• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:



    Topic 1



    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek
    xSunshineee
    District9
    BeYourselvex1 2
    Lilium 1 2 3
    Theep
    aquafresh
    CxStylinson
    TeamIsaac 1 2
    miekeBxx
    Underwood
    Liberacorpus 1 2 3
    Croix 1 2
    Casuality 1 2
    Mockingjays 1 2
    Overexposed
    Tsubaki
    Chat
    Overexposed 1 2
    OneDreamx 1 2
    PumpkinPie 1 2
    XLouBear 1 2 3
    Chat
    Bbrother
    Secrett
    Curlies
    Chat
    CxStylinson
    XInnocenceX 1 2
    DecemberRain
    Horizons 1 2 3
    Doppelganger
    JustMe123
    XLouBear
    Burning
    OUTNUMBERED 1 2
    Skynobi 1 2
    aquafresh
    Seaver 1 2
    Compulsion
    MissNoek
    Clock 1 2 3 4
    MinnieMousee
    Bbrother
    Kyoshi 1 2
    avoire
    Fairylike
    xSunshineee
    SorrowPayne
    aquafresh
    Irrevocable 1 2
    TishaSays
    Lexilicious 1 2
    Machelien
    avoire
    Befree 1 2
    Befree
    Lexilicious
    CHOCOLATCHIP
    Eluveitie 1 2
    Eyes
    MickeyMousee
    Niallerslove
    TishaSays
    Liesiemo 1 2

    Wachtlijst:
    Pokemoniall
    Steroline
    LegolasBitch
    Sunlights
    Lexilicious
    xMissMarije
    xMyName
    SPECS

    Ik sluit de wachtlijst weer tot de wachtlijst wat leger is. Anders wordt de lijst echt te lang.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 0:42 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tekst: You gave me my new life.
    Foto's:

    &

    Zou je er misschien ook een paar bloeddruppels in kunnen verwerken?
    Lettertype: Geschreven, sierlijk.
    Sfeer: Verdriet, pijn, hoop, liefde.
    Kleur/zwartwit: Kleur.
    Extra informatie: Het meisje heeft veel problemen, ze is verkracht, leidt aan anorexia en snijdt zichzelf. En Zayn helpt haar om er weer bovenop te komen. Het is de bedoeling dat het plaatje uitstraalt dat ze hulp nodig heeft, als je een andere foto voor het meisje beter vindt passen is dat ook goed. Maar dan wel het liefst een meisje met bruin haar. De achtergrond maakt niet uit, als het idee maar hetzelfde blijft.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 13:54 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Username erop raad ik je af, dadelijk verander je je username en dan klopt het plaatje meteen niet meer...heb ik ook met een van me covers.


    Da's waar,, dankjewel voor de tip :)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Mousider schreef:
    (...)
    Dankje(flower)

    Ik heb twee versies gemaakt zodat je kan kiezen welke je het mooist vindt. Het goede lettertype is niet helemaal gelukt, maar ik hoop dat je deze ook mooi vindt.




    Ik hoop dat je ze mooi vindt en er kunnen nog veranderingen plaatsvinden.


    Wow! Echt mooi. Ik ga voor nummer 1 denk ik. Super bedankt!


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    uhmm... hoi :$ Wat je gemaakt heb is echt suppeeeeerrrr mooi gelukt! Mijn zusje wilt er ook een.
    Wil je voor haar deze maken? Met een paar bloeddruppels erop?
    Tekst: It's not over, it's just begun
    Lettertype: Bloederig
    Sfeer: Angstig, pijnlijk
    Kleur: Zwart wit

    Bedanktt!! :)


    Everything shines brighter in black

    Ik heb mijn post iets aangepast.


    26 - 02 - '16

    ^^ ik ben echt benieuwd hoe die van mij eruit ziet als je hem bijgewerkt hebt! :) vast super tof! ^^


    The Definition of Insanity

    Eluveitie schreef:
    Ik heb mijn post iets aangepast.


    Bedankt voor het melden!

    Lexilicious schreef:
    ^^ ik ben echt benieuwd hoe die van mij eruit ziet als je hem bijgewerkt hebt! :) vast super tof! ^^

    Ik ben ook benieuwd hoe hij wordt hahaxD Ik hoop trouwens dat ik hem deze week af krijg, want ik heb het vanaf deze week de komende paar weken heel erg druk met school :(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk


    En de wachtlijst wordt weer gesloten. Voor de mensen die nu op de lijst staan ga ik nog een cover maken. Het kan alleen wel lang gaan duren voor ik het af heb. Blame it on school:(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:
    (...)
    Ik ben ook benieuwd hoe hij wordt hahaxD Ik hoop trouwens dat ik hem deze week af krijg, want ik heb het vanaf deze week de komende paar weken heel erg druk met school :(


    heb hetzelfde probleem...heb twee weken school gemist en moet deze week alles inahalen...ugh....>.<"

    So take ur time! (;


    The Definition of Insanity

    Lexilicious schreef:
    (...)

    heb hetzelfde probleem...heb twee weken school gemist en moet deze week alles inahalen...ugh....>.<"

    So take ur time! (;


    Oke dankje:)
    Twee weken school missen is inderdaad heel vervelend. Ik vond het dan ook altijd vreselijk als ik ziek was. Ik heb nu het probleem dat ik heel veel dingen moet maken. Vooral heeeeel veel schetsen en dan ook nog is modelletjes maken uit onhandelbaar materiaal. Dat is dus het grote nadeel aan een creatieve studie:(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:

    En de wachtlijst wordt weer gesloten. Voor de mensen die nu op de lijst staan ga ik nog een cover maken. Het kan alleen wel lang gaan duren voor ik het af heb. Blame it on school:(


    Ik begrijp het,, zo erg is dat niet,, ik heb hem toch niet nodig op dit moment xd


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Befree schreef:
    kun je een cover voor me maken?
    Het is niet voor een story alles mag zolang het maar met het Thema The same te maken heeft, al wil ik er geen tweeling in zien:)
    en de tekst The same moet er in sierlijke letters in komen:)
    gaat dat lukken?
    als je nog vragen hebt hoor ik het wel


    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je hem mooi vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    hij is echt mooi bedankt:)


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Lexilicious schreef:
    (...)



    Wauw! thanks! ik vind het wel tof alleen [schaam] zou ik wel iets wat anders willen :$ ik heb namelijk twee platjes gevonden die ik er wel in wil hebben. zou je die kunnen verwisselen? :$

    1 die man met dat zwarte shirt en pistool: zou je daar in de plaats deze willen zetten?
    2 en die 'vliegende' vrouw daar XD zou je daar dit plaatje voor in kunnen zetten ergens?

    als je dat zou willen echt super tof! ik vind de gekleurde het mooiste! ^^

    x


    Het was erg moeilijk om het tweede plaatje ergens kwijt te kunnen, maar ik heb er uiteindelijk toch nog iets van kunnen maken.
    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je hem mooi vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:
    (...)


    Het was erg moeilijk om het tweede plaatje ergens kwijt te kunnen, maar ik heb er uiteindelijk toch nog iets van kunnen maken.
    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoop dat je hem mooi vindt.


    O.O"

    Wow! zwaar nice! Thank you veryy much, yeah!


    The Definition of Insanity