• Dat is toch wel heel slim bedacht, of niet? Het helpt alleen niet als ze gewoon een raampje ingooien.

#WWED - What Would Emma Do?

Mordin schreef:
    (...)

*wijst op zijn reactie op de vorige pagina*

Ik zei hetzelfde eerder, en ook daar reageerde niemand op. Plus, iedereen vind het geweldig. Conclusie: de gemiddelde quizletter denkt niet na bij plaatjes met tekst :Y)

Inderdaad. Hoe moeilijk is het om eventjes na te denken? Dan had je het meteen begrepen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik zeg niet dat 't plan geniaal is, ik begrijp ook wel dat 't niet zal werken.(cat)
    Ik vind alleen de gedachte erachter geniaal. (':

everything, in time

Haha, ik bedacht me dus ook pas toen ik in bed lag dat het totale onzin is.

Food.

Met cijfersloten zou het werken!

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

haha, geniaal bedacht.

-

Gancanagh schreef:
    Met cijfersloten zou het werken!

Als je hangsloten bedoeld, ja daarbij eventueel wel. Zover ik me dat kan voorstellen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    (...)
    Als je hangsloten bedoeld, ja daarbij eventueel wel. Zover ik me dat kan voorstellen.

Ja, zo'n dittemedatje als hieronder

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Gancanagh schreef:
    (...)

Ja, zo'n dittemedatje als hieronder

Maar goed, daar komt een inbreker niet bij, want die hang je aan de binnenkant van de deur als je slim bent.

Pff, dat je zelf buitengesloten zit is een detail. De inbrekers kunnen niet binnen (joehoe)