• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:



    Topic 1



    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek
    xSunshineee
    District9
    BeYourselvex1 2
    Lilium 1 2 3
    Theep
    aquafresh
    CxStylinson
    TeamIsaac 1 2
    miekeBxx
    Underwood
    Liberacorpus 1 2 3
    Croix 1 2
    Casuality 1 2
    Mockingjays 1 2
    Overexposed
    Tsubaki
    Chat
    Overexposed 1 2
    OneDreamx 1 2
    PumpkinPie 1 2
    XLouBear 1 2 3
    Chat
    Bbrother
    Secrett
    Curlies
    Chat
    CxStylinson
    XInnocenceX 1 2
    DecemberRain
    Horizons 1 2 3
    Doppelganger
    JustMe123
    XLouBear
    Burning
    OUTNUMBERED 1 2
    Skynobi 1 2
    aquafresh
    Seaver 1 2
    Compulsion
    MissNoek
    Clock 1 2 3 4
    MinnieMousee
    Bbrother
    Kyoshi 1 2
    avoire
    Fairylike
    xSunshineee
    SorrowPayne
    aquafresh
    Irrevocable 1 2
    TishaSays
    Lexilicious 1 2
    Machelien
    avoire
    Befree 1 2
    Befree
    Lexilicious
    CHOCOLATCHIP
    Eluveitie 1 2
    Eyes
    MickeyMousee
    Niallerslove
    TishaSays
    Liesiemo 1 2

    Wachtlijst:
    Pokemoniall
    Steroline
    LegolasBitch
    Sunlights
    Lexilicious
    xMissMarije
    xMyName
    SPECS

    Ik sluit de wachtlijst weer tot de wachtlijst wat leger is. Anders wordt de lijst echt te lang.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 0:42 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    TishaSays schreef:
    Heey :) Hoe doe je dat? En kun je er een voor mij maken?

    Tekst: I wanna die
    Foto's: bloed spetters, een meisje dat huilt. Het liefst een volwassen meisje
    Lettertype: One stroke script LET
    Sfeer: donker
    Kleur/zwartwit: zwart wit
    Extra informatie: Het moet duidelijk zijn dat het verdriet is en dat ze dood wilt.
    Kun je daar voor zorgen?

    HEEEEEEEELLLL ERG BEDANKT!




    Ik heb een ander lettertype als je gevraagd had, maar ik hoop dat je deze ook goed vindt.
    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je hem mooi vindt.
    Ik maak het trouwens met Gimp.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 23:00 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Titel: Levensruil
    Foto's: 1, 2, 3
    Verticaal/Horizontaal: Ik wil graag een verticale cover. De foto's 1 en 2 aan (niet helemaal in) elkaar geblend bovenaan hebben en de twee meisjes beneden zonder de menigte om hen heen.
    Kleur: Maak er maar 1 in kleur en zwart wit, ik weet namelijk zelf nog niet echt wat ik wil.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 15:32 ]


    26 - 02 - '16

    Lexilicious schreef:
    Tekst: File #0267 - Mission: Submissive
    Foto's: iets geheimzinnigs/mysterieus [nouja het is voor een undercover agent/BDSM story - dus wat er bij past? :$]
    Lettertype: wat jij het beste vind!
    Sfeer: dark, mysterious etc.
    Kleur/zwartwit: wat het beste uitkomt :)
    Extra informatie: als het lukt duidelijk laten blijken dat het een erotica verhaal is...


    Sws seriously thanks! hoop dat je er iets mee kunt!

    X

    PS. ik was eerst LenaFaelyn ;)

    Het was moeilijk om goede plaatjes te vinden, dus ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoeld.
    Ik heb er één in kleur en één in z/w zodat je kan kiezen wat jij het best vind passen.

