• Ik had gisteren economie. Ik was een beetje aan het praten met twee vrienden van me.
    En toen het helemaal stil was, vroeg die leraar ineens -hardop- aan mij: Jacco, heb je psychologische problemen? Als je dat hebt, kun je wel hier naast mij aan het psychologisch-praten-tafeltje zitten. Dan praten we er even over.
    Like whuuuuuuut

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 18:23 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heb je les van Elsa? :'D

    Silverlance schreef:
    Heb je les van Elsa? :'D
    Nee, ik haat haar
    Ik heb Veenman :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh, wauw. haha. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Sandrachips schreef:
    (...)Nee, ik haat haar
    Ik heb Veenman :Y)

    Ik vind eigenlijk dat leraren zulke 'grapjes' niet mogen maken. Ze kunnen wel zeggen; de leerlingen hebben geen respect meer voor de leraren.
    En hoe zit het dan andersom? :'D
    Weet jij nog die ene oude leraar? Die nu van school is?
    Die had een hekel aan ALLE leerlingen. Op een gegeven moment begon hij met bijnamen en zei hij tegen een jongen: "Hey jij! Theedoek!" ... Omdat hij een ruitjes trui aan had.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik vind eigenlijk dat leraren zulke 'grapjes' niet mogen maken. Ze kunnen wel zeggen; de leerlingen hebben geen respect meer voor de leraren.
    En hoe zit het dan andersom? :'D
    Weet jij nog die ene oude leraar? Die nu van school is?
    Die had een hekel aan ALLE leerlingen. Op een gegeven moment begon hij met bijnamen en zei hij tegen een jongen: "Hey jij! Theedoek!" ... Omdat hij een ruitjes trui aan had.
    HAHA! Die ene Engelsleraar?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)HAHA! Die ene Engelsleraar?

    Ik weet niet meer welk vak hij gaf eigenlijk... maar volgens mij bedoel jij nu die ene die altijd een bruine dierenriem om had? >< Hij is het niet in ieder geval.
    Damn ik weet de naam niet meer. Het was iets met een S of zo.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik weet niet meer welk vak hij gaf eigenlijk... maar volgens mij bedoel jij nu die ene die altijd een bruine dierenriem om had? >< Hij is het niet in ieder geval.
    Damn ik weet de naam niet meer. Het was iets met een S of zo.
    Jaaa, die engelsleraar begon met een S
    Hij zei dat een vriend van mij en ik hopeloos waren :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Jaaa, die engelsleraar begon met een S
    Hij zei dat een vriend van mij en ik hopeloos waren :Y)

    Ah oké. Lol, leraren gaan echt te ver tegenwoordig.

    Hâh, ik zou mij dan echt hapot schrikken. En schamen voor de klas, hoewel ze allemaal wel weten dat ik een niet aflaatbaar enthousiasme heb, en niet iets psychisch. But, jouw docent is echt... ieuw, dat is echt maf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als het op uitspraken gaat van leraren sta ik echt helemaal nergens meer van te kijken. De docenten bij mij op school laten de ene na de andere lullige opmerking uit hun mond rollen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij ons vroeg onze godsdienstleraar doodleuk aan een vriendin van mij of ze nog maagd was.
    Like, wtf are you doing?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 14:34 ]


    Tell me about it, stud.

    Wtf. :')
    Ik zou 5 minuten later al bij de ombudsdienst zitten. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ANNEBOLEYN schreef:
    Bij ons vroeg onze godsdienstleraar doodleuk aan een vriendin van mij of ze nog maagd was.
    Like, wtf are you doing?


    Daar zou ik eigenlijk voor naar de leerjaarcoördinator stappen...


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)

    Daar zou ik eigenlijk voor naar de leerjaarcoördinator stappen...


    Ik heb geen idee wat dat is..


    Tell me about it, stud.

    What the fuck?
    ooit riep een lelaar van mij dat de hele klas naar meiden rook. En op die moment waren er alleen meiden in de klas.


    -