• Het begon afgelopen dinsdag. Ik had een begeleidingsuur Nederlands. Ik had niks te doen, dus ik besloot om met een vriend van mij naar de 'mediatheek' te gaan.
    De lerares gaf ons een briefje mee en zei: 'Ik kom wel controleren of jullie er zijn hoor!'
    Wij zaten dus in de mediatheek. Nadat de docent twee keer was komen kijken zei ik tegen die vriend van: 'Kom, we gaan naar de C1000'.
    Toen gingen we naar de C1000. Toen we terugkwamen, kregen we een app van een andere vriend die in dezelfde les zat.
    Jullie zijn genaaid. Lol
    Dus wij wachten tot de bel ging, anders kom je zo awkward de klas binnen lopen en kijkt iedereen je aan.
    Nadat de bel ging en alle andere leerlingen het lokaal uitliepen, gingen wij naar binnen.
    De docent stond op en zei: 'Waar waren jullie? Want jullie waren eerst in de mediatheek, maar toen waren jullie ineens weg'.
    Waarop ik antwoordde: 'Wij zaten in de mediatheek, maar toen kwam er iemand van ons profielwerkstuk naar ons toe'
    'En toen?'
    'Toen gingen wij naar meneer Veenman (onze begeleider van het profielwerkstuk) omdat we iets aan hem moesten vragen'
    Toen liet ze ons gaan.

    Maar nu is ze dus naar meneer Veenman toe gegaan en die zei dat we er niet waren :W
    Nu heeft ze al aan die vriend van mij gevraagd waar wij waren, maar hij gaf geen duidelijk antwoord. Gelukkig had ik toen BSM (soort van gym) dus ze is nog niet naar mij toe geweest.

    Maar wat kan ik tegen haar lullen, zodat ik niet na hoef te blijven of iets dergelijks? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    AHHAHAHAHA, stiekem lachte ik me helemaal plat:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je bent naar die Veenman gegaan maar hij was er niet? Toen hebben jullie overal nog gezocht maar jullie konden hem maar niet vinden en toen zijn jullie terug naar de mediatheek gegaan ofseu en toen kwam die docent van jullie dus binnen enzeu?
    Is dat iets?
    In ieder geval, succes met bedenken van een smoes, en anders sterkte met het ondergaa nvan de gevolgen!
    Btw, ze zijn wel erg daar dan hoor, bij mij op school kom je dr gewoon gemakkelijk van af want de docenten hebben geen zin in gedoe, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het klinkt stom, maar ik denk dt je ech de waarheid moet zeggen. Het heeft geen zin meer om te liegen, ze weet toch al dat jullie iets anders aan het doen waren. En als ze achter de echte waarheid komen zonder dat jullie het zeggen, ben je nog veel verder van huis..


    "I solemnly swear that i am up to no good."