    Kleur:


    Z/w:



    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je hem mooi vindt!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Machelien schreef:
    Titel; The last battle. (en als het kan met Neverland er bij)
    Afbeeldingen; Een. > Deze heb ik het liefst als achtergrond, zodat je de sterren ook nog een beetje ziet.
    Twee. > Zou deze wazig mogen? Dat je de ridders zeg maar wel ziet, maar niet heel duidelijk.
    Drie
    Vier > Je mag deze doen, of zo'n andere soort lamp als dat makkelijker is.
    Eventuele sfeer; Verdiet, Hoop en Fantasie.
    Beschrijving van je story;
    Heb ik nog niet -.-
    Voorkeur voor lettertype; Het liefst Sierlijk, maar mag ook een andere als ie goed uitkomt bij de cover.
    Iets anders?; Wil je me waarschuwen als ie af is?


    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je hem mooi vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    avoire schreef:
    Heeeee,

    Tekst: Against Nature
    Foto's: KLIK!
    KLIK!
    KLIK!
    Lettertype: maakt niet uit
    Sfeer: Drama, verdriet, fantasie, hoop, liefde
    Kleur/zwartwit: kleur
    Extra informatie: Het is gebaseerd op The Vampire Diaries.
    en over de foto's, de middelste foto - het meisje - is de hoofdpersoon, alles is uit haar oogpunt geschreven. dus wil graag dat zij het grootst is afgebeeld. ik hoop dat de foto's goed zijn, anders moet je het maar laten weten! & kan misschien het logo van the Vampire Diaries erbij? deze : KLIK!


    Er kunnen nog dingen veranderen en ik hoop dat je hem mooi vindt!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Befree schreef:
    kun je een cover voor me maken?
    Het is niet voor een story alles mag zolang het maar met het Thema The same te maken heeft, al wil ik er geen tweeling in zien:)
    en de tekst The same moet er in sierlijke letters in komen:)
    gaat dat lukken?
    als je nog vragen hebt hoor ik het wel

    Ik heb twee verschillende lettertypes gebruikt. Eén met een sierlijk lettertype en één met een niet-sierlijk lettertype. Ik vond die met het niet-sierlijke lettertype er namelijk mooier bij staan, maar omdat jij een sierlijk lettertype wou heb ik er ook één gemaakt met een sierlijk lettertype.



    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je het mooi vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    ze zijn erg leuk:) gnagna xD zou je er ook eentje willen maken met ietsje meer plaatjes en iets magisch, maar met wel dezelfde tekst:D
    en bedankt:)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 9:49 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Mousider schreef:
    (...)
    Het was moeilijk om goede plaatjes te vinden, dus ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoeld.
    Ik heb er één in kleur en één in z/w zodat je kan kiezen wat jij het best vind passen.

    Kleur:


    Z/w:



    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je hem mooi vindt!




    Wauw! thanks! ik vind het wel tof alleen [schaam] zou ik wel iets wat anders willen :$ ik heb namelijk twee platjes gevonden die ik er wel in wil hebben. zou je die kunnen verwisselen? :$

    1 die man met dat zwarte shirt en pistool: zou je daar in de plaats deze willen zetten?
    2 en die 'vliegende' vrouw daar XD zou je daar dit plaatje voor in kunnen zetten ergens?

    als je dat zou willen echt super tof! ik vind de gekleurde het mooiste! ^^

    x


    The Definition of Insanity

    Befree schreef:
    ze zijn erg leuk:) gnagna xD zou je er ook eentje willen maken met ietsje meer plaatjes en iets magisch, maar met wel dezelfde tekst:D
    en bedankt:)


    Lexilicious schreef:
    (...)



    Wauw! thanks! ik vind het wel tof alleen [schaam] zou ik wel iets wat anders willen :$ ik heb namelijk twee platjes gevonden die ik er wel in wil hebben. zou je die kunnen verwisselen? :$

    1 die man met dat zwarte shirt en pistool: zou je daar in de plaats deze willen zetten?
    2 en die 'vliegende' vrouw daar XD zou je daar dit plaatje voor in kunnen zetten ergens?

    als je dat zou willen echt super tof! ik vind de gekleurde het mooiste! ^^

    x




    Is goed! Ik zet jullie weer op de wachtlijst.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:
    (...)


