• Ik zit in mijn examenjaar (havo 5) en dit jaar moet ik me dus opgeven voor meeloopdagen waar ik geïnteresseerd in ben. Ik heb dat dus gedaan en moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk zenuwachtig ben. :') Ik heb me opgegeven voor de meeloopdag van de opleiding life sciences en heb er best veel zin in. Op school en op de open dag van de school zelf heb ik informatie gekregen over de meeloopdagen maar ik vraag me af of hier ook users zijn die ook aan een meeloopdag hebben deelgenomen? En hoe was dat? Hoe zit dat in de pauzes? :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Meeloopdagen zijn leuk, maar laten de saaie dingen van de opleiding niet zien. Vaak ga je op de dagen een doeles volgen of ga je kijken bij anderen die les hebben. Ze geven ook uitleg over de school en opleiding waarschijnlijk. In de pauze ga je gewoon met de groep naar de aula/kantine en dan halen de begeleiders je na de pauze weer op.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:34 ]

    Bedoel je meeloopdagen als Pantasilea beschreven heeft of is het dat je meeloopt met een student? Dat heb ik namelijk eens gedaan, en Dan zie je wel echt hoe het er ongeveer aan toe gaat, en houden de prffesorren Geen rekening met je.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb een keer een meeloopdag gedaan! Ik vond het echt heel leuk, ik kreeg een beetje het gevoel dat ik zelf al studeerde. Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje zenuwachtig was want ik had geen idee wat ik kon verwachten, maar het was een hele leuke ervaring en achteraf had ik helemaal niet zenuwachtig hoeven te zijn.
    In de pauze ben ik met het meisje met wie ik meeliep samen met haar vriendinnen gaan lunchen. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat jouw begeleider je ook meeneemt in de pauze, hij/zij kan jou moeilijk op zo'n grote school alleen achter laten.


    Han såg ut så som drömmar känns som.