• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik weet even niet wat te zeggen en kijk even naar Frans. 'Je moet hen aanklagen Dan, serieus. Die gasten zijn geschift. Waar is je broer eigenlijk? Hij was toch met Ian mee?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'wat heeft het voor zin, ik weet waarom ze dit deden, maar nu ze weten dat Laura bijna uit mijn leven is boei ik niet meer, en Jade ook niet, niemand meer' leg ik uit. 'En waar die gast blijft; geen idee, heeft iemand Ians nummer? Dyl neemt zijn mobiel nooit op' zeg ik, en ik grijns, ik houd niet van gespannen sfeertjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Misschien wel als Jade belt?' zeg ik en bijt op mijn lip. Ik weet niet hoe gevoelig het bij hem ligt. De vroegere relatie tussen zijn broer en Jade en wat hij gedaan heeft maar het is het enige wat me nu te binnen schiet. Niemand heeft Ian's nummer behalve de crew maar die wil het ons vast niet geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Jade is een beetje boos omdat ik en Jake ons zorgen maakten over hoe we mij het podium op krijgen' leg ik uit, en ik kijk schuldbewust uit mijn ogen. 'Ze was echt heel boos, en nu is ze weg gelopen.' Zeg ik, en ik kijk naar de grond. Ik voel me echt rot over die ruzie. 'Laura heeft zijn nummer!' merk ik op, en ik pak mijn mobiel om haar te bellen. Met Laura Hoor ik aan de andere kant van de lijn. Ze geeft me Dyls nummer en ik bel hem h=meteen, hij komt eraan. 'Jongens, Ian en hij zijn er zo' kondig ik aan, en ik gooi mijn mobiel op de tafel, ik verveel me.


    Spoiler alert: you will save yourself

    |B-dum tss. POEH IS BACK, BITCHES! Als 5HELLEY now. ;D |


    kindness is never a burden.

    [Zin om te beginnen?]


    Bowties were never Cooler

    Jade Katelyn Morgan
    Ik zucht en pak mijn gitaar uit het huisje. Ik begin You Da One te zingen en kijk wat voor me uit. Iets luider dan normaal. De tekst klopt niet helemaal. Ik ben kwaad op Dan dus hij kan me niet altijd laten glimlachen. Ik zucht als het liedje gedaan is en ga met mijn hand door mijn haar. Ik wil niet kwaad op hem zijn...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Maxentia Aemillia Korthoef
    Ik zat buiten in het gras wat te pingelen op mijn gitaar. Ik was dood op. Ik had namelijk vanacht geen oog dicht gedaan. De andere bandleden waren opzich mijn vrienden, maar soms waren ze onuitstaanbaar. De hele nacht hadden ze liggen kwekken terwijl ik probeerde te slapen en elke keer werden ze boos als ik er iets van had gezegt. Nu had ik donkere wallen onder mijn ogen terwijl de rest van mijn gezicht lijkbleek was, het grootste deel van mijn haar zat verklit weggestopt onder een muts en ik had geen make-up op. Ik zat gewoon in een oud t-shirt en een versleten broek in het gras was moedeloze riedeltjes te pingelen. Soms vroeg ik me wel eens af waar ik in godsnaam mee bezig was. Waarom ik niet gewoon naar het conservatorium ging.


    Bowties were never Cooler

    Jake
    'Ik ga even bij Jade.' zeg ik dan maar als ik het hoor. Ik loop naar buiten en zie Jade zitten. Ik hoor in de verte nog wat gitaar en besluit later te gaan kijken. 'Alles ok?' vraag ik en ze kijkt me kwaad aan. 'Best.' snauwt ze. Wow... Jade en snauwen? Dat gaat niet goed samen. 'We bedoelden het niet zo Jade. We willen gewoon graag de wedstrijd winnen.' ze haalt haar schouders op. Ik zucht en besluit haar alleen te laten dit moet Dan maar oplossen. Ik zie een ander meisje zitten en laat me naast haar vallen. 'Hoi.' zeg ik droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Maxentia Aemillia Korthoef
    Ik kijk verdwaast op als ik een jongen naast me neer zie ploffen. "Als je hier bent om vrolijk te doen kan je beter ergens anders heen gaan." zeg ik hem emotieloos toe voor ik verder ga met pingelen. Ik heb echt geen zin in vrolijke mensen nu. En al helemaal geen jongens die om me heen gaan stuiteren. Eigenlijk wil ik gewoon alleen zijn, maar ik was veels te moe om hem keihard af te wijzen. Ik sloot mijn ogen dus maar en consentreerde me op mijn gitaar.


    Bowties were never Cooler

    Jake S.
    'Oke? Ik wilde gezellig zijn.' zeg ik en sta op. Ik loop weg en mompel 'Bitch.' terwijl ik terug loop naar het appartement. Waar zou Jessy zijn? Ik zucht. 'Jes???' roep ik. Waar zit ze nu weer?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 11:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Maxentia Aemillia Korthoef
    Ik rolde met mijn ogen. "Ik hou ook van jou, sweety" riep ik hem sarcastisch na. Hij mocht me een bitch vinden als hij wilde. Ik was moe en chagerijnig. Ik pinglde nog even verder, maar niet veel later viel ik toch met mijn hoofd over mijn gitaar heen in slaap.


    Bowties were never Cooler

    |Hiya. Wie wil met mijn charies praten? ^-^ |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    |Hiya. Wie wil met mijn charies praten? ^-^ |
    (ik wel)


    Bowties were never Cooler