• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik kijk hem met een onschuldige glimlach aan en haal mijn schouders op. 'Helemaal niks'stel ik grijnzend voor en geef hem een kus. Daarna spetter ik lachend water over hem heen en duik even onder. Wat was zwemmen toch leuk! Ik kom weer boven en kijk lachend naar Louis.

    Liam James Payne
    'Nou... vooruit dan, ik mag wat vragen'zeg ik lachend en kijk er aan. Ik luister naar wat ze over der zelf verteld en ik glimlach. 'Oké'zeg ik met een glimlach en kijk eraan. 'Volgens mij ben je helemaal niet zo dom en verwend'zeg ik met een glimlach en kijk eraan. Ik neem de laatste slok van mijn warme choco en zet het op de tafel neer.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik haal mijn schouders op. "Het verwende deel klopt misschien wel een beetje." zeg ik blozend, waarna ik hem vragend aankijk.
    "En jij? Speciale dingetjes die ik mag weten?" vraag ik grijnzend, waarna ik iets sneller aan mijn thee drink, aangezien die toch een beetje is afgekoeld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Mjaa eigenlijk is het niet heel bijzonder, ik ben beroemd, wat echt erg leuk is, ik zing heel graag. Ik heb een toy story verslaving'zeg ik lachend en denk even na. 'Nou laten we het zo doen, stel maar gewoon wat vragen want ik weet niet wat je al wel weet'zeg ik lachend en kijk der aan. Op dit moment wist ik niet zo goed wat ik kon vertellen.

    [Ik ga nu, ik denk dat MirrorMalik het heel leuk gaat hebben in Disney, dusja doeiix denk ik dan maar ...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    "Toy Story? Ehm... Interessant." mompel ik, waarna ik naar Liam luister en even nadenk. "Ik ben slecht in vragen stellen, maar ik probeer wel iets." Ik drink het laatste beetje thee op en begin dan een paar vragen te stellen.
    "Ben je ergens bang voor, en voor wat dan? Lievelingseten? Bespeel je een instrument?" vraag ik uiteindelijk maar, waarna ik eventjes zucht en afwacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Ja, ik ben bang voor lepels, mijn favoriete eten is chocola en ik bespeel een klein beetje piano en gitaar'vertel ik en glimlach even. Ik kijk haar aan en grinnik. 'Nog meer vragen?'vraag ik vrolijk en kijk eraan. Ik haal mijn hand een keer door mijn haar en laat die dan weer rustig op de tafel liggen. 'Mijn favoriete kleur is trouwens paars'zeg ik daarna voor ze dat wou gaan vragen en glimlach even.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Lepels?" vraag ik ongelovig. "Ik had verwacht dat je spinnen of zo zou zeggen."
    "En ja, ik heb nog vragen. Waarom haal je je hand de hele tijd door je haar? Wat is er zou eng aan een lepel? En ben je bang als je een lepel vast moet houden of op een bepaalde afstand?" ratel ik, dit keer een stuk sneller dan net.
    "Dat was alles." zeg ik grijnzend en kijk hem aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Wat is het hier stil vandaag...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Tjaa, ik kan nog niet reageren... ik moet wachten op Zayn...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ik reageer zoo]

    Liam James Payne
    'Ja lepels'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Je moet me niet uitlachen, ik vindt ze echt eng hoor'zeg ik en kijk haar aan. 'En dat is gewoon een tik, dat doe ik gewoon vaak'mompel ik en kijk eraan. 'Nou, ik raak ze liever niet aan'zeg ik en kijk eraan. 'Daarom eet ik ook ijs met een vork'zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. 'Waag het niet te lachen'zeg ik waarschuwend maar begin dan zelf gewoon te lachen en kijk haar aan.

    Sienna Amelia Lakes.

    "IJs met een...vork?" vraag ik grinnikend, waarna ik erg veel moeite moet doen om toch niet te gaan lachen, maar als Liam begint te lachen kan ik het zelf ook niet meer bedwingen.
    "S-Sorry! Jij begon." zeg ik lachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Maakt niet uit joh'zeg ik en lach nog even. 'Nou en waar ben jij bang voor?'vraag ik en kijk haar aan. Ik leg mijn hand rustig op de tafel en kijk daarna even om me heen om vervolgens me aandacht weer op Sienna te richten

    Sienna Amelia Lakes.

    Mijn mondhoeken zakken meteen omlaag bij die vraag en ik kijk ongemakkelijk naar het tafelblad.
    "Slakken, reptielen, paarden, schildpadden... Eigenlijk ben ik bang voor dieren." zeg ik blozend, waarna ik eventjes grinnik. "Het vreemde is dat ik niet bang ben voor insecten."


    Reading a good book is like taking a journey.