    Er kunnen nog dingen veranderen en ik hoop dat je hem mooi vindt!


    ik vind m super, heel erg bedankt !!


    To love is to destroy.

    yeej xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    Thank you (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Tekst: Creatures of the night, de tekst het liefst in het rood
    Foto's:


    Deze graag als achtergrond gebruiken



    Bij deze graag alleen het meisje ervan gebruiken


    Bij deze graag alleen de heksenketel ervan gebruiken
    Lettertype: Sierlijk
    Sfeer: Dreigend en Fantasie
    Kleur/zwartwit: Kleur maar wel donkere kleuren
    Extra informatie: Het verhaal is een Fantasie OP


    Physics is awesome

    Tekst: From Enemies To Lovers
    Foto's: http://www.google.nl/imgres?hl=nl&tbo=d&biw=1536&bih=773&tbm=isch&tbnid=dpionaZzBhB_ZM:&imgrefurl=http://www.tplein.nl/zakelijk_theater.html&docid=2vlbisY7W1odEM&imgurl=http://www.tplein.nl/images/2%252520theater.jpg&w=567&h=425&ei=YKzoUNzsHZK00QWw84CQAw&zoom=1&iact=hc&vpx=1037&vpy=163&dur=2234&hovh=194&hovw=259&tx=129&ty=133&sig=102505583925745968953&page=1&tbnh=144&tbnw=194&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:5,s:0,i:127 & http://s1291.beta.photobucket.com/user/miekeBxx/media/plaatjecover_zpsb3d16b66.jpg.html?sort=3&o=0#/user/miekeBxx/media/plaatjecover_zpsb3d16b66.jpg.html?sort=3&o=0&_suid=135742643362509160507341978297
    Lettertype: Mag geschreven, maar dan wel een beetje leesbaar xD En dan een meisjes handschrift. Weetje doe maar geschreven..
    Sfeer: Beetje mysterieus
    Kleur/zwartwit: Kleur alleen het gezicht/ hoofd liever zwartwit want daar moet je niet kunnen zien dat ze eigenlijk blond is xd
    Ze heeft namelijk bruin haar
    Extra informatie: Kun je de foto van het meisje rechts boven of op het doek plaatsen?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 18:03 ]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    MickeyMousee schreef:
    Tekst: From Enemies To Lovers
    Foto's: http://www.google.nl/imgres?hl=nl&tbo=d&biw=1536&bih=773&tbm=isch&tbnid=dpionaZzBhB_ZM:&imgrefurl=http://www.tplein.nl/zakelijk_theater.html&docid=2vlbisY7W1odEM&imgurl=http://www.tplein.nl/images/2%252520theater.jpg&w=567&h=425&ei=YKzoUNzsHZK00QWw84CQAw&zoom=1&iact=hc&vpx=1037&vpy=163&dur=2234&hovh=194&hovw=259&tx=129&ty=133&sig=102505583925745968953&page=1&tbnh=144&tbnw=194&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:5,s:0,i:127 & http://s1291.beta.photobucket.com/user/miekeBxx/media/plaatjecover_zpsb3d16b66.jpg.html?sort=3&o=0#/user/miekeBxx/media/plaatjecover_zpsb3d16b66.jpg.html?sort=3&o=0&_suid=135742643362509160507341978297
    Lettertype: Mag geschreven, maar dan wel een beetje leesbaar xD En dan een meisjes handschrift. Weetje doe maar geschreven..
    Sfeer: Blij denk ik
    Kleur/zwartwit: Kleur alleen het gezicht/ hoofd liever zwartwit want daar moet je niet kunnen zien dat ze eigenlijk blond is xd
    Ze heeft namelijk bruin haar
    Extra informatie: Mijn username moet er op en die van MinnieMousee :)


    Username erop raad ik je af, dadelijk verander je je username en dan klopt het plaatje meteen niet meer...heb ik ook met een van me covers.


    You were born original, don't die as a copy.