• Ik heb sinds maandag ontzettende jeuk op mijn hoofd en nek. Het is begonnen in mijn nek en nu heb ik het overal. Ik dacht natuurlijk meteen 'luizen', maar na duizende inspecties is dit niet de reden. Ik ben niet andere shampoo gaan gebruiken, dus daar kan het niet aan liggen.
    Wat kan het dan zijn?


    EGYPTIAN GOD

    Misschien heb je gewoon een te droge huid, daar kun je ook jeuk van krijgen. Het kan dan helpen om bodylotion of een ander vettige crème voor je huid te gebruiken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Camel schreef:
    Misschien heb je gewoon een te droge huid, daar kun je ook jeuk van krijgen. Het kan dan helpen om bodylotion of een ander vettige crème voor je huid te gebruiken.
    Maar het zit onder mijn haren, haha hoe kan ik dan een creme gebruiken? Kan dit ook gewoon gebeuren van de ene dag op de andere? (De droge huid, en het jeuken daarvan)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:39 ]


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...) Maar het zit onder mijn haren, haha hoe kan ik dan een creme gebruiken? Kan dit ook gewoon gebeuren van de ene dag op de andere? (De droge huid, en het jeuken daarvan)


    Hm.. Zo veel verstand heb ik er nou ook weer niet van ;P Misschien kun je het in ieder geval in je nek proberen?
    En ben je de laatste tijd je haar vaker gaan wassen dan je eerder deed?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Conditioner?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Misschien heb je veel last van roos? Dat kan ook wel gaan jeuken.
    Probeer eens anti-roos shampoo, misschien werkt dat.


    life is awesome

    Gebruik Head & Shoulders. Ik garandeer het je dat het werkt! Want waarschijnlijk heb je gewoon last van een droge huid door het weer.

    Geen idee wat het is of hoek je eraf kunt komen, maar vooral niet te veel krabben! Daar krijg je allemaal lelijke wonden van en het jeuken wordt daar alleen maar erger door.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:59 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Geen idee, sorry.


    Life is full of fake people

    je hebt waarschijnlijk last van een droge huid. Misschien handig om conditioner te gebruiken?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Droge huid van het weer, omdat het plots omslaat en kouder word. Ik zou een speciale shampoo ervoor gebruiken, van Head and Shoulders. Ik krijg nu ook jeuk op mijn hoofd hahaha.


    Your make-up is terrible

    Droge huid van het weer, omdat het plots omslaat en kouder word. Ik zou een speciale shampoo ervoor gebruiken, van Head and Shoulders. Ik krijg nu ook jeuk op mijn hoofd hahaha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat ook ooit gehad, ik had zelfs zo'n jeuk dat ik zelfs wondjes had in mijn nek en op mijn hoofd. Ik dacht ook meteen luizen, maar dat was het geval, niet. Ben naar een dermatoloog gegaan en ze had me dan een zalf voorgeschreven voor uitslag, die ging dan weg maar kwam terug. Uiteindelijk ging die dan toch vanzelf weg, de oorzaak weet ik niet maar ik denk dat het kwam omdat mijn huid veel te droog was & ik te veel schilfers had. Daar krijg je echt véél jeuk van! Dus zorg voor goede haarverzorging en het gaat echt weg!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik denk inderdaad Head&Shoulders zoals hierboven veel staat xD


    Tijd voor koffie.