• Manga tekening :W


    Haha ik heb het dus nog nooit eerder gedaan, maar ik vind het resultaat best wel geslaagd. Buiten het haar, want die schaduwen daarin verwerken is vet moeilijk D: Met dank aan de kwaliteit van mijn o-zo-lieve scanner D: Dat was ironisch.
    Anyway; wat vinden jullie van mijn eerste probeersel?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Hahahaha oke, ik kan niet wachten (bloos)


    Ok, ik heb mijn record gebroken, geloof ik. Kijk maar. En huiver, sorry. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Best goed gelukt,maar volgens mij is z'n linker oog groter dan z'n rechter.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Sverige schreef:
    (...)

    Ok, ik heb mijn record gebroken, geloof ik. Kijk maar. En huiver, sorry. (bloos)

    OMGGGG hahahaha, ben al aan het antwoorden (pirate)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    OMGGGG hahahaha, ben al aan het antwoorden (pirate)


    Ik wacht met smart!:$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind hem echt goed!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    cool!
    echt super goed!

    wauw, echt leuk gedaan.


    -

    Hij is echt heel mooi gelukt, vooral de ogen!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hij is Mooi geworden :D


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Wow, echt heel erg mooi! Mijn eerste was lang niet zo mooi en ik kan het nog steeds niet zo mooi maken als jij!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik teken nog steeds beroerder dan dat in Manga. Gewoon lukt inmiddels wel (vind je het gek? Ik moet voor Kunst dit jaar alleen maar mensen tekenen en voornamelijk mezelf D:), maar Manga nog steeds niet...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ziet er goed uit! Zou ik niet voor elkaar kunnen krijgen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vind hem best goed gelukt voor een eerste keer! De verhoudingen kloppen nog enigzins, want daar hebben de meeste mensen bij de eerste keer best wel wat moeite mee. Maar jij hebt het wel goed gedaan! Ga zo door ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Naja, hij is wel nice. Op een paar verhoudingen na.
    Maar ik vind ehm manga niet echt een goeie uitdaging. In principe is het gewoon line art, waarbij je de anatomie van de mens compleet negeert en er zo simpel van af komt ><

    Maarja, ik ben heel kritisch als het aankomt op tekenen, dus let niet op mij haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    Naja, hij is wel nice. Op een paar verhoudingen na.
    Maar ik vind ehm manga niet echt een goeie uitdaging. In principe is het gewoon line art, waarbij je de anatomie van de mens compleet negeert en er zo simpel van af komt ><

    Maarja, ik ben heel kritisch als het aankomt op tekenen, dus let niet op mij haha.

    Nou, niet alle manga is compleet uit verhouding hoor. Tuurlijk, de traditionele zijn echt overdreven. Maar er bestaan ook anime's waarbij de hoofden niet zo groot zijn, en de nek niet zo belachelijk dun en lang.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"