• Ik heb al een tijdje geen story geschreven, of nou ja, in ieder geval niet afgemaakt. Nu lijkt het me leuk om weer een story te beginnen, het liefst over One Direction of Justin Bieber, maar onbekende personen vind ik ook leuk om te schrijven. Dus, iemand die het leuk zo vinden om samen te schrijven? (:


    The universal language of art.

    Heb je al een verhaallijn in gedachte? :3


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik wil wel:) Maar heb je inderdaad al een verhaallijn, want dan weet ik of ik het een leuke verhaallijn vind om aan mee te schrijven:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik wil ook wel. (:
    Alleen ik schrijf alleen over 1D en JB.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Ik zou wel willen, maar dan het liefst over One Direction! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik weet niet of je ondertussen al iemand hebt, maar ik wil wel.
    Het liefste One Direction of Onbekende Personen, en heb je toevallig al een verhaallijn in gedachte?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Oh, ik zie dat dit topic al redelijk oud is. Maar toch wil ik nog reageren. Zoek je nog steeds iemand?
    Heb je al een beetje een idee/verhaallijn?
    Ik wilde zelf graag een verhaal beginnen over 1D. Maar ik ben niet iemand die echt álles over ze weet. Ik vond het daarom ook moeilijk om er een verhaal over te beginnen.
    Eerlijk gezegd denk ik dat samen met iemand anders schrijven de perfecte oplossing zal zijn.
    Dus als jij het ook ziet zitten om met mij een verhaal te schrijven, let me know.


    Winter is coming.