze weten dat je haar niet geverfd is? (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    En als ze weten dat je haar niet geverfd is? (cat)


    Ah, die informatie is geheim (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sandrachips schreef:
    (...)Die vraag snap ik niet? :W
    Ik voel me dom :W


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Morgen...
    Ik haat mn buurjongetje. Hij gaat nu op zn drumstel spelen, terwijl ik nog lag te slapen (cat) fml.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Morgen...
    Ik haat mn buurjongetje. Hij gaat nu op zn drumstel spelen, terwijl ik nog lag te slapen (cat) fml.

    HAHAHA, doe me denken aan mijn buurjongetje, die schiet de bal altijd tegen de muur onder mijn raam, vet irritant.


    The odds are néver in our favor.

    Waarom bitchen meiden zoveel op elkaar?


    26 - 02 - '16