• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matt Jake Ledger

    Ik kijk naar het vuur en sluit langzaam mijn ogen. Ik voel tranen opkomen, ik weet niet waarom. Heel zacht begin ik te zingen. Ja, ik kon ook zingen, ook dat. Ik kijk heel even Charly aan.

    Heel zacht zing ik, het maakt me niet uit dat het raar is.
    Came in from a rainy Thursday
    On the avenue
    Thought I heard you talking softly

    I turned on the lights, the TV
    And the radio
    Still I can't escape the ghost of you

    What has happened to it all?
    Crazy, some are saying
    Where is the life that I recognize?
    Gone away

    But I won't cry for yesterday
    There's an ordinary world
    Somehow I have to find
    And as I try to make my way
    To the ordinary world
    I will learn to survive
    '
    Ik blijf zacht doorzingen terwijl er een traan over mijn wang loopt.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:58 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    Ik kijk hem aan en denk dan even kort jaar. 'Ik ben het al me leven, maar ik ben erachter sinds vier jaar ongeveer' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'En jij?'vraag ik hem. Ik vraag me nu echt af of ik hem in de boot heb gezien, of naja dat die me is opgevallen, vast wel toch? Anders kwam ik er waarschijnlijk ook niet de hele tijd.

    [Zingt hij over iemand?? Dat is al een oud liedje, maar wel mooi. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Zingt hij over iemand?? Dat is al een oud liedje, maar wel mooi. ;)]


    [Nou het is een liedje van de beste band ever, Duran Duran. En hij zingt over zijn broer ): Maar Duran Duran is gewoon goed, voor dit liedje zoek maar op Duran Duran - Ordinary World. Beautiful (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Heb ik al gedaan, vind het ook echt een mooi liedje!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    "Wil je een eerlijk antwoord?" ik kijk Ryan aan en besluit het toch maar te zeggen. "Ik denk sinds een paar maanden, drie of zo." zeg ik dan. Ik glimlach naar hem. Vaag genoeg weet ik niet meer hoe het kwam. Het gebeurde gewoon ineens. Bam en ik ben zo.
    Ik stop met lopen en ga tegen een boom aanzitten, ik trek Ryan naast me en kijk tussen de bladeren door naar de donkere lucht, er is precies een opening boven ons en ik glimlach. "Kijk, de sterren." zeg ik en wijs naar de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Dan plots begint hij te zingen, het is prachtig, hij heeft een prachtige stem, maar ook de tekst van het liedje is prachtig. Ik luister verder en bijt op mijn lip, als hij dan klaar is kijk ik hem weer aan. 'Dat was prachtig.' zeg ik dan zacht en zie dan dat er ee traan over zijn wang loopt. 'Gaat het een beetje? Over wie ging het?' vraag ik dan toch zacht en veeg toch even zijn traan weg en kijk hem dan aan bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Heb ik al gedaan, vind het ook echt een mooi liedje!]


    [goed zo, schrijf maar snel met Charly (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    Ik kijk hem aan en grinnik. 'Dat is nog niet heel lang'zeg ik met een knikje. Ik schik even als hij me ineens naar de grond zit maar mijn geschokken gezicht maakt al gauw weer plaats voor een glimlach terwijl ik naar de bladeren kijk. Ik ga liggen en trek David ook onderuit terwijl ik zijn hoofd op mijn borstkas leg. 'Zo kunnen we ze veel beter zien'glimlach ik en aai ondertussen zachtjes door zijn haar. Eigenlijk wist ik het nu wel zeker, ik was verlieft, op deze jongen die hier nu bij me lag.

    Flitwick schreef:
    (...)

    [goed zo, schrijf maar snel met Charly (:]



    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [blind...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Whaha, maakt niet uit, heb ik ook wel eens...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [And again we gonna get a couple with our characters... xd Genious]

    David Cooper Andrews

    Ik schrik als Ryan me onderuit trek zodat ik lig en mijn hoofd op zijn borstkas legt. Ik sluit mijn ogen even en glimlach dan.
    "Ja, zo zien we ze veel beter." zeg ik met een dromerige stem. Eigelijk merk ik nu pas hoe moe ik eigenlijk ben. Ik sluit mijn ogen en voel me al snel wegzakken. Ik schudt mezelf wakker en laat niets aan Ryan merken. "D-daar is Orion." zeg ik en wijs snel naar de lucht. Ik laat mijn arm weer zakken. Deze dag is erg vermoeiend geweest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hehe yep xd]
    Ryan Stevens
    Als ik zie dat die bijna slaapt glimlach ik even en blijf zachtjes door zijn haar aaien. Als hij zich weer wakker schud kijk ik weer naar de sterren en knik. 'mooi'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Dat is de kleine beer toch?'vraag ik wijzend in de lucht. Ik kijk hem aan en grinnik even.

    Matt Jake Ledger

    Ik kan het niet laten en omhels haar weer. Het voelt veilig, rustig. 'Charlynn... Het.. Het is een liedje dat ik ooit heb moeten zingen en ik vond het gewoon mooi, het doet me soms denken aan mijn broer.. Hij is weggegaan en niet teruggekomen. Hij was kwaad op mijn moeder. Hij weet niet eens dat ze overleden is. Ik kon het heel goed met hem vinden maar hij zit ergens in een land waarvan ik niet weet welke.' Ik glimlach ondanks alles. 'Maar het is niet erg, ik wil het er nu niet over hebben.'
    Ik streel haar haar terwijl ik me half losmaak uit de omhelzing en haar aankijk. Ik duw mijn voorhoofd heel licht tegen die van haar aan en zo zakken we zacht in het zand, naast vuur. Ik weet niet wat me bezield, ik voel me vreemd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel