• Dat is toch wel heel slim bedacht, of niet? Het helpt alleen niet als ze gewoon een raampje ingooien.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heel geniaal, maar niet heus. Je kan hem niet dezelfde kant opdraaien met sluiten en openen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sverige schreef:
    Sommige mensen kunnen geniaalheid en humor samenbrengen in een paar woorden. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Lilia schreef:
    Wow, dat is echt heel slim. Behalve als de dief weet van haar theorie, want dan is het zo opgelost.

    Dan weet hij toch nog steeds niet welke sloten er gesloten zijn en welke niet? Maar dit is echt wel slim.


    Save me from myself.

    Aria schreef:
    Omygod, dit is dus echt wel even slim hè.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha oke, die is gewoon té goed! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Silverlance schreef:
    Dat is wel geniaal, inderdaad.
    Toch zou ik geen 6 sloten op mijn deur willen hebben. Zou me niets verbazen als ik zelf in de war zou raken en ik opgesloten in mijn kamer zou zitten. :'D


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Die had ik ook gezien ja, geniaal!
    Jouw commentaar eronder ook. :'D


    everything, in time

    Silverlance schreef:
    Dat is wel geniaal, inderdaad.
    Toch zou ik geen 6 sloten op mijn deur willen hebben. Zou me niets verbazen als ik zelf in de war zou raken en ik opgesloten in mijn kamer zou zitten. :'D

    Gancanagh schreef:
    Hm. Maar dan zou ik de idioot zijn die vergeet welke drie ik nou precies op slot gedaan heb. #DearFireDepartementILockedMyselfIn


    Food.

    Hahahaha, smart.


    Bad decisions make good stories.

    CyberLord schreef:
    Heel geniaal, maar niet heus. Je kan hem niet dezelfde kant opdraaien met sluiten en openen.

    Blijkbaar lezen mensen het topic niet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Blijkbaar lezen mensen het topic niet (cat)


    Daar zit inderdaa wat in. Maar als je nu een dief hebt die niet zo slim is, denk hij daar niet bij na.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, want een dief komt echt binnengelopen met de huissleutel in de hand. :'D

    +

    CyberLord schreef:
    Heel geniaal, maar niet heus. Je kan hem niet dezelfde kant opdraaien met sluiten en openen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 11:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rizzo schreef:
    Haha oke, die is gewoon té goed! :')


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    (...)
    Blijkbaar lezen mensen het topic niet (cat)


    *wijst op zijn reactie op de vorige pagina*

    Ik zei hetzelfde eerder, en ook daar reageerde niemand op. Plus, iedereen vind het geweldig. Conclusie: de gemiddelde quizletter denkt niet na bij plaatjes met tekst :Y)


    quidquid excusatio prandium pro