• Hay. Ik ben dus een hbo opleiding begonnen, en twee weken geleden zei de kerndocent van mijn klas dat er drie meiden uit mijn klas weg moeten, naar een andere klas, om het aantal leerlingen per groep weer gelijk te krijgen. Want er zijn studenten niet gekomen, of na een paar dagen gestopt. En in mijn klas is gewoon iedereen er. Maar wij moesten t zelf aangeven, ze ging niemand aanwijzen. Maar niemand wilde weg, ik ook niet! En nu heeft onze kerndocent overlegt met t team en nu hoeft er niemand meer weg! Jeeej.

    Iemand in zo'n soort gelijke situatie gezeten? Gingen er in jou klas wel gewoon mensen weg, of kwamen er juist mensen bij? En zit je dan toevallig ook op t hbo? Ik ben wel benieuwd of dat bij jullie ook zo gaat [:

    edit; met de titel bedoel ik dus, dat de kerndocent misschien alsnog zelf iemand ging aanwijzen, daar was iedereen ook bang voor, om uitgekozen te worden, maar dat is nu definitief dus niet het geval [:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:14 ]

    Als dat m'n grootste probleem op 't HBO zou zijn spring ik een gat in de lucht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw, hebben jullie geluk!
    Ik zit nog op 4 MAVO. Vorig jaar kwam er wel een meisje uit de andere klas in onze klas. Daar ben ik nu heel erg goed bevriend mee (: !

    geen ervaring mee, maar ben wel blij voor je dat jij en je klasgenoten gewoon bij elkaar kunnen blijven ^^

    Gelukkig maar! Lijkt me een grote opluchting. (:


    You are beautiful, you are love.

    je hebt geluk (;
    Bij mij op school gaan de nieuwen altijd weg, onze klas is gewoon te hecht.Daarom durft niemand ons te splitsen:Y) We proberen de nieuwelingen er wel bij te trekken, maar ze gaan altijd om verschillende redenen weg :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hmm ik heb deels in zo'n situatie gezien. Wij hebben klassen gekregen en die kunnen tot 1 oktober nog gewijzigd worden. Er zijn er ook al een aantal bijgekomen en ook twee naar een andere klas gegaan. Deze mensen zijn vrijwillig weggegaan, maar de mensen die bij ons geplaatst zijn is voor een enkele wel vrijwillig en voor een ander niet. Het kon ook zijn dat je gewoon door een persoon van school in een andere klas geplaatst werd, omdat het dan beter uitkwam ofzo. En ik zit ook op het HBO (:

    Maar wel fijn voor jou, dat je klas zo blijft en er niemand weg hoeft! ^^

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:01 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Omnivium schreef:
    Gelukkig maar! Lijkt me een grote opluchting. (:


    26 - 02 - '16

    Yay, ik ben blij voor je. :3 <3 -hugt Krull-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nee dat heb ik gelukkig niet. Bij mijn klas op het HBO zijn ook al wat mensen afgevallen. Ze zeggen sowieso dat bij mijn opleiding het merendeel afvalt...
    Fijn dat jullie allemaal gewoon kunnen blijven. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik kreeg er juist nieuwe mensen bij, waarvan een alweer weg is.


    Physics is awesome

    Leuk dat je toch niet weg moet! Het zou maar erg zijn, moest je weg uit de klas nu je zo'n leuke klas hebt. =)
    Echt fijn dat je docent dat heeft kunnen regelen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nee, maar ik zou zelf wel graag weg willen.


    -