• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Harry Styles.
    "Vaag," mompelde Harry. Hij begon mee te neuriën maar zong het refrein wel volledig mee. "Don't make this easy, I want you to mean it," Na de eerste strofe en het refrein stopte Harry met zingen. "De rest ken ik niet." Harry keek naar de vingers van Maxentia die soepel over de gitaarsnaren gleden. "Zing jij verder." gebood hij en grijnsde.


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik keek hem verbaast aan toen ik hem toch twee regels van het refrein hoorde zingen. Ik glimlachte naar hem. "Het is al meer dan ik verwachtte." Ik speelde rustig verder en viel toen in: "I've never told a lie, and that makes me a liar. I've never made a bet, but we gamble with desire. I've never lit a match with the intent to start a fire, but recently the flames are getting out of control."


    Bowties were never Cooler

    [Sorry dat ik zo lang niet reageerde, wat is er gebeurt?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    |Sorry, ik was even inspiratieloos.|
    Harry Styles.
    Harry grinnikte terwijl Max verder zong op wat Harry al had gezongen. "Zoals ik al zei, je kan zo goed zingen." Hij gaf haar een speelse duw. "Nou, ik ga maar eens naar de lads kijken. Ik hoop dat ze ons hutje nog niet hebben afgebroken." Hij ging overeind staan en nam afscheid van Max. "See you later!"

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 22:49 ]


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik glimlachte. "Well, thanks." Ik gaf hem speels een kus op zijn wang. Pas toen ik hem overeind zag komen trok ik mezelf op aan zijn arm. "Mag ik asjeblieft mee? Mijn bandleden maken me even helemaal gek." ik hing mijn gitaar op mijn rug. De anderen dudes uit zijn band waren ook best okey, maar ik vond Harry zeker wel de aardigste van allemaal.


    Bowties were never Cooler

    [Jade is kwaad geworden op Jake toen hij zei dat ze het niet slecht bedoelden en er is een nieuw meisje]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Harry Styles.
    Max trok zichzelf op aan Harry's arm en vroeg of ze mee mocht. Blijkbaar waren haar bandleden niet de gezelligste, wat te verwonderen was, want ze hadden elkaar gekozen. "Sure," antwoordde Harry vrolijk. "Als je het aankan natuurlijk, ik weet niet in welke staat van leven ze zijn." Hij grinnikte, woelde even door zijn haar en ging toen op weg naar het huisje.

    |Zijn er lads van 1D online? |


    kindness is never a burden.

    (geen idee)
    Max Korthoef
    Ik grinnekte zacht. "Ik denk dat ik het wel aan kan. Ik weet hoe ons huisje eruit ziet en in welke staat de dames zijn. Daar wordt je zeker ook niet vrolijk van." Eigenlijk zou ik terug moeten om op te ruimen en iedereen op bed te leggen, het bleven toch een aantal van mijn beste vriendinnen, maar dat kon over een uurtje ook nog. Die sliepen de komende uren nog wel. Ik was nu redelijk wakker vreemd genoeg. Ik liep dus maar vrolijk met hem mee naar hun huisje.


    Bowties were never Cooler

    |Als er geen online zijn, kunnen we niet veel doen, toch? ;D |


    kindness is never a burden.

    (ze kunnen toch slapen ofzo? Of kan dat ook niet?)


    Bowties were never Cooler

    |Hoe laat is het in de RPG? ;D |


    kindness is never a burden.

    (s oches volgens mij)


    Bowties were never Cooler

    |Alrighty. (; |
    Harry Styles.
    Harry grinnikte,"Ik denk dat de jongens toch wel erger zullen zijn dan jou bandleden, maar bon. Welcome," Harry opende de deur,"to the kingdom of the living deads." Harry stapte binnen en meteen vloog hem een geur van sterk mannen parfum hem tegemoet. "Urg," mompelde Harry en wapperde voor zijn gezicht. Deze ochtend rook het frisser.


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik rolde mijn ogen. "Weet je het zeker? Wij zijn veel meer Rock 'n Roll dan jullie." Op dat moment liep ik tegen een muur aan van een combinatie van mannendeo en zweet. Ik deed moeite ok niet direct te gaan hoesten. Ik trok mijn t-shirt hals over mijn neus heen en liep zo het huisje in. Het was er echt een bende. Overal lag was en afwas en troep en bandleden. "Zal ik je helpen opruimen en schoonmaken? Ik denk toch dat ondanks wij veel ruiger zijn, dat niet opweegt tegen deze jonngensbende."


    Bowties were never Cooler

    |Ik moet gaan. Bye-a (doeg) |


    kindness is never a burden.