• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'Nou... Ik voel me altijd heel erg slecht als ik weer een noot verkeerd speel, en dat is nogal vaak. Ik ben het jonkie hier en dat kan je merken, ik word als een baby behandelt' zeg ik, en ik sla mijn ogen neer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Niemand ziet je als een baby. Toch niemand van de groep en de andere deelnemers. je bent een lieve jongen die op sommige momenten volwassenen er slimmer is dan de rest van ons. Serieus, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'ik ben niet slim en volwassen' stribbel ik tegen. 'iedereen ziet dat, daarom haat iedereen me' leg ik uit, en ik voeg er nog iets aan toe. 'en dat ik homo ben doet daar ook nog een bijdrage aan' ik weet dat hij dit gaat ontkennen, maar ik haal mijn mobiel tevoorschijn. 'even kijken wat de mensen hebben gezegt op onze fansite' zeg ik, en ik laat het zien,


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Er zaten inderdaad wat negatieve reacties en sommige reacties zijn gewoonweg grof. ik duw zijn gsm weg. 'Er zitten veel meer positieve in over jouw en je moet je niet aantrekken wat anderen van je zeggen of vinden. Ze kennen je niet en weten niet wat voor een pracht persoon je bent.' zeg ik en glimlach geruststellend. 'De meeste zeggen alleen zulke dingen omdat ze jaloers zijn. Denk je dat ik geen haatreacties? Natuurlijk heb ik er net als Dan, Drew en Jake.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik haal mijn schouders op. 'tot ik jullie ontmoette praatte niemand tegen mij. Ik was de uitzondering, een vreemde. Dat jullie mij accepteerde was iets raars, en nu hoor ik opeens bij de coole ofzo' zeg ik, en ik kijk hem aan. 'ik weet niet ofdat ik nog nog wel de zelfde jongen ben' fluister ik nu.

    (wanneer is het avond?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik kijk hem weer even aan en parkeer de auto langs de kant van de weg. 'Frans, jij bent jij. Het enige dat we willen is dat je jezelf bent. Misschien verander je inderdaad iets. Word je opener voor mensen maar dat is iets dat al diep in je zat. Net een bloem die begint te bloeien. Voor mij ben je alles.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'Jij ook voor mij' fluister ik, en ik druk mijn lippen op de zijne, een fijn gevoel stroomt binnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en tik zachtjes met mijn tong tegen zijn onderlip. Ik trek hem op mijn schoot. Het kan nu toch geen kwaad aangezien de auto aan de kant staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik laat tegen mijn zin los en wijs naar Jake, die aan komt lopen met Dan, die op dit moment in een rolstoel zit. 'wat is er?' schreeuw ik uit het raam naar Jake en Daniel, Die naar ons zwaaien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik kijk hen iets geïrriteerd aan en stap dan zuchtend uit. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik Dan en trek mijn wenkbrauwen op. Ik wacht tot Frans bij ons staat om zijn hand vast te pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Ik heb niks gedaan' lach ik, en ik zie dat er ook op Jakes gezicht een lach verschijnt. 'het is een lang verhaal' zeg ik, en ik kijk lachend naar de twee jongens. 'Zit het lekker?' vraag ik aan ze, want Frans zit bij Sam op schoot.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Fantastisch.' grinnik ik en sla mijn armen om Frans zijn middel heen. Ik leun met mijn kin op zijn schouder en kijk Jake en Daniel aan. 'Hebben we iets anders gemist dan jouw gebroken been?' vraag ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Tja, wat je missen noemt, het was niet bepaald leuk' leg ik uit, en ik kijk met een grijnzende blik naar Jake, die nog altijd achter mijn rolstoel staat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik kijk hen niet verstaand aan, til Frans iets op zodat ik kan uitstappen en pak zijn hand dan vast. 'Zullen we naar binnen gaan dan kan je vertellen wat er gebeurt is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'tja... Als jij me duwt' grijns ik, en ik zie dat Samuel dat ook doet. Hij duwt me naar binnen, en ik vertel het hele verhaal. Ik zie dat Sam en Frans aandachtig luisteren. 'boeiend he?' vraag ik aan Sam, die met een open mond staat te luisteren.


    Spoiler alert: you will save yourself